Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen serkku lähetti oudon viestin. Mitä tästä pitäisi ajatella?

Vierailija
27.09.2019 |

Miehen äiti on ulkomaalainen ja miehellä on siis sukulaisia ulkomailla. Mies ei ole ollut paljon tekemisissä heidän kanssa (paitsi veli) ja viimeksi nähnyt näitä sukulaisia lapsena. Elokuussa miehellä oli lomaa ja päätti sitten lähteä tapaamaan veljeään ja siinä samalla myös näitä muita sukulaisia.

Asiaan eli siis eilen löhöiltiin sohvalla ja mies näytti jotain videota mulle kännykästään. No sitten miehelle tuli viesti, ensin joku emoji vaan mutta perään tuli "pelkään että sun vaimo näkee meidän viestit". Mies äkkiä pyyhkäisi viestit pois näytöltä. Täähän olis ollu aika selvä juttu että miehellä joku toinen nainen mutta siis nämä viestit tuli miehen serkulta. Kysyin tietenkin että miksi tää serkku pelkää että nään jotain heidän viestejä. Mies meni tosi hankalaksi ja sano että ei tiedä mitä tää serkku tarkoitti, kuulemma serkulla ollut jotakin ongelmia mistä avautunut mun miehelle ja ehkä pelkää että näen jotain tosi henkilökohtaisia viestejä. Jäi kuitenkin tosi outo olo.

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei olisi noin puolustuskannalla, jos ei olisi syyllistynyt johonkin. Hän olisi koettanut selittää asiaa sinulle ja taistelisi sinusta.

Olet shokissa mutta teit oikein. Oletteko naimisissa? Eihön lapsia?

Vierailija
82/104 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kuulostaa siltä, että on lomamatkallaan pettänyt ja yhteydenpito jatkunut. On olemassa aika paljonkin tutkittu ilmiö, jossa toisensa pitkän ajan jälkeen tapaavat (lähi)sukulaiset tuntevat hyvinkin voimakasta seksuaalista vetoa toisiaan kohtaan. Tutkimukset ovat siis lähinnä kohdistuneet toisistaan aikaisemmin tietämättömiin sisaruksiin ja vanhempi/lapsi -pareihin, mutta miksei sama ilmiö voisi koskea serkuksiakin.

Ole nyt ainakin sen aikaa siellä vanhemmillasi, että saat päätä vähän selvitettyä ja alkushokin laantumaan. Sen jälkeen voit yrittää avata keskusteluyhteyden miehen kanssa uudestaan, vaikka jatkoa ei suhteelle enää tulisikaan. Oishan se kuitenkin kiva, jos saisit jonkinlaisen selvyyden asiaan. Jos mies ei pysty rauhalliseen keskusteluun, vaan jatkaa syyttelevällä puolustuskannalla, kannattaa vaan luovuttaa ja jatkaa omaa elämää taas vähän karaistuneempana.

Jos miehellä olisi puhtaat jauhot pussissa, olisi varmasti selittänyt asian viimeistään seuraavana päivänä rauhallisesti eikä todellakaan olisi poistanut keskustelua, vaikkei olisikaan sinulle sitä näyttänyt. Jos siellä ei oikeasti olisi ollut mitään salattavaa ja kyse olisi oikeasti ollut vain jostain serkun omasta ongelmasta, olisi mies voinut poistaa esimerkiksi nämä tätä asiaa koskeneet viestit ja näyttänyt muun normikeskustelun. Serkun viesti siitä, kuinka pelkäsi sun saavan tietää heidän keskusteluistaan, kertoo oikeasti kaiken. Jos ei ois vispilänkauppaa, ei varmasti ois spesifioinut sua siinä viestissä.

Mä olen todella pahoillani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten menee? 

Tuohan on ihan klassinen tarina, että kun pettää, siitä suuttuu (hermostuminen) kun se alkaa paljastua. Se, jolla ei olisi salattavaa, selittäisi asian rauhallisesti ja hermostumatta, eikä poistaisi viestejä. Muista ap tämä, kun juttelet miehellesi. Petetyksi tuleminen on rankkaa, hämmentävää, ja sitä ei halua uskoa pahaa ihmisestä johon on luottanut ja jota on rakastanut, ja siinä helposti menee siihen "halpaan", että haluaa uskoa puolustuspuheita ja lisävalheita. 

Vierailija
84/104 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pettävä ex-mies oli tallentanut puhelimeensa kaikki epäilyttävät naistuttavat miesten nimillä. Tuskin tuoli nuokaan viestit miltään serkulta.

Vierailija
85/104 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serkku on nainen

-ap

No niin. Case closed. Eihän tässä ole enää mitään epäselvää.

Vierailija
86/104 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan naimisissa. Lapsia meillä ei ole, luojan kiitos nyt kun tilanne on tämä.

Kävin eilen kotona ja mies yritti tulla heti halailemaan ja sanoi " se siitä, annetaan olla jo". Tajusin muuten että mies käyttää tätä aina jos ollaan riidelty jostain asiasta mikä on tavallaan hänestä lähtöisin..

Olin kuitenkin henkisesti valmistautunut ja en suostunut mihinkään halailuun. Sanoin miehelle että haluan käydä hänen puhelimensa läpi. Mies ei tietenkään tähän suostunut ja alkoi raivota että vieläkö mä aion jatkaa tästä samasta. Sanoin että jatkan niin kauan kun kerrot mulle totuuden.

Antoi sitten lopulta puhelimensa ja sanoi että mitään en oo puhunut enää mun serkun kans, kato vaikka. No tyhjähän se whatsapp keskustelu oli. Katoin sitten myös samalla miehen sovellukset, ei ollut mitään epäilyttävää.

Noh poistetut sovellukset ja mitä löydänkään badoo, ashley madison. En edes tiennyt mikä toi jälkimmäinen on ennen kuin googlasin. Kuulemma ikinä ei ole noita käyttänyt, juu ei

varmasti.

Avasin facebook messengerin ja sieltähän löyty myös keskustelu tän serkun kanssa! Siinä vaihees mies vaan vetäsi kännykän mun kädestä ja sano että riittää jo. Niin riitti mullekkin. Oon niin vihanen itelleni, kuinka idiootti mä oon ollut ja miten en oo tajunnut aiemmin.

-ap

Vierailija
87/104 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain todellinen uuvelo ja umpipölvästi mies käyttää viestien esikatseluominaisuutta. Se otetaan ENSIMMÄISEKSI pois päältä kun uusi puhelin otetaan käyttöön, koska kaikki naiset ovat uteliaita nuuskijoita.

Vierailija
88/104 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap. Helevettiläine mikä nuija mies. Hyvä kun pääsit eroon!

Vierailija
89/104 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan naimisissa. Lapsia meillä ei ole, luojan kiitos nyt kun tilanne on tämä.

Kävin eilen kotona ja mies yritti tulla heti halailemaan ja sanoi " se siitä, annetaan olla jo". Tajusin muuten että mies käyttää tätä aina jos ollaan riidelty jostain asiasta mikä on tavallaan hänestä lähtöisin..

Olin kuitenkin henkisesti valmistautunut ja en suostunut mihinkään halailuun. Sanoin miehelle että haluan käydä hänen puhelimensa läpi. Mies ei tietenkään tähän suostunut ja alkoi raivota että vieläkö mä aion jatkaa tästä samasta. Sanoin että jatkan niin kauan kun kerrot mulle totuuden.

Antoi sitten lopulta puhelimensa ja sanoi että mitään en oo puhunut enää mun serkun kans, kato vaikka. No tyhjähän se whatsapp keskustelu oli. Katoin sitten myös samalla miehen sovellukset, ei ollut mitään epäilyttävää.

Noh poistetut sovellukset ja mitä löydänkään badoo, ashley madison. En edes tiennyt mikä toi jälkimmäinen on ennen kuin googlasin. Kuulemma ikinä ei ole noita käyttänyt, juu ei

varmasti.

Avasin facebook messengerin ja sieltähän löyty myös keskustelu tän serkun kanssa! Siinä vaihees mies vaan vetäsi kännykän mun kädestä ja sano että riittää jo. Niin riitti mullekkin. Oon niin vihanen itelleni, kuinka idiootti mä oon ollut ja miten en oo tajunnut aiemmin.

-ap

Oliskohan tää provo jo loppuun mehusteltu? Mitä jos väsäilisit ihan uuden etkä höystäisi tätä noin tökerön väkinäisesti?

Vierailija
90/104 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tainnut muuten aiemmin sanoa että tämä serkkuhan on myös naimisissa ja kaks lastakin löytyy.

Oon niin raivoissani kaikesta tapahtuneesta että viime yönä jopa harkitsin ottavani yhteyttä siihen serkun mieheen. Jos tällä parilla ei olisi lapsia niin ihan varmasti olisin jo laittanut jotain viestiä.

-ap

Vierailija
91/104 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vika kun oot ollut noin tyhmä ja hyväuskoinen!

Vierailija
92/104 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, pitkästä aikaa taitaa tulla jonkinmoinen novelli. Juonenkäänteitä odotellessa!

Vierailija
93/104 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tainnut muuten aiemmin sanoa että tämä serkkuhan on myös naimisissa ja kaks lastakin löytyy.

Oon niin raivoissani kaikesta tapahtuneesta että viime yönä jopa harkitsin ottavani yhteyttä siihen serkun mieheen. Jos tällä parilla ei olisi lapsia niin ihan varmasti olisin jo laittanut jotain viestiä.

-ap

Miksi et laittanut?

Minä laitoin, kun samoin tavoin rävähti homma silmilleni (ei ollut serkku, mutta lähipiirin ihminen). Ja tein niin maan perusteellisesti ja viileästi selväksi "omalle" miehelle, millainen on nainen joka pettää omaa miestään eikä kunnioita toisten liittoja. Että en halua tuntea naista enkä lähelleni miestä joka tekee niin, tehkööt mitä haluavat mutta minä haluan irti koko kuviosta. Sain totuuksia naisesta sanottua, ihan vain todeten mitä hänen käytöksensä kertoo. Ei tarvinnut lytätä lehmäksi tai muuksi, kun riitti että totesi että tasokas nainen ei käyttäydy noin ja voi miten mies on mennytkin haksahtamaan noin pahasti.

Lopputulos oli että mies rukoili anteeksiantoa ja katkaisi kaiket välit tähän naiseen. Että hän ei ymmärtänyt miten pahasti nainen oli valmis juonimaan jotta saisi meidät eroon ennenkuin nyt. Naisen mies ei halunnut eroa myöskään, asuvat kulissia. Minulle olisi sama vaikka jatkaisivat peliään, mutta taisi kaikki jännite kadota kun salaisuus tuli ilmoille.

En voi rakastaa ihmistä johon en voi luottaa. Mutta on tässä yritetty yhdessä elää kuitenkin. En kaipaa miestä rinnalleni, mutta aivan sama jos talouden jakaa kun lapsetkin on tullut jo tehtyä. Kyllä mieskin ymmärtää minkä menetti ja yrittää sitä voittaa takaisin. En usko että paluuta on, kun toinen on näyttänyt todelliset karvansa.

Vierailija
94/104 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Miksi et laittanut?

Minä laitoin, kun samoin tavoin rävähti homma silmilleni (ei ollut serkku, mutta lähipiirin ihminen). Ja tein niin maan perusteellisesti ja viileästi selväksi "omalle" miehelle, millainen on nainen joka pettää omaa miestään eikä kunnioita toisten liittoja. Että en halua tuntea naista enkä lähelleni miestä joka tekee niin, tehkööt mitä haluavat mutta minä haluan irti koko kuviosta. Sain totuuksia naisesta sanottua, ihan vain todeten mitä hänen käytöksensä kertoo. Ei tarvinnut lytätä lehmäksi tai muuksi, kun riitti että totesi että tasokas nainen ei käyttäydy noin ja voi miten mies on mennytkin haksahtamaan noin pahasti.

Lopputulos oli että mies rukoili anteeksiantoa ja katkaisi kaiket välit tähän naiseen. Että hän ei ymmärtänyt miten pahasti nainen oli valmis juonimaan jotta saisi meidät eroon ennenkuin nyt. Naisen mies ei halunnut eroa myöskään, asuvat kulissia. Minulle olisi sama vaikka jatkaisivat peliään, mutta taisi kaikki jännite kadota kun salaisuus tuli ilmoille.

En voi rakastaa ihmistä johon en voi luottaa. Mutta on tässä yritetty yhdessä elää kuitenkin. En kaipaa miestä rinnalleni, mutta aivan sama jos talouden jakaa kun lapsetkin on tullut jo tehtyä. Kyllä mieskin ymmärtää minkä menetti ja yrittää sitä voittaa takaisin. En usko että paluuta on, kun toinen on näyttänyt todelliset karvansa.

Onko voittaja olo kun sait pidettyä paskan itselläsi? 🤣

Vierailija
95/104 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tietyillä ylivertaisen kulttuurin alueilla on vuosisatoja pariuduttu serkkujen kesken ja onpa tuota ylivertaista perimää toivottu tänne sisäsiittoisten joukkoon geenipoolia laajentamaan

Vierailija
96/104 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Miksi et laittanut?

Onko voittaja olo kun sait pidettyä paskan itselläsi? 🤣

On voittajaolo siitä, että sain pidettyä oman moraalini puhtaana.  Ei tarvinnut mustamaalata ketään, ja tilanne ratkesi reilusti. Jokainen ehkä oppi jotakin. En koe että hävisin mitään, koska silmäni aukesivat. Totuus puhdistaa ja salailu tahrii. Tuo nainen ei kestä katsoa minua enää silmiin, mutta minä kestän katsoa häntä.

Mies on hyvä isä eikä paska ihmisenäkään, mutta puolisolta tarvitsen enemmän turvallisuutta. Toivon että hän löytää vielä jonkun suhteen vapailta markkinoilta.

Vierailija
97/104 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko homma selvinnyt suuntaan tai toiseen?

Vierailija
98/104 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
99/104 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, onko homma selvinnyt suuntaan tai toiseen?

Mies ei ole vieläkään myöntänyt mitään on kyllä yrittänyt pyydellä anteeksi mutta huomaan että ei ne anteeksipyynnöt tule suoraa sydämestä, haluaa vaan että unohdetaan koko juttu ja jatketaan elämää ihan normaalisti. Mä en siihen pysty. Luulin että meillä oikeasti oli hyvä suhde ja ollaan koettukkin niin paljon kaikkea yhdessä ja aina selvitty.

En ottanut siihen serkun mieheen yhteyttä. Jotenkin en halua että se mies joutuu kokemaan tämän saman kuin minä. Toisaalta tuntuu epäreilulta että minä tiedän ja toinen elää täysin tietämättömänä. Hankalaa sillä enhän oikeastaan tiedä mitä sanoa koska minäkään en tiedä mikä tämä mun miehen ja sen serkun juttu on ollut.

Itsetunto on palasina. Yhtä tunnekuohua joka päivä. Paranin vaikeasta masennuksesta muutama vuosi sitten ja pelkään että tämä tilanne jotenkin laukaisee sen nyt uudestaan. Onneksi mun vanhemmat on mun tukena. Hyviä ystäviä mulla on muutama mutta jostain syystä en ole vielä kehdannut kertoa tästä heille.

Anteeksi avautuminen.

-ap

Vierailija
100/104 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tavannut tämän "serkun"?