Miehen serkku lähetti oudon viestin. Mitä tästä pitäisi ajatella?
Miehen äiti on ulkomaalainen ja miehellä on siis sukulaisia ulkomailla. Mies ei ole ollut paljon tekemisissä heidän kanssa (paitsi veli) ja viimeksi nähnyt näitä sukulaisia lapsena. Elokuussa miehellä oli lomaa ja päätti sitten lähteä tapaamaan veljeään ja siinä samalla myös näitä muita sukulaisia.
Asiaan eli siis eilen löhöiltiin sohvalla ja mies näytti jotain videota mulle kännykästään. No sitten miehelle tuli viesti, ensin joku emoji vaan mutta perään tuli "pelkään että sun vaimo näkee meidän viestit". Mies äkkiä pyyhkäisi viestit pois näytöltä. Täähän olis ollu aika selvä juttu että miehellä joku toinen nainen mutta siis nämä viestit tuli miehen serkulta. Kysyin tietenkin että miksi tää serkku pelkää että nään jotain heidän viestejä. Mies meni tosi hankalaksi ja sano että ei tiedä mitä tää serkku tarkoitti, kuulemma serkulla ollut jotakin ongelmia mistä avautunut mun miehelle ja ehkä pelkää että näen jotain tosi henkilökohtaisia viestejä. Jäi kuitenkin tosi outo olo.
Kommentit (104)
Huonoja uutisia: Miehelläsi on lapsia serkkunsa kanssa kotomaassaan. Olet pelkkä väline perheen tuomiseksi suomeen.
Apua nyt rupes kyllä häiritsemään. Ajattelin että täällä kaikki olis sitä mieltä että ylireagoin.
En tiedä mitä väliä mistä maasta mies on mutta hän on siis suomalainen, äiti latinalaisesta amerikasta.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Jos et numeroa tunnista niin nimeksihän voi tallentaa mitä tahansa. Mistä maasta mies on?
Kyllä se serkulta oli. Näkyyhän siinä kuvakin kun whatsappissa laittaa viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Emojia et ehtinyt näkemään mutta viestin kyllä?
Ehdin mutta en kokenut että sillä on niin väliä.
Sellanen itku emoji missä yksi kyynel siinä poskella.
-ap
Joko miehesi on tallentanut jonkun sellaisen, jonka kanssa hänellä on suhde, tiedot puhelimeensa serkkunsa nimellä tai sitten hänellä on sutinaa serkkunsa kanssa. Mut kyllä tuollainen kommentti ' pelkään että vaimosi näkee nämä meidän viestit' kertoo että jostakin sellaisesta on kyse, mitä ei ole sinun silmillesi/tiedoksesi tarkoitettu. Tuskin mitään rikollista kuitenkaan, joten kyllä omat hälytyskelloni soisivat sen tavallisimman, eli pettämisen merkiksi.
Vi**ttu mirä pas**kaa.
Juu, tietenkin kun mies pettää niin heti tullaan viivana vauvapalstalle kysymään neuvoja. Juujuu.
Tätähän täällä voikin pähkäillä vaikka kuinka kauan. Kyllä on jännää.
Vierailija kirjoitti:
Miten se ulkomaalainen serkku osaa suomea?
Ei se kirjoittanut suomeksi. Osaan jonkun verran espanjaa.
-ap
On se kummaa kun mulle ei ainakaan tule mitään notifikaatiota josta näkee viestin silloin jos kännykkä on auki. Tulee vaan se whatsapp ikoni yläpalkkiin.
Ja jos joku mies olisi pettämässä, niin se olisi hankkinut toisen kännykän prepayed liittymällä tai vähintään laittanut notifikaatiot pois whatsappista ja salasanalukituksen kyseiseen äppsiin. Toisiaalta ehkä ap on niin ruma ja kauhea ettei mies välitä jos se jää kiinni.
Ja et sitten pyytänyt näkemään kaikki sen whatsapp viestit vaan tulit tänne kirjoittelemaan...
Vierailija kirjoitti:
Apua nyt rupes kyllä häiritsemään. Ajattelin että täällä kaikki olis sitä mieltä että ylireagoin.
En tiedä mitä väliä mistä maasta mies on mutta hän on siis suomalainen, äiti latinalaisesta amerikasta.
-ap
Sitä väliä että se vähän rajaa kielivaihtoehtoja, vai puhuuko serkku ja mies keskenään suomea?
Vierailija kirjoitti:
Nimestä tiesin että serkku.
-Ap
Mä tallensin vaarini nimellä Trumppi. Mitä se nyt sulle oikeasti kertoo, että. Ikä nimi ukolla on tallennettuna....?
Kuulostat kyllä hyvin hyväuskoiselta, kun tuollainen asia jää ihan puolitiehen.
Kannattanee selvittää.
Kuka oikeesti.
Mitä tarkoittaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lampailet? Vaadit miestäsi tilille, tuollainen on vähintäänkin epäilyttävää.
Mun puhelin on vapaa tarkasteluun heti kun naisenkin puhelin on. Vielä ei ole tullut sellaista naista vastaan.
Täällä! Senkus tulet lukemaan.
Mua ei mieheni puhelin ole koskaan kiinnostunut. Ei sen tutkiminen estä pettämisiä tms.
Oma puhelin on ihan kaikkien vapaata riistaa, jos haluaa lukea. En kai mä niin tyhmä olisi, että omasta puhelimestani lähtisin pettämishommiin. :D
Miten sä sitten toimit?
Vierailija kirjoitti:
Ja et sitten pyytänyt näkemään kaikki sen whatsapp viestit vaan tulit tänne kirjoittelemaan...
En koe että mulla on oikeus mennä lukemaan niitä miehen ja serkun viestejä. Jos ne vaikka on jotain todella henkilökohtaisia niin onhan se nyt aika törkeää. Taidan kuitenkin ottaa tän puheeksi tänään kun sen verran jäi häiritsemään.
Tää nyt on varmaan aivan turhaa, mutta lähes kaikki muut miehen serkut ovat pyytäneet mua kaveriksi facebookissa paitsi juuri tämä keneltä se viesti tuli. Hänelle ei myöskään pysty lähettämään kaveripyyntöä tai viestiä. Oli ehkä virhe kirjottaa tänne, alkoi nyt epäillyttämään kaikki tämmöiset tyhmätkin jutut. Otan nyt tän puheeks kun mies tulee töistä. Sen reaktio kertoo varmasti paljon, jos vaikka suuttuu nyt kun kyselen uudelleen.
-ap
Serkku kylään ja kolmistaan kivempaa :)