Miehen serkku lähetti oudon viestin. Mitä tästä pitäisi ajatella?
Miehen äiti on ulkomaalainen ja miehellä on siis sukulaisia ulkomailla. Mies ei ole ollut paljon tekemisissä heidän kanssa (paitsi veli) ja viimeksi nähnyt näitä sukulaisia lapsena. Elokuussa miehellä oli lomaa ja päätti sitten lähteä tapaamaan veljeään ja siinä samalla myös näitä muita sukulaisia.
Asiaan eli siis eilen löhöiltiin sohvalla ja mies näytti jotain videota mulle kännykästään. No sitten miehelle tuli viesti, ensin joku emoji vaan mutta perään tuli "pelkään että sun vaimo näkee meidän viestit". Mies äkkiä pyyhkäisi viestit pois näytöltä. Täähän olis ollu aika selvä juttu että miehellä joku toinen nainen mutta siis nämä viestit tuli miehen serkulta. Kysyin tietenkin että miksi tää serkku pelkää että nään jotain heidän viestejä. Mies meni tosi hankalaksi ja sano että ei tiedä mitä tää serkku tarkoitti, kuulemma serkulla ollut jotakin ongelmia mistä avautunut mun miehelle ja ehkä pelkää että näen jotain tosi henkilökohtaisia viestejä. Jäi kuitenkin tosi outo olo.
Kommentit (104)
Mun serkkuni kirjoitti viestin, jossa kielsi näyttämästä viestinänsä miehelleni. Olemme molemmat naisia. Syy, miksi ei saanut näyttää viestiä miehelleni oli se, että lainasin serkulleni 5000 euroa, ja hän ei halunnut, että mieheni saa tietää hänen rahapulastaan.
Miten ap ymmärsi tuon viestin? Tuskin serkukset suomeksi tai englanniksi kirjoittivat.
Vierailija kirjoitti:
Mun serkkuni kirjoitti viestin, jossa kielsi näyttämästä viestinänsä miehelleni. Olemme molemmat naisia. Syy, miksi ei saanut näyttää viestiä miehelleni oli se, että lainasin serkulleni 5000 euroa, ja hän ei halunnut, että mieheni saa tietää hänen rahapulastaan.
Miten ap ymmärsi tuon viestin? Tuskin serkukset suomeksi tai englanniksi kirjoittivat.
Toivottavasti olis kyse jostain tälläisestä eikä mistään pettämisestä.
Vastasin aiemmin että viesti oli espanjaksi ja osaan sitä jonkun verran.
-ap
Niin oletko varma että on serkku. Mun mies on latino ja ihan tyypillistä heille puhua kaukaisemmistakin sukulaisista ”tio” ”primo” jne
Voihan olla kyseessä serkku mutta ei verisukua, esim uusperheen kautta tms
Vierailija kirjoitti:
On se kummaa kun mulle ei ainakaan tule mitään notifikaatiota josta näkee viestin silloin jos kännykkä on auki. Tulee vaan se whatsapp ikoni yläpalkkiin.
Ja jos joku mies olisi pettämässä, niin se olisi hankkinut toisen kännykän prepayed liittymällä tai vähintään laittanut notifikaatiot pois whatsappista ja salasanalukituksen kyseiseen äppsiin. Toisiaalta ehkä ap on niin ruma ja kauhea ettei mies välitä jos se jää kiinni.
Minulla ainakin näkyy viesti kokonaisuudessaan yläpalkissa jos puhelin/näyttö on auki. Riippuu ihan asetuksista. Tulee jopa semmonen juttu että voi merkata luetuksi tai vastata siihen ilman ettö tarvitsee mennä itse watsappiin. Joten.
Kun ex petti niin se nainen oli hänen serkkunsa nimellä puhelimessa. Serkku oli tosi kiva kun sen luokse meni niin tuli takaisin vasta aamupäivällä. Ihan järkevää laittaa nimi jonka kanssa ei ole tekemisissä normaalisti niin ei ole vaaraa sekoittaa yhteystietoja
Vierailija kirjoitti:
Niin oletko varma että on serkku. Mun mies on latino ja ihan tyypillistä heille puhua kaukaisemmistakin sukulaisista ”tio” ”primo” jne
Voihan olla kyseessä serkku mutta ei verisukua, esim uusperheen kautta tms
Juu mun mies käyttää noita myös mutta tästä tiedän kyllä että on ihan verisukulainen.
Lisään nyt tähän samaan kommenttiin että miehellä ja näillä serkuilla on whstsapp ryhmä joten vielä enemmän aloin nyt miettiä että miksi pitää nyt tämän yhden serkun kanssa puhua ihan kaksinkin.
Ihan hirveä olo nyt kun alkaa tuntua siltä että jotain sillä tämän serkun kanssa on meneillään.
Laita viestiä sille serkulle ja kysy että mikä sitä niin pelottaa 🤣
Vierailija kirjoitti:
Nimestä tiesin että serkku.
-Ap
Nyt ei oikeen lähtenyt käyntiin. Seuraavalla yrityksellä sitten parempi onni :)
Vierailija kirjoitti:
Huonoja uutisia: Miehelläsi on lapsia serkkunsa kanssa kotomaassaan. Olet pelkkä väline perheen tuomiseksi suomeen.
Joo, sieltä Etelä-Amerikasta kovasti halutaankin Suomeen...
Voi olla totta mitä mies sanoi, että serkulla ongelmia. Voi toki olla heillä suhdekin ollut.
Vierailija kirjoitti:
Huonoja uutisia: Miehelläsi on lapsia serkkunsa kanssa kotomaassaan. Olet pelkkä väline perheen tuomiseksi suomeen.
Ei ole. Mies on nähnyt tämän serkun viimeksi joskus n.18 vuotta sitten.
Miehen vanhemmat asuu suomessa. Veli käy täällä perheineen parin vuoden välein. En usko että miehellä edes olisi mitään mahdollisuutta tuoda näitä serkkuja, setiä tai tätejä tänne.
Enkä tiedä miksi edes vastasin tähän kommenttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Mies on nähnyt tämän serkun viimeksi joskus n.18 vuotta sitten.
Miehen vanhemmat asuu suomessa. Veli käy täällä perheineen parin vuoden välein. En usko että miehellä edes olisi mitään mahdollisuutta tuoda näitä serkkuja, setiä tai tätejä tänne.Enkä tiedä miksi edes vastasin tähän kommenttiin.
Anteeksi unohdin taas laittaa ap.
-ap
Ap. Oletan että sinulla itselläsi on läheiset välit serkkujesi/sukulaistesi kanssa ja näin ollen sinulle on mahdotonta ajatella että sinulla olisi suhde sukulaisesi kanssa.
Mikä sinun pitää nyt kuitenkin ymmärtää on se että kun mies ei ole tavannut sukuaan parinkymmeneen vuoteen niin tämä serkku on hänelle kuin kuka tahansa nainen. Ei hänellä ole mitään estoja aloittaa suhdetta serkkunsa kanssa koska eivät ole eläneet sukulaisina yhdessä lapsesta lähtien.
Luultavasti ovat ihastuneet toisiinsa ja himotkin hyrräävät päällä. Ei mitään väliä vaikka näkisivät toisiaan nykyisin vaikkapa vain kerran vuodessa. Voivat silti kärvistellä ihastuksissaan ja ”toteuttavat itseään” sitten kun toisiaan näkevät.
Turhaan enää kysyt mitään mieheltäsi - sen aika meni jo. Hän on ehtinyt piilottaa/hävittää jo tämän päivän aikana kaikki viestit/kuvat/mitä tahansa ovatkaan toisilleen lähettäneet. Pahoittelen.
En tiedä lukeeko tätä enää kukaan mutta kirjoitan nyt kuitenkin.
Mies tuli töistä ja otin tän asian puheeksi. Mies oli tosi ärtyisä kun käskin näyttää viestit ja kuinka ollakkaan kaikki viestit oli poistettu. Vaadin miestä selittämään että mistä tässä nyt on kysymys ja sanoin että jotain salattavaa on jos kerta viestit piti vielä poistaa. Edelleen väitti että serkulla vaan oli jotakin ongelmia mistä halunnut puhua. Kuulemma jotain ongelmia miehensä kanssa, tämähän se nyt vasta hyvä juttu oli...
Jos mulla olis ongelmia mieheni kanssa niin tuskin kokisin tarvetta avautua siitä jollekkin serkulle jonka kanssa näen 18 vuoden välein. Toki avauduinhan mäki just tänne palstalle.
Kunnon riitahan tästä siis saatiin aikaseks ja ei olla puhuttu eilisen jälkeen. Itkettää ja turhauttaa. Melkeen tekisi tosiaan mieli laittaa jotakin kautta viestiä sille serkulle.
Pitäisikö muka luottaa siihen mitä mies sanoo vai onko tämä nyt ihan selvä juttu että mies on pettänyt.
-ap
-
Vierailija kirjoitti:
En tiedä lukeeko tätä enää kukaan mutta kirjoitan nyt kuitenkin.
Mies tuli töistä ja otin tän asian puheeksi. Mies oli tosi ärtyisä kun käskin näyttää viestit ja kuinka ollakkaan kaikki viestit oli poistettu. Vaadin miestä selittämään että mistä tässä nyt on kysymys ja sanoin että jotain salattavaa on jos kerta viestit piti vielä poistaa. Edelleen väitti että serkulla vaan oli jotakin ongelmia mistä halunnut puhua. Kuulemma jotain ongelmia miehensä kanssa, tämähän se nyt vasta hyvä juttu oli...Jos mulla olis ongelmia mieheni kanssa niin tuskin kokisin tarvetta avautua siitä jollekkin serkulle jonka kanssa näen 18 vuoden välein. Toki avauduinhan mäki just tänne palstalle.
Kunnon riitahan tästä siis saatiin aikaseks ja ei olla puhuttu eilisen jälkeen. Itkettää ja turhauttaa. Melkeen tekisi tosiaan mieli laittaa jotakin kautta viestiä sille serkulle.
Pitäisikö muka luottaa siihen mitä mies sanoo vai onko tämä nyt ihan selvä juttu että mies on pettänyt.
-ap
-
Olen pahoillani. Kovasti näyttää siltä, että sinua on petetty. Kuvio on joko joku perinteinen suhdetouhu, tai vähintäänkin selkäsi takana puuhataan jotain muuta hämärää, esim. rahaan liittyvää tms. Petos sekin on yhtä kaikki, jos kerran asiasta ei voi kanssasi keskustella.
Mitä tahdot nyt tehdä? Selvittää asiaa vai pistää kerrasta miehen kartanolle?
Miehelle ei kannata uhkailla, että olet serkkuun yhteydessä, sillä silloin he ehtivät vain sopia yhteisestä tarinasta. Itse ehkä ottaisin vain yhteyttä serkkuun itse. Hänhän voi jopa olla autuaan tietämätön koko hommasta, jos serkku on vain peiterooli jollekin muulle naiselle. Jos taas serkku on suhteessa miehesi kanssa, hän on tod.näk. jopa halukas myöntämään koko jutun, jotta saa miehen itselleen. Mies tätä tuskin tekee vapaaehtoisesti, jotta voisi jatkaa kaksilla kärryillä ajelua.
Pahoittelut!
mä uskon myös että se pettää sua sen serkun kanssa tai joku muu nainen kuvioissa. Haluat selvästi luottaa mieheen ehkä vähän jopa sinisilmäisesti, harmittaa sun puolesta :(
En tiedä miten ottaisin yhteyttä serkkuun. Pitäisi saada sen puhelinnumero nimittäin facebookissa en viestiä pysty hänelle laittamaan. Instan kautta voisin kyllä laittaa viestiä, pitää vaan löytää tämän serkun tili, jos hän edes on instagramissa. Pelkään että nolaan itseni.
En vielä tiedä mitä teen miehen kanssa. Tuntuu että olen jossain "shokissa". Jos on pettänyt, en pysty antamaan anteeksi mutta toisaalta en ole kuitenkaan vielä 100% varma.
Kai mun täytyy kysyä siltä serkulta, kohteliaasti eikä yhtään hyökkäävästi, jos vaikka olenkin väärässä...
-ap
Ne köyrii keskenään ja lipittelee toistensa peppureikiä.
Sairasta, mutta totta.
Nainen on "serkku"
Naisella on sama nimi kuin serkulla
Mitä serkumpi sen herkumpi
Tienes tres opciones.
Viattomista viesteistä ei kirjoitettaisi "pelkään että vaimosi näkee", vaan jos olisi kyse jostain ikävästä yksityisasiasta, asia todennäkoisesti ilmaistaisiin tyyliin "pidäthän tän meidän välillä koska asia on arka" tms.