Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen serkku lähetti oudon viestin. Mitä tästä pitäisi ajatella?

Vierailija
27.09.2019 |

Miehen äiti on ulkomaalainen ja miehellä on siis sukulaisia ulkomailla. Mies ei ole ollut paljon tekemisissä heidän kanssa (paitsi veli) ja viimeksi nähnyt näitä sukulaisia lapsena. Elokuussa miehellä oli lomaa ja päätti sitten lähteä tapaamaan veljeään ja siinä samalla myös näitä muita sukulaisia.

Asiaan eli siis eilen löhöiltiin sohvalla ja mies näytti jotain videota mulle kännykästään. No sitten miehelle tuli viesti, ensin joku emoji vaan mutta perään tuli "pelkään että sun vaimo näkee meidän viestit". Mies äkkiä pyyhkäisi viestit pois näytöltä. Täähän olis ollu aika selvä juttu että miehellä joku toinen nainen mutta siis nämä viestit tuli miehen serkulta. Kysyin tietenkin että miksi tää serkku pelkää että nään jotain heidän viestejä. Mies meni tosi hankalaksi ja sano että ei tiedä mitä tää serkku tarkoitti, kuulemma serkulla ollut jotakin ongelmia mistä avautunut mun miehelle ja ehkä pelkää että näen jotain tosi henkilökohtaisia viestejä. Jäi kuitenkin tosi outo olo.

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun viestiä pitäisi pystyä laittamaan vähintään ellei ole estänyt sinua. Se on ainoa toiminto millä pystyy lähestymään vierasta kaverilistan ulkopuolella ellei henkilö ole estänyt.

Vierailija
62/104 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne köyrii keskenään ja lipittelee toistensa peppureikiä.

Sairasta, mutta totta.

Serkushomoilua kerrakseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun serkkuni kirjoitti viestin, jossa kielsi näyttämästä viestinänsä miehelleni. Olemme molemmat naisia. Syy, miksi ei saanut näyttää viestiä miehelleni oli se, että lainasin serkulleni 5000 euroa, ja hän ei halunnut, että mieheni saa tietää hänen rahapulastaan.

Miten ap ymmärsi tuon viestin? Tuskin serkukset suomeksi tai englanniksi kirjoittivat.

Aika moni Suomessa osaa espanjaa. Ihan vain tiedoksi.

Vierailija
64/104 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vähän jäitä hattuun :o Ensinnäkin siis jos oikein ymmärsin niin tämä serkku siis ei asu suomessa, eikä miehesi ole myöskään nähny kyseistä serkkua vuosiin? Joten aika pirun paska suhde kyseessä olis. Toisekseeen kyllä mäkin oon niin monta kertaa kirjottanu keskustelukumppanilleni, että toivon ettei näitä viestejä nää kukaan muu, joissakin tapauksissa tulee kirjoitettua ihan nimellä se että kenen ei halua näkevän, mm. siskolle kirjottaessani joudun joka kerta sanomaan, ettei mene näyttämään viestejä tai kertomaan niiden sisällöstä miehelleen, kun tuo mies ei osaa pitää suutansa kiinni ja jutut sitten leviää tälläsessä pikkukaupungissa.. En halua omia henkilökohtasuuksia levitettävän. Serkkuhan on saattanu vaikka mokata jotain tai joutuu setvimään jotain sukudraamaa, joka ei kuulu kenellekkään muulle kuin asianomaisille. Olet sitten alkanut tenttaamaan, joten mies on katsonut parhaaksi poistaa viestit..  Itse vittuunnun kavereiden puolisoista, joiden on muka pakko saada tietää kaikki. Näille kavereille ei sitten viitsi kertoa yhtään mitään..

Vierailija
65/104 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex petti mua serkkunsa kans ja jälkeenpäin vieläkin oksettaa kun mietin kaikkia yhteisiä hetkiä tän miehen ja sen serkun kanssa ja kuinka molemmat esitti niin "sukurakasta" ja ajattelin että kiva kun tulevat hyvin toimeen. Selän takana sitten pantiin.

Vierailija
66/104 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa ihan omakohtaisen kokemukseni tästä. Olen se pettävä puolisko, en ole ylpeä siitä.

Omat vanhempani muuttivat Suomeen jo ennen kuin synnyin ja heillä ei ollut oikeastaan minkäänlaisia välejä äidin puoleiseen sukuun sen jälkeen. Olen syntynyt täällä ja elänyt sisarusteni kanssa täällä koko elämäni.

Vasta kun äitini oma äiti kuoli yhteys sukuun palasi. Tapasin äidin puoleista sukua ensimmäisen kerran kun olin 34v eli 5v sitten ja tapasin silloin myös ensimmäistä kertaa serkkuni (samanikäinen kuin minä, minä olen siis nainen, hän on mies). Voi herranjumala sitä kipunoiden määrää joka vaan iski samantien. Oli kuin olisimme tunteneet toisemme aina mutta olleet vain erossa toisistamme. Fyysinen vetovoima oli jotain uskomatonta. En ole koskaan halunnut ketään niin paljon.

Olimme jo kummatkin tahoillamme naimisissa ja lapsiakin on. Tiedämme varsin hyvin että emme voi koskaan olla pariskunta. Koko suku saisi siitä järkyttävän hepulin. Emme oikeastaan edes halua erota nykyisistä liitoistamme ja olemme niissä ihan onnellisia mutta luoja kun tuo vetovoima on vaan niin kovaa.

Tapaamme noin kerran-pari vuodessa. Silloin järjestämme itsellemme yksityistä aikaa yhdessä. Helppo järjestää, eihän kukaan serkuista mitään epäile. Hävettää sanoa mutta kun tapaamme niin p*anemme kuin kanit vajaan viikon ajan. Loppuajan olemme päivittäin viestiyhteydessä edes muutaman viestin verran. Toivotamme hyvää huomenta, hyvää yötä, jos on enemmän aikaa juttelemme vaikka pari tuntia putkeen niitä näitä.

Joo. En ole ylpeä tästä. Mutta pakko kirjoittaa koska ap:n miehellä saattaa olla samanlainen tilanne. Minulla on muuten isäni puolelta kasa serkkuja (miespuolisia) joita olen tavannut runsaasti lapsesta lähtien. On täysin iljettävä ajatuskin että jonkun heistä kanssa päätyisin suhteeseen. Yyyyyyyyyyyhhhhhhh. Joten jotenkin se vaikuttaa että emme ole tämän äidin puoleisen serkun kanssa tunteneet toisiamme lapsena laisinkaan. Hän on minulle mies, ei serkku.

Vierailija
67/104 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen reaktiot tuossa puhuu aika paljon , todella epäilyttävää.

Olisi kannattanut heti vaatia viestit nähtäviksi, oli arvattavissa että poistettu.

Vierailija
68/104 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh plaah -5/5!

Vierailija
69/104 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap laitoitko viestiä tälle miehen serkulle??

Vierailija
70/104 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkusavioliitot ovat tietyssä maailmankolkassa enemmän sääntö kuin poikkeus.

Serkun kanssa miehesi herkuttelee!

Vierailija
71/104 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkku herkku, mutta lähempi parempi.

Vierailija
72/104 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotain mätää tuossa selvästi on.

Vierailija
73/104 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies suuttuu eikä halua keskustella asiasta, niin silloin hän on tehnyt jotain sellaista mitä sinä et saa tietää.

Vierailija
74/104 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap laitoitko viestiä tälle miehen serkulle??

Laitoin viestiä ja tää nainen vaan esti mut. Mies kysyi että miks oon ottanut yhteyttä tähän serkkuun ja että oon kuulemma nyt nolannut itseni sekä miehen, hassua sinänsä koska enhän mä ehtinyt sille serkulle laittaa muuta kuin hei ja että mun mieltä painaa yksi asia mistä haluaisin puhua hänen kanssaan.

Mielestäni tekivät siis hyvin selväksi sen että jotakin niillä on ollut.

Oon majaillut nyt mun vanhempien luona ja tuskin meillä miehen kanssa enää mitään tulevaisuutta on, koska luottamus meni ihan täysin. Kylläpäs oonkin sokeasti vaan luottanut toiseen. Tiedä mitä kaikkea muutakin mies mun selän takana on puuhaillut. Voiko tälläisestä olla shokissa? koska siltä musta on tuntunut viime päivät.

-ap

Vierailija
75/104 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehes varmaan suunnittelee jo uutta matkaa :)

Vierailija
76/104 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kuka tahansa niin pelkonsa kävi toteen. Jotain salaista siellä on meneillään.

Käytä hyväksi valta asemaasi jossa sun reaktiota pelätään.

Jos et tee mitään niin osoitat sillä että sulle voi tehdä noin ja sun yli kävellään huoletta.

Vierailija
77/104 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä om huumebisneksiä, niin sä nyt vaan sotket parisuhteesi turhalla draamalla.

Vierailija
78/104 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli nyt sitten huumebisneksiä tai pettämistä niin jotain tässä multa on pimitetty ja sen vuoksi luottamus nyt mennyt.

Miehen reaktio tosiaan kerto tässä nyt todella paljon, luulis että jos tämä olis vaan joku väärinkäsitys niin mies haluais kunnolla selvittää tän asian. Nyt yrittää jotenkin vaan syyllistää mua tässä.

Toisaalta ahdistaa jos oon mennyt pilaamaan meidän suhteen tämän takia ja oikeesti mitään pettämistä ei oo edes tapahtunut.

Kamalan ristiriitainen olo.

Vierailija
79/104 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sua on petetty, usko tai älä

Vierailija
80/104 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sua on petetty, usko tai älä