Olen ilmeisesti langennut parisuhteeseen narsistin kanssa ja huomaan miten miestä suututtaa, kun olenkin "kova pala"
Olen masentunut mikä ilmeisesti toimi kuin veri vedessä haille, mutta mies erehtyi kun luuli että alan sietää vitsailuksi naamioitua vit""ilua ja henkistä väkivaltaa. Tiedän hänen ex-vaimonsa olleen psykiatrisessa hoidossa ja olen nyt aika varma syystäkin!
Minun pitäisi pistää suhde poikki, mutta otan tämän haasteena. Katson miten kauan mies jaksaa kun en murrukaan.
Kommentit (103)
Sinull on kova taistelu edessä, onkohan sen arvoista, että testaat murtumattomuutesi? Jos niin päätät tehdä, niin tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Sinä vaan sairastut itsekin. Noin se ex-vaimokin varmaan ajatteli suhteen alussa.
En usko. Tämä ex varmaan kuvitteli olevansa vain liian herkkä, minä taas näen totuuden. Mies muuttui palvovasta prinssistä piruksi mutta esittää ettei hänessä ole vikaa, minussa on. Saa nähdä kumpi tässä katkeaa.
AP
No ei kannata. t. Entinen murtumaton
Olet itse sairas jos jäät suhteeseen pelataksesi jotain valtapeliä. Mietipä sitä.
Enpä ole tyhmempää syytä jäädä suhteeseen vielä kuullutkaan. Uskon, että voitat, sillä vikaa sinussakin heittämällä on :D
Tiedäthän ettei tuossa kisassa jaeta mitaleja?
Sitähän se haluaa että jäät pelleksisirkukseen. Kylmästi poikki ja lähtö. Ajattelusi on nyt jo epätervettä joten hän on jo niskan päällä. Kaikki narsistit haluaa että uhri jää rimpuilemaan, syy miksi se sitä tekee on niille ihan sama. Huomio on huomiota.
Muistan kun kuulin miehen suoraan sanoen vi""uilevan exälleen puhelimessa ja kun ihmettelin asiaa puhelun päätyttyä, mies totesi "te naiset olette vain liian herkkiä". Tuolloin alkoivat soida varoituskellot. Minuun mies ei tätä pään aukomista ja vähättelyä kuitenkaan vielä kohdistanut, se alkoi noin 5kk seurusteltuamme.
Mies vaikutti alkuun ujolta ja vähän "höntiltä", ei ole mikään kovis tai peluri.
AP
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole tyhmempää syytä jäädä suhteeseen vielä kuullutkaan. Uskon, että voitat, sillä vikaa sinussakin heittämällä on :D
Tavallaan ymmärrän ap:ta. Narsistin kanssa naimisissa olleena toivon hänen löytävän joku päivä naisen joka antaa takaisin.
Kun narsisti valitsee uhrin niin se on jo hylkääminen. Kiusaaminen alkaa siinä kohtaa. Narsisti ei ota uhrikseen ihmisiä jotka kipeästi haluaa pitää elämässään joten peli on ohi jo alussa. Narsisti ei tunne mitään uhriaan kohtaan, mutta nauttii kaaoksen ja kärsimyksen tuottamisesta.
Oletko seonnut? Miksi haaskaat aikaasi ja energiaasi taisteluun, joka on tuomittu epäonnistumaan?
Narsistinen käytös on syvällä aivoissa, eikä hän siitä muutu vaikka miten pistäisit kampoihin. Sama kuin yrittäisit opettaa koiralle shakkia.
Miks sä jäisit suhteeseen missä suhun kohdistetaan henkistä väkivaltaa riippumatta siitä murtaako se sut vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Miks sä jäisit suhteeseen missä suhun kohdistetaan henkistä väkivaltaa riippumatta siitä murtaako se sut vai ei?
aapeellä on pershärö.
Sinä ET voi voittaa taistelua, ainoastaan hävität itsesi niin syvälle, että sitten se lähteminen ei enää onnistukaan.
Miksi haluat lyödä päätäsi seinään? Naristi ei koskaan muutu.
Espoosta päivää eikö? Siellä niitä riittää :D
Anna samalla mitalla takaisin, teet samalla lähtösuunnitelman ja kun äijä häipyy, tadaa, se ei taatusti palaa kuten narskut, jotka eivät lähde itse. Paljastuminen on se millä tuollaisesta pääsee eroon. Jos osaat käyttää sitä hyväksesi, ongelmasi on ratkaistu.
Sinä vaan sairastut itsekin. Noin se ex-vaimokin varmaan ajatteli suhteen alussa.