Olen keski-ikäistynyt älyttömän nopeasti
Olen 32. Haluaisin oman talon syrjästä, jossa vapaa-ajat puuhastella ja laiskotella omassa rauhassa. Lapsi minulla on ja puoliso voisi olla tai olla olematta. Nuorempana hain sitä sielujen yhteyttä, kemiaa ja räiskyntää, nyt ajattelen että toimeen pitäisi tulla hyvin keskenään ja taloudellisesti ja arvojen pitää sopia yhteen niin, että elo on vaivatonta.
Haluaisin myös kissan, koiran ja leikkauttaa hiukset polkaksi, kun ne eivät kasva enää kauniisti pitkiksi.
Kommentit (4)
No kyllähän tuo ihmisillä keskimäärin sitä (varhaista) keski-ikää jo onkin.
Jos nimittäin pitkää ikää haluaa, niin ei sitten kannata haaveillakaan pysyvänsä jonain 'teini-prinsessana' koko ikäänsä)
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän tuo ihmisillä keskimäärin sitä (varhaista) keski-ikää jo onkin.
Jos nimittäin pitkää ikää haluaa, niin ei sitten kannata haaveillakaan pysyvänsä jonain 'teini-prinsessana' koko ikäänsä)
En havittele välttämättä pitkää ikää, vain rauhallisempaa elämää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo on keski-ikäistymistä niin mä olen syntynyt keski-ikäisenä :D
Jotkut on! siis luonteeltaan sellaisia alunperin. Mikäs siinä, varmaan hyvä kun alkaa vakaata elämää rakentaa jo nuoresta. Minulla nuoruuden intoa sentään on ollut ja olen siitä ihan kiitollinen.
Jotkut taas on ikinuoria eikä lakkaa menemistä koskaan. Vähän tylsää ja noloa, että minun kohtaloni on mennä sitä tavallista rataa :/ Ap
Jos tuo on keski-ikäistymistä niin mä olen syntynyt keski-ikäisenä :D