Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin mennä tänään aikaisin töihin, että pääsee ajoossa pois

Vierailija
27.09.2019 |

Täällä sitä ollaan vielä sängyssä ja selataan tätä paskapalstaa. 17:30 ehkä himaan jos heti lähen töihin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos liukuvan työajan ja kun olen aamuvirkku,  menen klo 7 jo töihin, joilloin toimistolla ei ole ketään vielä.  Juon ihan rauhassa kahvit ja surffaan netissä ensimmäisen tunnin. Pari sähköpostia saatan lähettää, että näyttää työnteolta. 

Aikaiset aamut toimistolla on ihan parasta ja sitten ajoissa kotiin. Saan kaikki työt aina tehtyä tuosta tunnin laiskottelusta huolimatta. 

Vierailija
2/3 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos liukuvan työajan ja kun olen aamuvirkku,  menen klo 7 jo töihin, joilloin toimistolla ei ole ketään vielä.  Juon ihan rauhassa kahvit ja surffaan netissä ensimmäisen tunnin. Pari sähköpostia saatan lähettää, että näyttää työnteolta. 

Aikaiset aamut toimistolla on ihan parasta ja sitten ajoissa kotiin. Saan kaikki työt aina tehtyä tuosta tunnin laiskottelusta huolimatta. 

Mäkin haluan tuollaisen työn.

Epäsäännöllinen vuorotyö käy hermoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on samanlainen tyyppi paitsi, että se ei saa päivän töitä tehtyä. Tulee seiskaan ja ekan vartin aikana saa kun koneen auki ja sähköpostit luettua. Sen jälkeen menee kahvihuoneeseen kattelemaan kun kahvi tippuu ja lukee lehdet. Tulee siinä kasin aikaan pois kun pomot tulee töihin. Ruokkiksella viihtyy 45-60min kahden aikaan liukuva kahvitauko 20min jossa tämä henkilö ensimmäisenä sekä viimesenä eli se 40min. Toki on pitänyt jo yhden oman kahvitauon kahvinhakureissullansa, joka kestää 10-20min ja lopuksi lähtee 15:00 pois töistä ja merkkaa tunneiksi 7,5h joka laskutetaan asiakkaalta a 120€/h. Joo olen kyttääjä, minut on laitettu keskelle avokonttoria josta näkee kaikkien tulemiset ja menemiset. Asiakkaana kyllä vituttaisi olla tämän henkilön kanssa tekemisissä kun käytännössä puhutaan tonneista rahaa mikä menee tämän henkilön en tee mitään täällä maksamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi