Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tästä mahdollista saada parisuhde...

Vierailija
27.09.2019 |

aikaiseksi, kun toinen osapuoli nyt tutustumis-vaiheessa on aika usein epävarman tuntuinen (hänellä on ikäviä kokemuksia ent. suhteista)?

Välillä hän on varmempi, että kyllä tästä jotakin hienoa tulee. Välillä taas pohtii, että on tässä suhteessa sitä & tätä riskiä miksi juttu ei onnistuisi.

Itsellä on tunteita häntä kohtaan ja samoin toisella osapuolella minua kohtaan.

Välillä hän puhuu jo tulevaisuuden suunnitelmistakin. Kunnes sitten taas alamäki alkaa.

Tuntui, että henkisesti tämmöinen meno on kuluttavaa itselle. Kun tietää, ettei toista voi rakastaa ehjäksi. Se on jokaisen itse tehtävä. Opittava rakastamaan itse itseään. Ja pitämään hyvää huolta itsestään.

Kuitenkin minä olisin tästä kaikesta huolimati valmis suhteeseen hänen kanssaan. Ikävää olisi, jos tämä juttu olisi jo liian pian ohitse. Kun on jo tykästynyt tuohon ihmiseen. Olla juuri hänen kanssaan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko? :D

Voi hyvät ihmiset, ei tuossa vaiheessa pidä vielä kirkkoja varailla. Katsokaa nyt ihan rauhassa, ei ihmekään jos ahdistaa että pitäisi tuossa ajassa lyödä suunnitelmat lukkoon.

Vierailija
22/22 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko siis edes tavanneet, vain viestitelleet viikon? Ties mikä häntäheikki ja virityksiä sinne ja tänne ja toinen miettii jo suhdetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla