Kuukausibruttosi ja ammattisi?
Kuinka vanha olet ja kuinka kauan olet ollut työelämässä? t. utelias
Kommentit (383)
Kotihoidon esimies, noin 3350 e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitaja, alalla 10v. Yliopistollinen sairaala. Kaksi kokemuslisää + henkkohtainen lisä = peruspalkka 2974€+ vuorolisät
miksi ihmeessä te sairaanhoitajat aina pilkotte ansionne eri osiin? Nyt kysyttiin keskimääräistä kuukausiansiota, eli otat koko vuoden ajalta palkkakuitissa näkyvän summan ja jaat sen 12 kuukaudella. Siinä on bruttopalkkasi.[/quote
Noh sitten vuonna tienasin 3500€/brutto
Viime vuonna siis, viitaten edelliseen viestiin
Koulunuorisotyöntekijä, brutto 2350€, tällä alalla 13 vuotta, työelämässä reilu 20 vuotta.
32V, 9v työelämässä, kk-palkka 5700+autoetu.
Koulutus tekninen, työpaikka keskisuuren yrityksen johdossa.
Lukion ope, 20+ vuotta työelämässä, ikää 45+ ja brutto n. 5000. Sis. pari ylituntia.
Asiantuntija, strategisen hankinnan tehtäviä teollisuudessa. Ikää 45v, työkokemusta yli 15v. Bruttopalkka 3600€ + bonukset. Vuosiansiot n. 47 tonnia.
Lukion opettajilla vaikuttaa olevan ihan hemmetin hyvä palkka. Eikö opettajatkin valita palkkansa vähäisyydestä? Tai muuten vain valittavat työstään paljon. :D
3200. Pääkirjanpitäjä. 15 vuottal.
1500 varastoapina hesassa. Työmatkoihin kun menee 200e kk ja vuokra on yksiöstä 850 ja siihen muut pakolliset laskut niin eipä jää rahaa edes oikeen ruokaan. Tuntipalkka noussut 10 vuodessa peräti 1e ja muut kulut räjähtänyt käsiin ja tätä pitäs viel jaksaa 40v.
Tää on p*skaaaaaaa!!
Päiväkodin johtaja, 2601e/kk. Sisältää kokemuslisät kahdeksalta vuodelta.
11830 e/kk vuoden 2019 loppuun, sitten tipahtaa 3316e/kk. 38v. Työkyvyttömyyseläkkeellä johtoportaan hommista.
Vierailija kirjoitti:
Lukion opettajilla vaikuttaa olevan ihan hemmetin hyvä palkka. Eikö opettajatkin valita palkkansa vähäisyydestä? Tai muuten vain valittavat työstään paljon. :D
Vähän katsoin itsekin, että minulla yliopistonlehtorina meni töissä yli 25 vuotta ennen kuin palkkani nousi viiteen tonniin. Ja omaan työhöni pätevyysvaatimuksena on sentään tekniikan tohtorin tutkinto. Eikä ole puhettakaan lukion opettajien kesälomista.
Virkanainen noin 3600€/kk bruttopalkka =
*nettopalkka 2400€/kk
*itse luodut pääomatulot (asunnot) n 3000-4000€/kk, yleensä 3000€/netto
*yh lapsilisät kahdesta yht 300€&elarit 300€
= yhteensä about kuus tonnia/netto/kk 15+ vuotta meni pääomatulojen kasaamiseen&sisältää velkariskit.
Ikä 40+
Asiantuntijatehtävissä yksityisellä toimiva rtg-hoitaja. Tietokonetutkimukset, ultraäänet , magnettitutkimukset ja sydän katetrisaatiot. Vuosipalkka 44 400 e. Siisti sisätyö, ihanat työtoverit. Tykkään myös joskus päivystää, kesälläkin yöt voi olla ihania. Tykkään työstäni ja potilaista. Mielenkiintoinen työ. En ole aina työelämässä, sillä minulla on myös hyvät pääomatulot, joilla selviäisin kuitenkin. Ei ole lainkaan velkaa. Perhe kyllä minulla on. Pääomatulot vaihtelevat vuosittain. Ei kai tätä taas poisteta.
3650e, 28v, oikeusavustaja, 0v kokemusta. Asun ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri. 8700€.
Oletko erikoistunut? Päivystätkö paljon?
Ja siis tämä on palkkani lisineen. Peruspalkka on 2340€