Olen alkanut haluta miestä, jolla olisi pimppi
Olen pohjimmiltani homo, mutta olen alkanut fantasioida pimpistä siten, että se olisi miehellä. Miestä olisi muutettu vain siten, että hänellä olisi munat vaihdettu pimppiin, ei mitään muuta "hoitoa". Vartalo ja muut ominaisuudet olisivat edelleen hoikan miehen. Ehkä tässä kiihottaa se, että saisi vetää edestä päin.
Kommentit (2)
Itselläni todella naisellinen mutta lihaksekas persus, hoikat muodokkaat reidet , tiukka minihame päällä ja stay upit jalassa metallikorkkarit 15 cm , saan itsekin orgasmin näkymästä ,
Mielikuvituksessa olen välillä kontallaan pimeässä huoneessa tunteja kunnes , joku painaa lämpimän paksun suonikkaan takapuolta vasten , tunnen kuinka se nousee , paisuu ja kädet tulevan tiukasti lanteille , hiukseni kerätään rystysiin nippuun ja painetaan milli kerrallaan kyrärä pohjaan asti ja pidetään siellä aikansa ja lopuksi lämmin lasti ammutaan perukoille asti , mutta todellisuudessa tämä ei toteudu.
Toteutumaton fantasia on paras seksikokemus.
Mulla on ollut päinvastoin jo ainakin 15 vuotta. Mä tykkään naisista joilla on pippeli. Pimpistä en ssa mitään kiksejä. Saattaa olla Suomesta aika vaikeeta löytää sun sellaista kumppania kun pitäis vielä kemiatkin natsata. Onnea matkaan kohti uusia kokemuksia!
M35