XD Voinko?
Jos autoni on korjaamon pihalla niin voinko hakea sen sieltä yöllä XDDD maksusta sovittiin että sen voi hoitaa myöhemminkin. Minulla on vara-avain.
Kommentit (37)
Sinulla on vara-avaimet, mutta meinasitko jättää toiset avaimet korjaamolle muistoksi?
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on vara-avaimet, mutta meinasitko jättää toiset avaimet korjaamolle muistoksi?
Miksi en osaisi hakea sitä toista avainta myöhemmin? Oletko ihan typerä.
Onko autokorjaamoilla yleensä portit?
Oli portit ainakin niissä kahdessa jossa olin töissä
Vierailija kirjoitti:
Oli portit ainakin niissä kahdessa jossa olin töissä
Prkl.
kvg ja näkeehän sieltä korjaamon kuvat
Vierailija kirjoitti:
kvg ja näkeehän sieltä korjaamon kuvat
Googletin jo enkä nähnyt oliko portteja.
No sitten vaan reippailemaan ja katsomaan, jos sun auto niin kellään mitään sanomista.
Hmmm... Ei taida olla portteja! XD menen kyllä käymään ja katson jos saisin auton yöllä XDD.
Tästä tulee hauskaa XDDD Toivottavasti saan sen.
no entäpä jos ne aamulla luulevat että se on varastettu.
Kerron myöhemmin miten kävi XD. STAY TUNED. Klo 23 jälkeen suuntaa katseesi osoitteeseen hevostalli.net.
Vierailija kirjoitti:
no entäpä jos ne aamulla luulevat että se on varastettu.
Laitan lapun postilaatikkoon ja kerron että hain. Jos nyt onnistun XD.
Ei kai tohon nyt mitään kieltopykäliä löydy jos oman omaisuuden käy hakemassa ilman että rikkoo mitään. Ehkä panttina maksusta korkeintaan tai luvaton oleskelu mutta eikös sekin pitäisi ilmottaa jollain kyltillä. Toki Veholla malmilla oli aikanaan koirat pihalla aitojen sisällä. Voimia
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tohon nyt mitään kieltopykäliä löydy jos oman omaisuuden käy hakemassa ilman että rikkoo mitään. Ehkä panttina maksusta korkeintaan tai luvaton oleskelu mutta eikös sekin pitäisi ilmottaa jollain kyltillä. Toki Veholla malmilla oli aikanaan koirat pihalla aitojen sisällä. Voimia
Tuskinpa siihen autoon on mitään panttioikeutta perustettu, ja vaikka olisi niin autojen kohdalla käytetään normaalisti rekisteripanttausta, jossa hallinta säilyy omistajalla.
Julkisrauhan rikkominenkaan ei tule kyseeseen, jos ei aiheuteta vähäistä suurempaa haittaa, ja kotirauha ei autokorjaamoa suojaa ensinkään, ellei samassa yhteydessä ole asuntoa. Eli rikosoikeudellisestikin ollaan selvillä vesillä.
Ihan ihme häröilyähän tuollainen toiminta on, mutta juridisesti ei pitäisi olla ongelmaa. :D
Up