Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi tuttu varasti korun vierailulla

Vierailija
26.09.2019 |

Uusi tuttu järjesti ovelasti niin, että jouduin poistumaan kotoota ja hän jäi siksi aikaa odottamaan kotiini. Myöhemmin huomasin, että koruni oli kadonnut pakkauksineen. Koska kotonani ei ole käynyt ketään muita vieraita, minulla on vahva epäilys, että hän oli asialla. Sen koommin en ole hänestä kuullut. Harmittaa todella paljon, koska koru oli ainoa lahjakoru, mitä olen koskaan saanut, ja tuskin koskaan tulen saamaan. Itselläni ei olisi koskaan varaa ostaa sellaista. Olin säästänyt sitä pahan päivän varalle. Kovin montaa kymppiä siitä ei olisi käytettynä saanut, mutta lahjalla oli sitäkin suurempi tunnearvo. Olen niin vihainen sille tutulle, että tärisen. Mitä tässä tilanteessa voi tehdä?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus.

Vierailija
2/42 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus poliisille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa törkeää! Kai sulla oli kotivakuutus?

Vierailija
4/42 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se järjesti sut pois kotoota niin että ite jäi sinne??

Vierailija
5/42 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rikosilmoitus auttaa, kun mulla ei ole 100 % todisteita, että se oli hän? Jos onkin ollut joku huoltomies tms...

Vakuutus tuskin korvaa. Syyttävät varmaan omaa huolimattomuutta, kun päästin puolituntemattoman ihmisen kotiini. Ap

Vierailija
6/42 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä rikosilmoitus auttaa, kun mulla ei ole 100 % todisteita, että se oli hän? Jos onkin ollut joku huoltomies tms...

Vakuutus tuskin korvaa. Syyttävät varmaan omaa huolimattomuutta, kun päästin puolituntemattoman ihmisen kotiini. Ap

Oletpa ihanan negatiivinen. Miksi tulit kysymään neuvoja jos ne ei kelpaa etkä aio edes kokeilla. Mikä neuvo sulle kelpaisi?

Vierailija
7/42 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuittia ei tietenkään ole, koska kyseessä oli lahja ex-mieheltäni. Joten tuskin vakuutus korvaa senkään takia. Mulla on vain kuva, missä se on kaulassani.

Oli pakko käydä koiran kanssa ulkona. Pyysin tuttua mukaan, mutta hän "ei voinut, koska kengät olivat märät"... Olis varmaan pitänyt pakottaa se kanssani ulos. En vaan kehdannut alkaa heti kättelyssä epäilemään. Toki otin lomakon, kännykän, pankin tunnusluvut ja muita arvoesineitä mukaan. 

Ap

Vierailija
8/42 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoituksen tekisin vaikka ei ollekkaan 100% todisteita. On poliisin työ tutkia asia

Vierailija
9/42 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan jätä vieraita yksin kotiini, paitsi läheisimpiä sukulaisiani.

Se on vaan niin, että tilaisuus tekee varkaan.

Epäilen kuitenkin että aloitus on keksitty, sillä kuka pitää arvokasta korua niin helpossa paikassa, että jo

uusi tuttava sen löytää,

Ja kuinka uusi tuttava osasi järjestää ap:n ulos kodistaan, mitä menoja asukkaalla on juuri silloin, kun tuttava tulee kotiin?

Vierailija
10/42 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tehdä rikosilmoituksen vaikka et tiedä. Poliisin tehtävä on tutkia, oliko se hän. Laitat vaan titteliksi koko ajan EPÄILTY et syyllinen, suojaat itseäsi.

Vierailija
11/42 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku muu oikeasti tehnyt vastaavassa tilanteessa rikosilmoituksen? Ap

Vierailija
12/42 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kotoota"???

Tarkoitatko "kotoa"?

Vierailija
13/42 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuittia ei tietenkään ole, koska kyseessä oli lahja ex-mieheltäni. Joten tuskin vakuutus korvaa senkään takia. Mulla on vain kuva, missä se on kaulassani.

Oli pakko käydä koiran kanssa ulkona. Pyysin tuttua mukaan, mutta hän "ei voinut, koska kengät olivat märät"... Olis varmaan pitänyt pakottaa se kanssani ulos. En vaan kehdannut alkaa heti kättelyssä epäilemään. Toki otin lomakon, kännykän, pankin tunnusluvut ja muita arvoesineitä mukaan. 

Ap

Miksi se koira piti viedä ulos just ku uus tuttu kylässä?

Vierailija
14/42 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka otit pankkitunnukset mukaan koiran ulkoiluttamiseen , sekä vielä muut arvoesineet?

Sanoit myös aloituksessa, että tuttava järjesti sinut pois kotoa, no miten se järjesti sinut pois,

kun sinähän läksit ulkoiluttamaan koiraasi?

Vierailija
15/42 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi se koira piti viedä ulos just ku uus tuttu kylässä?

Siksi, että vietettiin koko ilta yhdessä ja koira oli pakko viedä siinä välissä ulos. En ollut kauaa poissa. Ap

Vierailija
16/42 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
17/42 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus!!

Vierailija
18/42 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut niin uusi tuttu, että oltaisiin ekaa kertaa tavattu sentään. Oli hän ennenkin ollut kylässä. Sillä kertaa ilmeisesti bongannut myös sen korun ja tehnyt suunnitelman sen varastamiseksi. Ap

Vierailija
19/42 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoesineille turvakaappi. Mutta kaikkein tärkeintä on olla hinaamatta ventovieraita kotiinsa. Oletko varma, ettei kadonnut kämppäsi avain myös?

Vierailija
20/42 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nyt kiinnostaa mitä arvoesineitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän