Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos olisi 50 000 tilillä?

Vierailija
26.09.2019 |

Miten hyödyntäisit.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä säästyi ennen tuon verran vuodessa, ostettiin vuoden lopussa uusi sijoitusasunto. nyt jäätiin eläkkeelle ja säästöön jää hyvin vähän.

Vierailija
22/48 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin auton ja lopuilla remontoisin kodin loppuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ryyppäisin, ja jos jotain jäisi niin loput tuhlaisin.

Vierailija
24/48 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaisin vuodenvaihteeseen ja laittaisin osakesäästötilille.

Vierailija
25/48 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sattumalta osuva kysymys, kun juuri sain tämän summan perintönä. Tai ihan vähän vähemmän. 48 000 kuitenkin. 

Olen elänyt vuosiakausia ns. kädestä suuhun. Palkka on tarpeeksi peruselämiseen. Olen kuusikymppinen ja neljä lasta elävät tietysti täysin omillaan. On kolme lastenlastakin. 

Lapset ovat hyvin toimeentulevia eli mietin tässä, että mitä oikeastaan pitäisi tehdä. Eivät tarvitse apuja. 

Ainakin käyn kampaajalla :D Asia, jota en ole raaskinut pitkään aikaan tehdä. Ostan vähän uusia vaatteita, se on varma. 

Mutta summa on sen verran kuitenkin, että varmaan parikyt tonnia kandeis sijoittaa jotenkin. Mun täytyy pankissa puhua. Mutta kertokaa omista kokemuksistanne. 

Kiitos paljon, jos joku vaivautuu. 

Vierailija
26/48 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on juurikin tuon verran rahaa. Ovat "säästötilillä", josta saa naurettavaa 1% korkoa. Nämä rahat ovat osakkeita varten, ostetaan säännöllisesti isommilla summilla hajautetusti. Kun ostopaikka tulee, rahan on oltava heti saatavilla. Muut rahat ovat sijoitusasunnossa ja rahastoissa, joista ei noin vaan irroteta käteistä rahaa tunneissa.

Vierailija
27/48 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on enemmänkin emmekä te oikeastaan mitään. Nyt ei uskalla sijoittaa ainakaan rahastoihin eläkesäästöiksi tarkoitettuja rahoja.

Vierailija
28/48 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin avoimeen yliopistoon ja maksaisin oman koulutukseni.

Vierailija
29/48 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Asuntolainaan saisi tuolla aika hyvän lommon. Toisaalta ehkä vähän houkuttelisi sijoittaa, jos saisi jostain hyvästä peliliikkeestä suhteellisen lyhyessä ajassa vaikka 20 pinnaa kasvua niin sekin olisi jo mukavaa.

Vierailija
30/48 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki näyttää sijoittavan rahansa. Mitäpäs tekisit jos saisit kuulla,että olet parantumattomasti sairas?Makuuttaisitko rahojasi tilillä ja miettisit osinkoja?

Vierailija
31/48 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa asuntosäästötilille.

Maksaisin opintovelat pois.

Antaisin eräälle läheiselle vähän jolla vaikeaa rahallisesti.

Hankkisin hammasimplantin.

Loput säästöön

Vierailija
32/48 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti haisemaan. 16.000e lehtoa, 10.000e kemiraa, 8000e nordeaa, 8000e nohoa ja 6000e en ihan tiedä mitä. Jää 2000e kattamaan kuun kuluja.

Vierailija
33/48 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki näyttää sijoittavan rahansa. Mitäpäs tekisit jos saisit kuulla,että olet parantumattomasti sairas?Makuuttaisitko rahojasi tilillä ja miettisit osinkoja?

Toihan kuvaa minua ja joo edeleen osinkoja tienaamaan just koska sairaana oleminen on kallista touhua.

Vierailija
34/48 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Maksaisin muutaman tonnin ulosotot pois.

2. Ostaisin sähköpyörän.

3. Käyttäisin kissan hammaskiven poistossa ja terveystarkastuksessa (tähän säästän juuri muutenkin)

4. Loput menisivät kulutukseen ja säästöön pahan päivän varalle.

Vierailija
35/48 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on 79000 tilillä..en tee niillä nyt kummempia. Löytyy kyllä velkaakin noin 400 000 ( pari omakotitalolainaa ja yritys) että silleen hyvä kun on vähän ylimääräistä.

Vierailija
36/48 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sijoituksiin muiden kaveriksi. Kyllähän tuolla  vajaan parisataa kuussa saisi suht riskittömästi lisää rahaa.

Vierailija
37/48 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin vuokra-asunnon tästä kasvukeskuksesta, antaisin vuokralaisen maksaa sen vastikkeen ja lainan vuokrassaan ja nauttisin loppuikäni hitusen nykyistä paremmista tuloista.

Ja jättäisin lapsilleni reippaat sata tonnia perintöä per nenä.

Vierailija
38/48 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä säästyi ennen tuon verran vuodessa, ostettiin vuoden lopussa uusi sijoitusasunto. nyt jäätiin eläkkeelle ja säästöön jää hyvin vähän.

Eikö vuokratuloa tule? Sitten taisitte ottaa liikaa velkaa.

Sijoitusasunto on kiva eläkkeen lisänä, jos se tuottaa.

Vierailija
39/48 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän yli. Liian vähän jotta saan kämpän haluamastani kaupungista ilman muun omaisuuden realisointia, joten siellä ne rahat nyt lillivät ja menettävät arvoaan. Hiukan olen joutunut kuppaamaan menojen takia. 

Vierailija
40/48 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin laminaattilattian asennus, sitten kotisiivous, johon sisältyy kaikki. Sitten joku reissu. Enpä muuta nyt keksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi