Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mielenterveysongelmien vuoksi ollut saikulla 259 päivää, kysy mitä vaan

Vierailija
26.09.2019 |

Lupaan vastata rehellisesti. Ongelmani ovat vakavia ja hankalia.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin epäreilulta tuntuu että itse olen saanut todella paljon kuntoutusta ja hoitomuotoja masennukseen mutta sinä joudut olemaan ilman mitään. Olisiko sinulla ketään auttavaa tahoa, joka pystyisi sinua auttamaan kuntoutusmahdollisuuksien selvittelyssä? Tiedän että esim. terapeuttia voi olla hankalaa jaksaa yksin etsiä pahimmassa vaiheessa.

Yleensä nämä erittäin pitkään saikuttaneet on niitä joille ei kelpaa mikään, kun ei tehdäkään kaikkea ihan just niin kuin prinsessa ite haluaa ja joutuu menemään mukavuusalueen ulkopuolelle. Kyllä niille on tarjottu vaikka ja mitä, mutta eivät ole halunneet sitoutua.

Höpö höpö. Päiväosastollekin jonotin viisi kuukautta koska lähete oli ensin mennyt väärään paikkaan ja kadonnut. Olen tehnyt hoidostani valituksen tämän takia

Vierailija
42/66 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on litanian diagnooseja, mutten ole päivääkään saikuttanut mielenterveysongelmieni vuoksi. Olen lukenut kirjallisuutta ja hoitanut itseäni läsnäoloharjoituksilla ja olemalla myötätuntoinen itselle.. ja lääkityksellä ikävä kyllä.

Että turhaan saikuttelet. Paraneminen pitää lähteä itsestä!

Huoh. Tekisi mieli sanoa että i*iootti, mutta en halua matkia sinua ja olla ilkeä. Katso kun se että sinulla toimii jokin tai sinä pystyt tsemppaamaan itseäsi ei tarkoita sitä, että muillakin toimisi se sama tai että hekin pystyisivät. Kaikki eivät ole kuten sinä, maailmassa on muunkinlaisia ihmisiä kuin sinä ja kaikilla on omanlaisensa voimavarat. Hyvää illanjatkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole samanlaisia resusseja kun sulla. Ihmisiä ei voi verrata keskenään.

Vierailija
44/66 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

F39 on kylläkin määrittelemätön mielialahäiriö 

Vierailija
45/66 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut yhteensä useita vuosia. Toki lyhyemmissä jaksoissa. Pisin taisi olla 1,5 vuotta tjsp. Nyt palannut työelämään.

Vierailija
46/66 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kysyn mitä vaan.

Vierailija
47/66 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut pistettiin eläkkeelle saikun jälkeen suoraan, ei ees yritetty kuntoutuksia.

MT-syistä siis.

Ei ollut mitään taistelua kelan kans, päätöskin tuli suht nopeesti. (ml.Keva).

Vierailija
48/66 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaan

Vierailija
49/66 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetkö Ukrainaan, jos käsken?

Vierailija
50/66 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko  joku selkeä syy, miksi oireilet?

Itsellä vaikea unettomuus, lääkeresistentti masennus, vaikka olin onnellinen ja just menny naimisiin. Mikään lääke ei auttanut, monia kokeiltiin. Ect-hoito pelasti minut.

Vierailija
51/66 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkityksen sijaan mielenrerveyshaasteisiin muissa "vaihtoehdoista" on paremmin hyötyä. Ainakin jos lääkitys on jatkuvaa ja kovasti voimistuvaa.

Ravinto on tärkeässä roolissa.

Valkoinen sokeri, höttö, huonot hiilihydraatit, kehnot rasvat kuten margariinit, joita ruokaTeollisuus puolestapuhujineen tyrkyttää.

Monipuolisesti ja vaihtelevasti kasviksia, marjoja, kohtuudella hedelmiä, hyviä rasvoja, hyviä ja hitaita hiilihydraatteja ja proteiinia. Satsaus laatuun.

Hyvät ihmissuhteet, ulkoilu, liikunta, rentoutuminen, mielekäs toiminta, käsillä tekeminen, mieleinen musiikki, uni ja muut hyvän elämän tarpeet.

Tsemppiä kovasti 💛

Vierailija
52/66 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko pöpilässä?

Vierailija
53/66 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin käy kun hakee apua vaikka avioerossa et joku hakkaa uhkailee kotona ja joku hakee apua niin henkilökunta on itsekin samassa tilassa omassa elämässä. Siinä sitten tuijotetaan ja kirjoitellaan lähetteitä paikasta toiseen. Siten päästään eroon siitä apua hakevasta. Poliisit ei ehdi juosta jokaisen kodissa riitoja selvittämässä. Mut ota sähkö shokkia juokset junan alle. Tai ota baarista joku psykiatri Ullanlinnan mukaasi saat kotihoitoa. 

Vierailija
54/66 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No monet ottaa koiran avuksi. Sitten joku varastaa sen ja masentuu et se siitä. 

Vierailija
55/66 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vähän katsella mitä uskontoja on naapureilla ja onko joku woodoo nukke postilaatikossa. 

Vierailija
56/66 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähiös oli näitä wiccanoitia. 

Vierailija
57/66 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä elät? Sairauspäivärahan kesto taitaa alkaa vetää viimeisiään?

Vierailija
58/66 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on sun oma vastuu kuntoutuksen suhteen? 

Jos ei ole halua muuttua, voiko muuttua paremmaksi?

Vierailija
59/66 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella toi ammuttu uhri nainen kadulle oli miehen mielestä se joka pitää laittaa kuriin eikä sitä miestä.🤪

Vierailija
60/66 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelan mukaan olen täysin työkykyinen työhöni masennuksesta huolimatta. Olen siis työssä, koska muuten perhe kuolisi nälkään ja joutuisi kadulle. Useamman erikoislääkärin mukaan en ole työkykyinen, tästä on useampi b-lausunto olemassa, mutta Kelan perusteet muuttuvat jatkuvasti, että sairauspäivärahaa ei vaan makseta. Oikein keksimällä keksivät syitä ja siirtelevät maaleja koko ajan.

Tasan tänä vuonna tulen olemaan vielä psykoosissa ensimmäisen kerran, sen verran derealisaatiossa mennään.

Haistakoon paskan koko yhteiskunta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän