Erikoisin paikka mihin olet kakannut
:D näitä erikoisuuskeskusteluja on vaikka mistä, ja parin viikon takainen vahinko koiralenkillä inspiroi tämän aloituksen
Kommentit (63)
Arsks kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arsks kirjoitti:
Kännipäissäni kakkasin ruotsinlaivalla hissiin.
Kusin myös sinne.Olitko siellä hameessa (tai mekossa) vai jossain housuissa sillä hetkellä ?
Paskansitko kännissä vai ihan selvänäkö sen tet ?
Ihan housuissa. Vedin ne toki alas ennen toimitusta. Olin hirveässä kännissä. Olivat firman pikkujouluristeilyt.
Panin samalla risteilyllä myös reskontran Tiinaa sekä yrityksen henkilöstöpäällikköä Heliä.
Toivottavasti tämä ei tapahtunut Silja Europan maisemahississä :D
Kännissä pihanurmikolle. Aamulla muistin tapahtuman ja hävetti näkikö kukaan naapureista. Pidin pari viikkoa matalaa profiilia ja menin vain hämärällä kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Leikkipuiston hiekkalaatikkoon, kersat herättivät useampana lauantaina metelillään, niin eräänä perjantai -lauantai välisenä yönä väänsin tortut laatikkoon.
Inhottavaa ja saatoit aiheuttaa lapsille sairastumisen. Muuttaisit muualle jos ei lasten meteli miellytä, ei ne sua tahallaan herätä.
Vierailija kirjoitti:
Arsks kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arsks kirjoitti:
Kusin myös sinne.Olitko siellä hameessa (tai mekossa) vai jossain housuissa sillä hetkellä ?
Ihan housuissa. Vedin ne toki alas ennen toimitusta. Olin hirveässä kännissä. Olivat firman pikkujouluristeilyt.
Panin samalla risteilyllä myös reskontran Tiinaa sekä yrityksen henkilöstöpäällikköä Heliä.Toivottavasti tämä ei tapahtunut Silja Europan maisemahississä :D
Ei se oli Silja Serenade tai Symphony. Hissistä kuitenkin muistaakseni näkyi promenade.
Reskontran Tiina pamahti paksuksi sen jälkeen. Järkkäsin sille potkut. Yhtään kakaraa en lisää kaipaa kahden lisäksi.
Arsks kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arsks kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arsks kirjoitti:
Panin samalla risteilyllä myös reskontran Tiinaa sekä yrityksen henkilöstöpäällikköä Heliä.Toivottavasti tämä ei tapahtunut Silja Europan maisemahississä :D
Ei se oli Silja Serenade tai Symphony. Hissistä kuitenkin muistaakseni näkyi promenade.
Reskontran Tiina pamahti paksuksi sen jälkeen. Järkkäsin sille potkut. Yhtään kakaraa en lisää kaipaa kahden lisäksi.
Silja Europa:lta löytyy siis yksi asiaan liittyvä video
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vuonossa. Ihmiset ajelivat autoilla ohi merenrannassa kulkevaa tietä, ja itse kyykkäsin yläpuolella vuoren rinteellä. Oli ainakin hyvät maisemat.
Päräytit siis tortut viattomien turistien niskaan sieltä vuoreltasi?
Tuosta tuli mieleen pissiminen, eikö ollut joku saksalainen nuori nainen joka kuvasi itseään kun kävi pissalla esimerkiksi leikkikentillä ja muissa eri paikoissa. Aika outoa jos tuommoisella saa seuraajia.........
Olin vaihtanut työpaikkaa ja olin uittamassa koiraani yhden järven rannalla ulkoilualueella. Hirveä paskahätä yllätti ja päästin ripuliläjän kuusen alle. Nostaessani housuja ylös huomasin, että parin metrin päässä oli yksi uusi työkaverini lukemassa kirjaa kalliolla. Hiippailin hipihiljaa pois ja vielä 20 vuotta myöhemmin mietin, tajusiko tämä lukija jotakin tapahtuvan lähistöllä mutta oli vain hienotunteinen.
En tiedä, mitä itse sanoisin jos huomaisin työkaverin vääntämässä torttua metsässä parin metrin päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuonossa. Ihmiset ajelivat autoilla ohi merenrannassa kulkevaa tietä, ja itse kyykkäsin yläpuolella vuoren rinteellä. Oli ainakin hyvät maisemat.
Päräytit siis tortut viattomien turistien niskaan sieltä vuoreltasi?
Lol, ei se mikään jyrkänne ollut, josta sihtailisin turistien niskaan. 😂 Ihan siihen vuoren rinteeseen se kakka jäi.
En minä mutta joku muu oli mökillä kakkinut mun pieneen sievään vaaleansiniseen pulsaattoripesukoneeseen. Se kyllä kieltämättä näyttää vähän sellaselta kannettavalta makkipakilta. Onneks muuten syyllinen ei kääntänyt sitä ajastinkiekkoa, muuten olis paskat lentänyt pitkin seiniä.
Tien varteen kerran hirveässä ripulissa. Vastapäätä oli koulu, mutta onneksi oli viikonloppu, eikä oppilaat olleet naamat ikkunoissa katsomassa toimitusta. Thank God! Jokunen auto ajoi ohi... ihan keskellä päivää.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Tuulettimeen...en vielä, mutta kehitteillä on oikein kunnon läksiäislahja.
Sattui Ruotsissa, oli kyllä hyvä pusikko, mutta sattui olemaan maa-ampiaisen pesä.
Tuli sellainen hyökkäys, että oli kiire nostella housuja..
Välimereen... oltiin uimarannalla, jossa ei vessaa ja aava ranta ties kuinka kauaksi joka suuntaan. Oli kauhea ripuli, enkä pystynyt lähtemään mihinkään, kun oli pienet lapset siinä ja kaikki kamat levitetty rantapäivää varten.. uin todella kauas rannasta, pelotti ihan älyttömästi, että joku vonkale vie mut.. ja kakkasin sinne... kiva oli yrittää väistellä niitä kakkoja ite. Mutta onneksi virta vei ne pois päin rannasta... huh huh.....
Naapurin Sirpa-tädin savupiippu. Kyllä, se oli jouluaatto se..
Kakkasin Dubaissa kauniin naisen suuhun.
Sen nimi on Dubai Porta Potty
Savusaunaan. Oli kova kakihätä ja hätä ei lukenut lakia tuolloin....