Keipaatteko Matti-Esko Hytösen kolumneja suomalaisista julkkiksista?
Oli kyllä hyvää viihdettä. M-E oli aikansa av-palsta mutta hoiti koko keskustelun yksin.
Kommentit (30)
Sillä erotuksella, että M-E oli itse varsin timmissä kunnossa
Emme "keipaa". Sietämätöntä muiden haukkumista ja omaa pullistelua ja pätemistä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Matti-Esko tekee nykyään?
Mattiesko Hytönen, 75, treenaa yhä viidesti viikossa: ”Minut tullaan muistamaan Suomen kauneimpana miesruumiina”
Seura-lehti 12/2018
Vierailija kirjoitti:
Emme "keipaa". Sietämätöntä muiden haukkumista ja omaa pullistelua ja pätemistä.
Miten eroaa av-palstasta?
Mua aina hämäsi sen suu mikä näytti ihan ummella olevalta peppureiältä
Mulle on jäänyt mieleen kun se arvosteli karita tuomolan liian kapeaa ylähuulta. Ja eikös karita sillon seurustellut hytösen pojan kanssa
Mä aina luulin, että ne ukon ylistyskirjoitukset siitä jumalatartyttöystävästään oli sarkasmia tai läppää. Sitten kerran Turussa Ravintola Mamissa istui lounasaikaan mun naapuripöydässä pieni, oudon näköinen käppänä, joka näytti tutulta. Hytönenhän siinä istui sellaisen pulleaan blondin, Somerolta raahattua kantakirjaemakkoa muistuttuvan naisen kanssa. Joko ne kirjoitukset todellakin oli sarkastisia tai sitten ukko oli viimeiset vuodet toimittajana jo pahasti sekaisin.
Kaipaan Jussi Parviaisen blogia ja videoita.
En. Enkä koskaan muutenkaan mitään sanoman tuotoksia. Enkä loppujen lopuksi jsksanu sture gaddin sekoilujakaan. Joten hbl sai jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en niitä videoita, mutta blogista kyllä huomasi heti että mies osaa kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en niitä videoita, mutta blogista kyllä huomasi heti että mies osaa kirjoittaa.
Saana-video oli kyllä ihan jees
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saana-video oli kyllä ihan jees
Herkullisen mehevät olivat kyllä.
Parviaisen juttuja kaipaan kyllä 😂 oli mielenkiintoisia kertomuksia joita moni "julkkis" tais oikeesti vähän pelätä. Fit Jutan uhriutuva tarina miksi erosi poliisin ammatista ei tainnu ihan mennä niinkuin Jutta on kertonut....
Vierailija kirjoitti:
Mua aina hämäsi sen suu mikä näytti ihan ummella olevalta peppureiältä
:D :D
Vierailija kirjoitti:
Parviaisen juttuja kaipaan kyllä 😂 oli mielenkiintoisia kertomuksia joita moni "julkkis" tais oikeesti vähän pelätä. Fit Jutan uhriutuva tarina miksi erosi poliisin ammatista ei tainnu ihan mennä niinkuin Jutta on kertonut....
Kerro lisää..siis Jutasta
'Hytti-Esko Matonen' ...
Oli kuin laivamato kiinni kaikkien alusten rakenteissa...
Joskus mietin että oispa hauska lukea.
Mitä Matti-Esko tekee nykyään?