Olen ällöttävä
Olen seurustellut mieheni kanssa 5 vuotta ja tämä onkin ensimmäinen parisuhteeni. Minua on alkanut häiritsemään hirveästi miehen entiset naiset. Hänellä on ollut ihastuksia paljon enemmän kuin minulla. MInusta ei kukaan ole koskaan ollut kiinnostunut, olen niin hirveän ruma ja lihava. Oli outoa, että sain rinnalleni viimeinkin miehen. Olen nyt alkanut epäillä, että hän on kyllästynyt minuun. Kukapa tällaisen hirviön kanssa haluaisikaan olla? Ehkä luonteemme kohtaa, ja hän ehkä etsii kaveria. Ympärillä on jatkuvasti kauniimpia kuin minä ja hän varmaan haaveilee että saisipa joskus olla sellaisen kanssa...
Kerran juttelimme vähän "syvällisempiä" ja selvisi, että miehen naisihanne on aivan päinvastainen kuin mitä minä olen.... MInussa ei ole miehen mielestä mitään hyvää... Haluaisin olla miehelle paras vaihtoehto myös muullakin tavoin kuin pelkän luonteen takia tai sen, että me sovitaan parisuhteeseen toistemme kanssa. Haluan olla kaunis ja muutenkin seksikäs...
Tällainen pakkoajatus minulle on tullut enkä oikein tiedä miten pääsen siitä eroon. Se häiritsee minunkin elämää paljon, ja olen päivittäin hirveän ahdistunut...
En näytä enää samanlaiselta kuin suhteen alussa ja minun luonnekin on muuttunut sillä että olen nykykään jatkuvasti äreä.. Haluan jatkuvasti muuttaa itseäni sen mukaan mistä mies pitää. Olisin valmis menemään vaikka kauneusleikkaukseen, jotta saisin samat piirteet kuin miehen exällä :( Haluaisin olla yhtä kaunis kuin hän...
Kommentit (20)
Ei se kauneus ole tosielämässä useimmille ollenkaan noin tärkeää kuin luulet. Ei ainakaan kun ikää tulee vähän enemmän. Minunkin mieheni exä on todella upean näköinen nainen, minä taas sellainen maantienvärinen tavis. Silti se exä on exä ja minä nykyinen, mies on siis valinnut olla olematta exän kanssa enää kauneudesta huolimatta, ja valinnut minut vaikken ole kovin kaunis. Koska hänen mukaansa minun kanssani on mukava ja rento ja helppo olla, ei tule riitoja eikä ole mitään ylimääräisiä draamoja. Ja seksikin toimii erinomaisesti vaikka varmaan jos häneltä ihan puhtaasti ulkonäköihannetta naisesta kysyttäisiin, se olisi 20 vuotta nuorempi, 20 kg hoikempi ja muutenkin ihan eri näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Osa 660
Sulta on kuule mennyt 500 osaa ohi :)
Jaa. Siis vaikuttaako sinusta, että olet miehesi mielestä allöttävä?
Vai onko tämä nyt ihan oma mielipiteesi itsestäsi?
Lapsellista/naurettavaa tuo yrittämisesi muuttua joka käänteessä miehen mielen mukaiseksi.
Kuulostaa rasittavalta leikiltä. Lopeta tuo tyhmyys ja ala olemaan se, joka itse haluat olla.
Aivan, emme ole kaikki JLo tms. Mutta silti - paras versio itsestäsi, kuten me muutkin tavikset.
Miksi pitäisi seurustella ruman kanssa? Minusta on väärin toista kohtaan jos ollaan yhdessä ja kuitenkin ajattelee, että toinen on ruma... :( Pitäisihän suhteessa olla arvostettu, ja minä koen olevani hyvä ihminen jos olen silmänruokaa miehelleni... Ikävä kyllä sellainen päähänpinttymä on, en pääse siitä yli enkä ympäri...
Muista, että miehet tykkää itsevarmoista ja iloisista naisista. Tuollainen itsensä vähättely ja äreys karkoittaa miehen ennemmin tai myöhemmin.
Vasta viiden vuoden jälkeen alkanut häiritsemään?🤔
Haluaisit tekojen lisäksi hallita siis myös miehesi ajatuksia. Kuulostaa terveeltä.
Kai se olisi exänsä kanssa, jos haluaisi sen näköisen muijan?!
Vierailija kirjoitti:
Mut entä jos exä ei halua olla miehen kanssa, vaikka ap:n mies haluaisikin?
Vierailija kirjoitti:
Muista, että miehet tykkää itsevarmoista ja iloisista naisista. Tuollainen itsensä vähättely ja äreys karkoittaa miehen ennemmin tai myöhemmin.
Minä tiedän! Ja siksi tämä on ongelma.... En haluaisi menettää miestäni, mutta käytös varmaan ajaa miehen pois... Mitä teen :(
Pakkoajatuksista voi päästä eroon.
Juokse joka ilta 5 kilometriä
Kun tulet kotiin mene saunaan ja pyydä miestä hieromaan.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisit tekojen lisäksi hallita siis myös miehesi ajatuksia. Kuulostaa terveeltä.
Jos tämä minusta tervettä olisi niin olisinko minä täällä apuja hakemassa :/ Tiedän, että tämä ei todellakaan ole normaalia ja siksi tämä minulle ongelma onkin.. En vain tiedä mitä voisin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut entä jos exä ei halua olla miehen kanssa, vaikka ap:n mies haluaisikin?
Miehen exä kyllä seurustelee jo. Minusta vaan tuntuu, että mies on minun kanssa vaan kun ei ole vielä sopivaa saatavilla... Kaikki kauniit on ollut varattuja, niin pakko olla sitten ruman kanssa ?
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisinä parina vuotena se ei häirinnyt, mutta sitten kun mies "vahingossa" sanoikin jotain existään tai on vilkuillut muita naisia tai kehunut ohimeneviä naikkosia niin olen alkanut siitä lähtien vähän miettiä tätä juttua. Monet muut ihmiset on minua sanoneet rumaksi eikä kukaan jostain syystä ole halunnut seurustella kanssani saatika edes tutustua kaverinakaan niin jotain vikaa minussa täytyy olla. Ehkä ne viat häiritsevät miestänikin? Minun mielestä kumppanin pitäisi olla myös ulkonäöllisestikin viehättävä, edes jollain tavalla ja minä sitä tuskin olen.
Eli ei se nyt ihan yhtäkkiä tässä nyt ole tullut ongelmaksi. Olen minä tässä muutaman vuoden vähän miettinyt mutta tuntuu, että nyt vasta alkaa käydä melko sietämättömäksi tämä tilanne...
Vierailija kirjoitti:
Ei se kauneus ole tosielämässä useimmille ollenkaan noin tärkeää kuin luulet. Ei ainakaan kun ikää tulee vähän enemmän. Minunkin mieheni exä on todella upean näköinen nainen, minä taas sellainen maantienvärinen tavis. Silti se exä on exä ja minä nykyinen, mies on siis valinnut olla olematta exän kanssa enää kauneudesta huolimatta, ja valinnut minut vaikken ole kovin kaunis. Koska hänen mukaansa minun kanssani on mukava ja rento ja helppo olla, ei tule riitoja eikä ole mitään ylimääräisiä draamoja. Ja seksikin toimii erinomaisesti vaikka varmaan jos häneltä ihan puhtaasti ulkonäköihannetta naisesta kysyttäisiin, se olisi 20 vuotta nuorempi, 20 kg hoikempi ja muutenkin ihan eri näköinen.
Mistä tiedät, että miehesi jätti exänsä takiasi? Kun kerran valitsi olla kuitenkin sinun kanssasi eikä exänsä. Useimmissa tapauksissahan on mies se jätetty osapuoli eikä siis ole varsinaisesti valinnut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisinä parina vuotena se ei häirinnyt, mutta sitten kun mies "vahingossa" sanoikin jotain existään tai on vilkuillut muita naisia tai kehunut ohimeneviä naikkosia niin olen alkanut siitä lähtien vähän miettiä tätä juttua. Monet muut ihmiset on minua sanoneet rumaksi eikä kukaan jostain syystä ole halunnut seurustella kanssani saatika edes tutustua kaverinakaan niin jotain vikaa minussa täytyy olla. Ehkä ne viat häiritsevät miestänikin? Minun mielestä kumppanin pitäisi olla myös ulkonäöllisestikin viehättävä, edes jollain tavalla ja minä sitä tuskin olen.
Eli ei se nyt ihan yhtäkkiä tässä nyt ole tullut ongelmaksi. Olen minä tässä muutaman vuoden vähän miettinyt mutta tuntuu, että nyt vasta alkaa käydä melko sietämättömäksi tämä tilanne...
Ei ne välttämättä häiritse miestäsi. Useimmat ihmiset alkaa sitä omaa, rakasta kumppania, johon on kiintynyt, katsoa ihan eri silmin kuin vieraampia. Esim. mun mies ei ole millään tapaa komea. Jos sen näköinen vieras mies olisi näytetty mulle ennen kuin tunsin hänet, ja kysytty mitä mieltä olet ulkonäöstä, olisin sanonut että paljon alle keskitason, eikä viehätä itseäni ollenkaan. Kaljuuntuva, lyhyt, hintelän laiha... Mutta kun tutustuin mieheen ja aloin tykätä hänen älystään, huumorintajustaan, luonteestaan jne, niin se ulkonäkö alkoi ihan oikeasti näyttää silmissäni todella miellyttävältä. Tulee oikein sellainen lämmin hellyys ja rakastumisen tunne kun häntä katsoo. En missään nimessä ajattele että hyh, ruma mies, vaan että se rakas ihana mies. Kaikki hänen piirteensä liittyy mielessäni hänen ihanaan persoonaansa, ja siksi ne näyttävät silmiini miellyttäviltä. Samoin kuin jos joku komea on oikein ikävä nestepää, niin se ulkonäkökin alkaa näyttää äll öttävältä.
Uskon myös että mieheni ajattelee samoin minusta. En ole ollenkaan kaunis, olen lyhyt, pullea ja karun näköinen naamastaskin. Mutta näen miehen silmistä kun hän katsoo minua, että tuntee hellyyttä ja rakkautta, eikä yhtään inhoa ja arvostelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että miehesi jätti exänsä takiasi? Kun kerran valitsi olla kuitenkin sinun kanssasi eikä exänsä. Useimmissa tapauksissahan on mies se jätetty osapuoli eikä siis ole varsinaisesti valinnut mitään.
Ei jättänyt minun takia sinänsä, heidän ero oli tullut juo vuosia ennen kuin tapasimme. Mutta mies oli se joka lähti, koska koki että ovat aivan liian erilaisia ihmisiä että heistä voisi tulla onnellisia yhdessä. Esim. mies halusi rauhallista koti- ja mökkielämää, vaimo seurapiirielämää ja näyttäytymistä trendipaikoissa, sisustusmaut oli ääripäästä erilaisia, melkein kaikissa asioissa eri mieltä ja tuli jatkuvasti riitoja ja nalkutusta puolin ja toisin siitä.
Ja tiedän hyvin että silloin kuin me tapasimme, miehen ollessa 32-vuotias, mies olisi heittämällä saanut paljon minua paremman näköisen naisen jos sellainen olisi häntä kiinnostanut. Hän on aina ollut naisten keskuudessa aika suosittu. Mutta miespä ihastui sitten töissä vieressä istuvaan nörtin näköiseen tavis-työkaveriin, joka oli hänen mielestään mukava ja älykäs, eli minuun. Ja on ollut hyvä mies kaikin puolin eikä minulla ole mitään syytä epäillä, että mies salaa ajattelisi että miksi joudun tuon ruman naisen kanssa olemaan.
Fantasiat on asia erikseen ja katseleminen. Niistä en ole mustasukkainen. Saatan minä itsekin fantasioida vaikka jostain max 30 v komeasta lihaksikkaasta filmitähdestä, mutta ikinä koskaan en vaihtaisi miestäni sellaiseen edes siinä tapauksessa jos sellainen olisi mahdollista saada. Samoin mieheni saa ihan vapaasti katsella malleja, filmitähtiä jne ja fantasioida ja ihailla, enkä koe että se uhkaa avioliittoamme mitenkään.
Ap kuvaile ulkonäköäsi. Sanon sitten oletko ruma vai et.
Seurustelen nyt tämän miehen kanssa iekä ole väliä enää mitä muut miehet minusta ajattelevat vaan sillä että mitä nykyinen mies minusta ajattelee. Eihän oman naisen piirteet välttämättä häiritse miestä mutta miten tuntuu, että juuri tässä suhteessa se häiritseekin? Itse yritin saada miehen, joka on mielestäni komea, seksikäs ja sainkin sellaisen. Olen aina ollut mieltä, että juuri tuollainen mies on ihana ja siksi on outoa että sellaisen sain... Olen onnellinen että minulla on hänet ja siksi en halua häntä menettää.
Olen hirveän mustasukkaista tyyppiä.. Jos mies vilkaiseekin tai puhuukaan jostain toisesta naisesta niin alkaa masentamaan ja ahdistaaan. Minun mielessä ei ole ketään muuta kuin minun mieheni ja ilmeisesti miehet on rakennettu niin, että he eivät ajattele pelkästään omaa kumppaniaan. Minusta se on outoa kun itse en ajattele niin.
Osa 660