Moniko on jo ostanut muumin uimahyppy mukin? Jos ei, niin aiotko ostaa?
Kommentit (22)
Syy siihen; olen ostanut kaikki Muumi-mukit sitä mukaan kun ovat ilmestyneet (paitsi en Fazer Muumi-mukia enkä Muumipeikko unelmoi -mukia).
Tässä halukkaille näytille kaikki viralliset Muumi-mukit:
http : / / www . arabia. f i/ designor / web / arabiawww . nsf / pages / 50C7056DF87CDD76C2256BE6002F065E / $ FILE / Muumit_kuvineen . pdf ! OpenElement
:D
On kiva kerätä koko sarja ja useita siksi jos sattuuu memnmään rikki. Meillä hajonnyt lastekäsiss' ä aikamonta! :(
Ihastuin oihan jo tähän uuteen muumimukiin, ihana :)
mä olen ostanu kaikkia samantein 12kpl mukeja ja kulhoja niin saa aina yhteneväisen kattauksen.
heti huomenna aion ostaa 12 uimahyppymukia ja kulhoa :)
pitää varmaan käydä siellä Siwassa
Jostain syystä inhoan noita muumimukeja. Muumit sinänsä on ihan ok, mut kun tuntuu että noita mukeja keräävät kaikki niin mua ei oikein jaksa kiinnostaa...
Ajattelin, että yritän muutaman vuoden päästä myydä sen hyvällä hinnalla. Jos ei onnistu, pidän itse.
AV-mammat sijoittaa hankkimalla muumimukin ja myymällä sen parin vuoden päästä hyvällä hinnalla :).
Ei taida olla tämä keräily ihan tervettä... Mutta toisaalta myyn aina rahapulassa jonkun vanhan mukin pois ja saan siitä muutaman kympin.
Vierailija:
AV-mammat sijoittaa hankkimalla muumimukin ja myymällä sen parin vuoden päästä hyvällä hinnalla :).
En kyllä ajatellu koko sarjaa kerätä. Vie liikaa rahaa...
Katselin Hackmanin tehtaanmyymälässä noita Uimahyppyjä: muki oli 14,90 ja kulho....olisko ollut 16,90 tai 18,90. Itse ostin kuitenkin Vapaa Valinnasta: siellä muki oli 9,90 ja kulho 14,90.
Eli VapaaValinnassa oli ihan samanhintainen kuin muutkin Muumi-mukit.
Muumimukeja en kerää mutta lautasia kyllä omistan muutaman, ne ovat lapselle juuri sopivan kokoisia.
uimahyppymukin ja lisäksi nuuskamuikkunen muki :) ihania
Rikkinäisistä olen sitten askarrellut kaikenlaista tai toimivat esim pieniänä kukka/yrttiruukkuina.
Yhtään muumimukia ei ole eikä tule.
Haluan tietää montako teil on menny rikki...
Jos sä elät säästövinkeillä niin mä annan sulle yhden: säästät melko ison summan kun lapsesi käyttävät muovimukeja =)
minusta se on tosi ihana, yksi suosikeistani :) mietin myös että pitäisikö ostaa toinenkin varakappaleeksi jos tämä meneekin joskus rikki eikä uutta enää saakaan.
Noloa, TAAS narahti kusetuksesta. Miten ei yllätä minua... ;D
Mulla on mukeja ihan tarpeeksi.