Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako varattu nainen harrastaa seksiä toisen naisen kanssa?

ei pakollinen
25.09.2019 |

Moikka!
Kiinnostaisi tietää miten miehenne (sillä oletuksella, että vastaajana nainen) suhtautuu siihen, että harrastaisit seksiä naisen kanssa?
Omassa taloudessamme mielipide on se, että nainen saa harrastaa seksiä naisen kanssa, eikä siitä voi pahoittaa mieltä, mutta kiinnostaa yleinen mielipide.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei saisi ilman puolison lupaa. Pätee kaikkiin ulkopuolisiin miehiin ja naisiin.

Vierailija
2/19 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saisi, mutta mies haluaisi mukaan katsomaan. Se taas en halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa.

Rikoslaista on poistunut aviorikokset ym. Haureuspykälät.

Se, loukkaantuuko mies asiasta kannaattaa varmaan kysyä häneltä itseltään jos asia kiinnostaa.

Vierailija
4/19 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo saa kyllä aina kun haluaa.

Vierailija
5/19 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanta on sama kuin olisin miehen kanssa, eli ei arvosta.

Vierailija
6/19 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy vaimon rakastaja. Mukava ihminen. En suostuisi, ellen olisi varma etteivät päädy suhteeseen. Nyt olen. Odottelen, että pääsen mukaan leikkeihin. Nyt saan vain katsella.

Vierailija
7/19 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole sukupuolella väliä, pettämistä se olis kenen tahansa kanssa. Ja itse asiassa pelkkä seksin harrastaminen ilman tunteita haittaisi vähemmän kuin henkinen pettäminen, olipa toinen sitten mies tai nainen.

M41

Vierailija
8/19 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole sukupuolella väliä, pettämistä se olis kenen tahansa kanssa. Ja itse asiassa pelkkä seksin harrastaminen ilman tunteita haittaisi vähemmän kuin henkinen pettäminen, olipa toinen sitten mies tai nainen.

Se on juuri lähes näin! :-) Ihan sama jos tunteettomasti käy paineitaan purkamassa, kokemuksen takia tai mielenkiinnosta, tai huvikseen. Ei se ole keneltäkään pois. Mutta parisuhteen vaarantaminen rakastumalla samalla onkin sitten huonompi juttu. Siksi huorissa käymisessä ei olekaan mitään vikaa.

Vierailija
9/19 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän liiton kuluessa syntyi epäily, että vaimolla on lesbosuhde. Se tuntui yhtä pahalta kuin epäily vieraissakäynnistä miehen kanssa - jopa pahemmalta, aivan perverssiltä. Kaksi pahaa asiaa. (Läheisissä ihmissuhteissa tulee liberaalikin helposti konservatiiviseksi). 

Epäily oli ilmeisesti aiheeton. Asiasta on myöhemmin vitsailtukin ja olen ylistänyt naista vuodekumppanina - myös naiselle 

Vierailija
10/19 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on sanonut, että naisen kanssa on jopa pahempi juttu. Siinä on laudalla sit koko sukupuolisuus, eikö muna kelpaakaan? Haluaako se tissit ja pill.un?

Plus, toista miestä voi aina käydä vetämässä turpiin.

Pettämistä se on sukupuolesta riippumatta, ellei asiasta ole sovittu ja se on ok kummallekin.

Jos mieheni kävisi vetämässä toista miestä persees.een, niin itselle pukkaisi ainakin iso identiteettikriisi. Mikä mussa naisena on vialla, kun oon ajanut sen tähän pisteeseen?

Vierailija
11/19 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut vaimolle luvan harrastaa seksiä naisen kanssa. Asiasta ollaan puhuttu useita kertoja, mutta ainakaan vielä ei ole mitään tapahtunut. Itseäni kiihottaa valtavasti ajatus hänestä toisen naisen kanssa ja tiedän hänellä olevan samanlaisia tuntemuksia asiaa kohtaan. Nyt kun on raskaana, ei ymmärrettävästi ole asiaa toteuttamassa, mutta toivottavasti tulevaisuudessa.

Oma ultimaattisin fantasiani olisi päästä kolmanneksi mukaan (ehkä joskus), mutta itseäni kiihottaa todella paljon ajatus vaimon kiihotuksesta ja nautinnosta naisen kanssa. Toivotaan, että vielä toteutuu.

Pettämisestä tässä tilanteessa ei mielestäni ole kyse, sillä itse kannustan vaimoani kokeilemaan seksiä naisen kanssa. Tiedän myös kuinka paljon hän minua rakastaa ja luotan häneen.

-M27

Vierailija
12/19 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa toki naistenne harrastaa seksiä toisten naisten kanssa. Kun lapsiperhearkea on jatkunut vuosia ja vaimo huomaa millainen vastuunpakoilija mies on, alkaa parisuhde naisen kanssa houkuttaa. Sujuva arki ja hellää seksiä vs. yksinäinen arki rynkyttäjän kanssa alustana. Kumman mahtaa valita?

Vierailija
13/19 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä voi olla lyhyt matka siihen, että vaimo häipyy kokonaan naisen kelkkaan. Näistä on esimerkkejä julkisuuden henkilöissä ja pn tuttavapiirissäkin.

Vierailija
14/19 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä voi olla lyhyt matka siihen, että vaimo häipyy kokonaan naisen kelkkaan. Näistä on esimerkkejä julkisuuden henkilöissä ja pn tuttavapiirissäkin.

No eiks ole yks ja sama lähteekö naisen vai miehen matkaan jos on lähteäkseen?

Vierailija
15/19 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en nyt oikein näe sillä sukupuolella tässä oleellista merkitystä. Tuskin antaisin lupaa jos kysyisi. Varsinkin kun vaimo on molempiin päin kallellaan muutenkin, niin ei välttämättä jäisi mihinkään kokeiluun vaan kohta sitä huomaisikin olevansa uusiosinkku

Vierailija
16/19 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa, mutta mies on mukana kolmantena pyöränä ja nai AINA myös sitä toista naista vaikka minä taas en pidä siitä. Haluan kuitenkin niin paljon lesboseksiä että pakko vain niellä tämä.

Vierailija
17/19 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa jos haluaa. Enkä väkisin tunge mukaan katsomaan, mutta jos haluavat niin mielelläni menen. Katsomaan ja osallistumaankin jos kelpaan :)

Vierailija
18/19 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä saa, mutta mies on mukana kolmantena pyöränä ja nai AINA myös sitä toista naista vaikka minä taas en pidä siitä. Haluan kuitenkin niin paljon lesboseksiä että pakko vain niellä tämä.

Mihin sä sitä miestä sitten edes tarviit?

Vierailija
19/19 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sä sitä miestä sitten edes tarviit?

No kyllä sille miehellekin on käyttöä (myös sängyssä) ja teen muutakin kuin sekstailen elämässäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi