Aikooko joku täällä ostaa jonkun noista uusista iphone malleista?
Tekisi mieli ostaa tuo 11 pro mutta hinta laatu on todella surkea. Naurettavaa että ne edes enää myy mitään 64gb versioita kun muilla valmistajilla on jo 128gb muistia 250egen karvalakkimalleissa.
Eli jos ostaisin tuon 11 pro:n niin se olisi sitten 1350e.
Jos hinta olisi 950e niin saattaisin ostaa. Nyt taidan tyytyä samsung s10e:hen. Hinta 500e saksasta tilattuna.
Noilla säästetyillä 850eurolla kun voi tehdä kaikkea kivaa.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Mä vakavasti harkitsen pro 256gigan mallia. Nyt X 64gigaa ja siitä saa myydessä vielä noin 450-500 euroa, hinnaksi jää enää 850-900 euroa.
Niin, tai sitten pidät sen x:n ja käytät ne 900 egee viinaan ja naisiin. Olisi varmaan hauskempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vakavasti harkitsen pro 256gigan mallia. Nyt X 64gigaa ja siitä saa myydessä vielä noin 450-500 euroa, hinnaksi jää enää 850-900 euroa.
Niin, tai sitten pidät sen x:n ja käytät ne 900 egee viinaan ja naisiin. Olisi varmaan hauskempaa.
Tai myyn vielä X.n ja ostan halpis nokialaisen parillakympillä, olisi yli 1300 euroa hauskanpitoon :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai myyn vielä X.n ja ostan halpis nokialaisen parillakympillä, olisi yli 1300 euroa hauskanpitoon :)
1300e riittää varmaan monen viikon hauskanpitoon thaikuissa.
Ihan fine jos tosiaan on noin paljon irtonaista rahaa laittaa puhelimeen. MIelenkiinnosta haluaisin kuulla mihin tarvitset noin kallista ja hienoa puhelinta? Mitä ihmettä teet sillä sellaista mitä ei esim 300 euron samsung tai sony tai vastaava kykene tekemään niin hyvin?
Miten olisi silleen että ostaisin puhelimen jolla pärjäisi seuraavat a 30 vuotta eikä tarvitsisi ostaa uutta?
Kuka ostaa iphoneja? Paska laatu ja kestävyys.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi silleen että ostaisin puhelimen jolla pärjäisi seuraavat a 30 vuotta eikä tarvitsisi ostaa uutta?
Sitte ostat nokia 3310:n.
Vierailija kirjoitti:
Tekniikka kehittyy.. Vaihan aina kahden vuoden välein puhelimen. Ehkä kallista, mutta elämä on
Vierailija kirjoitti:
Ihan fine jos tosiaan on noin paljon irtonaista rahaa laittaa puhelimeen. MIelenkiinnosta haluaisin kuulla mihin tarvitset noin kallista ja hienoa puhelinta? Mitä ihmettä teet sillä sellaista mitä ei esim 300 euron samsung tai sony tai vastaava kykene tekemään niin hyvin?
Makuasioita, mutta henkilökohtaisesti en androidia halua, niin vaihtoehdot aika vähissä. Toki sen halvemman iphonen voisi ottaa, mutta ei se hintaero konkurssiin vie, niin miksi ei?
Olen tilannut iPhone 11:n, en kestä iPhone 5C:n akkua enää viidettä talvea. Tai itse asiassa nörttimieheni tilasi ja maksoi osan. Luotan täysin hänen valintaansa, itselläni ei ole muita älypuhelimia vielä ollutkaan kuin tuo 5C, jonka sain äidiltäni 30-vuotislahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vastasit itse kysymykseesi. Paljon irtonaista rahaa. Kyllä sen pitää näkyä, jos joku 1600€ on taskuraha. Näin ainakin minulla.