Mies haluaisi vauvan nimeksi Arvo, minä en osaa kuvitella nimeä vauvalle
Vielä kolme kuukautta syntymään jos kaikki menee kuten suunniteltu on. Mutta jotenkin en osaa nähdä pientä kurttuista palleroa "Arvona"
Tottuisikohan tuohon ajan kanssa?
Kommentit (169)
Arvo ja Aaro ovat ihania nimiä! Ap, anna kun arvaan: miehesi on paremmin kouluttautunut akateeminen ihminen?
Arvo on todella ihana nimi.
Laittaisin pojilleni näistä:
Arvo, Armas, Aaron, Aatos.
Jos ap et pidä Arvosta, niin älkää antako sitä! Nimen pitää olla molempien mieleen.
Arvo varmaan tulee jossain vaiheessa suosioon, kuten Usko, Toivo, Taito ja Urho. Vanhoja nimiä ja tarkoittavat jotakin muutakin, kuin vain nimeä.
Itse en kyllä Arvoa lapselleni laittaisi, mutta nimihän se on muiden joukossa.
Ap:n kannattaa miettiä suostuuko tuohon nimeen vai löytyisikö joku toinen nimi, joka kelpaa molemmille.
Mies aikoinaan meillä esitti tytölle nimeksi Otteljaanaa tai Otteli(mummonsa) ja pojalle Veetiä (pappansa mukaan) mutta en suostunut ja nyt tuntuu siltä, että hyvä niin.
Mites 2osainen nimi?
Arvo-viljami
Arvo-joakim
Arvo-nikolas
Minulle tulee vain mieleen Arvo Kyyrölä :D Mutta monikaan on kys. leffaa nähnyt joten tuskin lapsi saisi asiasta kuulla.
Minusta Arvo on ihan kiva nimi.Mutta mielestäni ei ole hyvä, että lapselle annetaan nimi josta toinen vanhempi ei erityisemmin pidä.Tottakai voi tottua mutta voi olla myös tottumatta.Lasten nimiä on niin paljon, että varmasti löytyy joku molempien haluama.Itse valitsisin nimen niin, että käydään läpi esim.kaleterissa olevat nimet järjestyksessä.Sitten kirjoitetaan ylös ne mitkä ovat mahdollisia ja katsotaan löytyykö joku yhteinen.Jos ei löydy niin laajennetaan mahdollisuuksia jne.Niin kauan kuin se sopiva löytyy.
Arwo Gondrad
Arwo Arwid
Arwo Jåakim
Arwo Arwå
Arwå Åzå
Arwo Mikkonen
Itse en ole ikinä ymmärtänyt näitä ”nimi ei sovi vauvalle” selityksiä. Pääsääntöisesti kaikki nimet on annettu vauvoille.
Oiva Aarret
Arvo Vilpas
Onni Severi
Onni Armas
Olli Herman
Olavi Arhippa
Mites ois että etunimeksi Markkina ja tokanimeksi Arvo?
t. Henry L
Sinun vauvasi se on, joten sinä sen nimenkin päätät.
Tai Kari, Jukka, Arto, Timo, Esko, Risto, Simo.....