Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutsutteko naapurit joulun aikaan luoksenne glögille?

Vierailija
04.12.2024 |

Kukaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ne tulevat ihan itse. Tosin ei glögille, vaan paukuille/oluelle/syömään. Mulla asuu parhaat ystävät sekä alakerrassa että parissa naapuritalossa. Tuntemattomia naapureita en kutsu, miksi pitäisi?

Vierailija
2/11 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla ja kiitos vastauksesta. t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne tulisi vaikka kutsuisi.

Pääsisin naamatusten kyselemään että miksi yksi pahoinpitelee vaimoaan, toinen huutaa pää punasena miehelleen jo pihalla. Ja mun suosikki, piha täynnä autonraatoja,miksi?

Enkä usko että nuo kauempana asuvat vapaakirkkolaiset innostuisi keskustelemaan pakanajuhlasta jonka he ovat omineet.

Vierailija
4/11 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne tulisi vaikka kutsuisi.

Pääsisin naamatusten kyselemään että miksi yksi pahoinpitelee vaimoaan, toinen huutaa pää punasena miehelleen jo pihalla. Ja mun suosikki, piha täynnä autonraatoja,miksi?

Enkä usko että nuo kauempana asuvat vapaakirkkolaiset innostuisi keskustelemaan pakanajuhlasta jonka he ovat omineet.

Olet Lars-Johan Jocke Grönholm?

Vierailija
5/11 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne naapureitani tarpeeksi kutsuakseni. Eikä naapurissa oikein ole ketää, keneen oikeastaan haluaisin tutustua paremmin.

Vierailija
6/11 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, ne tulevat ihan itse. Tosin ei glögille, vaan paukuille/oluelle/syömään. Mulla asuu parhaat ystävät sekä alakerrassa että parissa naapuritalossa. Tuntemattomia naapureita en kutsu, miksi pitäisi?

Kuulostaa kamalalta. 

Vierailija
7/11 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kutsu ketään naapureista meille glögille tai muutenkaan. Hyvän päivän väleissä ollaan, joskus jopa vaihdetaan muutama sana säästä kohdatessa. Paitsi yläpihan naapuri luikkii pakoon pihastaan aina, kun meistä joku menee meidän omalle pihalle. Me, normaali keskiluokkainen perhe, ollaan vissiin niin pelottavia.

Vierailija
8/11 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kamalalta. 

Sinusta on kamalaa jos ystävät asuvat lähellä ja haluavat ihan vapaaehtoisesti tulla kylään? Oookei... Eihän siinä sitten. Minusta on mukavaa saada seuraa.

Vierailija
9/11 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän tunnen naapureita, sitä parempi

Vierailija
10/11 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava ajatus! Tässä on naapurina kaksi naispuolista leskeä, lapseton nuoripari ja lapsiperhe, jossa on 3 alle kouluiköistä lasta sekä pariskunta, jonka poika on armeijassa ja tytär saanut juuri ajokortin,

Voisi tulla kiva kombo!

Vierailija
11/11 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kamalalta. 

Sinusta on kamalaa jos ystävät asuvat lähellä ja haluavat ihan vapaaehtoisesti tulla kylään? Oookei... Eihän siinä sitten. Minusta on mukavaa saada seuraa.

Eihän siinä ole mitään omaa rauhaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi