Sairasta " taidetta" :(
Voi jessus että kävi oksettaan Teemu Mäen valokuvat.
Miten tuollainen " taiteilija" voi olla vielä isä?!
Yhdessä kuvassa vauvan naama veressä silmät itkusta turvonneet, vieressä kuva anaalipan*sta..
Hyi helvetti miten sairas ihminen kissantappovideoineen >:(
Kommentit (56)
Joku voi puolustella tuollaista oksetusta?!?
pyrkimykset on mun mielestä kuitenkin olleet hyvät, vaikka toteutustapaa en voikaan hyväksyä. En myöskään pidä hänen maalauksistaan, mutta se taas on makuasia.
Toivottavasti jotkut lukivat Kissaesseen, minusta siinä on paljon asiaa.
Miten sitten selittää oman runkutuksensa kuolleen kissan päälle?
Siis älä nyt viitsi. En muuta mieltäni tosta sairaasta p*skasta vaikka kuinka yrität selittää.
Hoitoon tuollainen joutaisi!!
Käykää ihmeessä lukemassa se kirjotus missä se siitä kertoo. Hyvä se on haukkua kun kuulee vaan että mies on tappanu kissan ja runkkaa sen päälle. Selittää hyvin siinä kirjotuksessa ajatuksiaan eikä minun mielestä niin sairaalta vaikuta. Itseasiassa viisas mies.
Kyllä minua ainakin maailmassa järkyttää monikin asia.
Järkyttää myös turha kidutus, vaikka kyseessä on " vaan" kissa.
Turha todellakaan selitettä tuollaista pervoutta.
PipraVera:
Toivottavasti jotkut lukivat Kissaesseen, minusta siinä on paljon asiaa.
Ymmärsin ton videon pointin, siis että mikä tarkoitus sillä oli. Mutta tässä tapauksessa TARKOITUS EI PYHITÄ KEINOJA!
Liian sairasta hakea TERVE eläin vain tuota tarkoitusta varten että TAPPAA sen raa' asti.
Mulla tekee niin pahaa ku aattelen kuinka luottavaisin mielin se kissapolo on ollut ja uskonut saaneensa kodin. Ja sitten *TSÄM* :´(
Varmasti sarhamurhaajissakin on viisaita yksilöitä. Silti ovat pahasti vinksahtaneita ja sairaita ihmisiä.
Kaikki Mäen puolustelijat.. Menkää joukon jatkoksi.
Oksetatte minua.. :(
Löytöeläinkodista haki kissan ja lupasi pitää hyvää huolta.
Ei jeesus mikä paska!
Olisi mahtavaa, jos enemmän ihmisiä havahtuisi ajattelemaan samoin ja vielä vähän laajemmin - ei ole oikein tappaa muslimeja uskontonsa takia - ei oikein tappaa venäläisiä Karjalan takia jne. Oma seksuaalinen mielihyvä ei mene toisen olennon itsemääräämisen edelle jne. Mikään ei oikeuta murhaa eikä seksuaalista hyväksikäyttöä. Moni tässä maailmassa ajattelee toisin.
Tappaminen kesti kuusi sekuntia, koska ei ilmeisestikään ollut tottunut tappamaan kissoja kirveellä.
Tajuatteko, kuinka naurettavaa on jauhaa yhdestä kissasta vuodesta toiseen? Maailmassa on _ihan oikeitakin_ ongelmia!
toi minkä toistit. etkö sitä ymmärrä. et voi olla niin tyhmä
maailmassa on *oikeitakin ongelmia*!!
Ja Mäen kissantappo liittyi oleellisesti tuohon hänen esseeseensä ja se oli minusta perusteltua.
Itse tapan epäsuorasti joka päivä eläimiä vain siksi, että pidän lihan mausta!!! Tänäänkin on tullut syötyä naudan ja porsaan lisäksi kalkkunaa!! Nekin varmasti viattomia elukoita olleet.
Ei se vie tuota tapahtunutta pois.
En jaksa väitellä täällä enää tuosta asiasta.
Tunteettomia ihmisiä on näköjään äideissäkin :(
Vierailija:
Itse tapan epäsuorasti joka päivä eläimiä vain siksi, että pidän lihan mausta!!! Tänäänkin on tullut syötyä naudan ja porsaan lisäksi kalkkunaa!!.
menkää vaikka boikotoimaan seiskaa
Vierailija:
maailmassa on *oikeitakin ongelmia*!!Ja Mäen kissantappo liittyi oleellisesti tuohon hänen esseeseensä ja se oli minusta perusteltua.
Itse tapan epäsuorasti joka päivä eläimiä vain siksi, että pidän lihan mausta!!! Tänäänkin on tullut syötyä naudan ja porsaan lisäksi kalkkunaa!! Nekin varmasti viattomia elukoita olleet.
Oikea järjenjättiläinen ;)
Olisiko perusteltua jos joku haluaisi tehdä esseen ihmisen lahtaamisesta? Se nyt vaan kuuluu esseeseen...
mutta mikä ikävintä, monet niistä joutuvat elämään tosi ankeissa oloissa sitä ennen ja matkustamaan pitkiä aikoja erittäin kyseenalaisissa oloissa. Siipikarja elää Suomessa tosi huonoissa oloissa jne. Että jeesustella voi vaikka mistä, kuten minäkin tässä taidan nyt tehdä.
Olen yhä sitä mieltä, että Mäki teki videollaan virhearvion - sanomansa ei ole mennyt perille hänen haluamallaan tavalla juuri kenellekään - olisi kiva, että tässä keskustelussa olisi vähän enemmän syvyyttä ja tasoa jos sen kerran pitää jatkua vuodesta toiseen.
Kuinka moni tulee ajatelleeksi, että esim. munatemperamaalaukset tehdään varmaan tosi huonoissa oloissa kasvaneiden kanojen munia käyttäen, pianojen koskettimet on usein norsunluuta jne. erilaisia epäinhimillisiä asioita tehdään taiteen ja sivistyksen nimissä, Mäestä vaan puhutaan enemmän kuin muista. No joo, nyt en taida enää jaksaa tästä aiheesta enempää länkyttää. nostakaa joku taiteesta kiinnostunut se moderni taide on naurettavaa paskaa ketju!
Vierailija:
maailmassa on *oikeitakin ongelmia*!!Ja Mäen kissantappo liittyi oleellisesti tuohon hänen esseeseensä ja se oli minusta perusteltua.
Ja minä heitän limani päivittäin naudanpihvieni päälle! ;)
Teoksessani kuusi sekuntia kestävää kissantappokohtausta edeltää tunnin verran sekä ihmisiin että muuhun luontoon kohdistuvan väkivallan esittelyä: dokumenttikuvia sodasta, nälästä, ekokatastrofista ja rakenteellisesta väkivallasta sekä pakkotyöstä. Toivoin, että katsoja järkyttyisi kissantappokohtauksesta, mutta sen jälkeen järkyttyisi vielä enemmän tajutessaan ohittaneensa samassa teoksessa olleet muut, paljon suuremmat väkivallan vyöryt melko välinpitämättömänä. Tiesin, että kun tapan yhden kissan tätä teosta varten, yleisö järkyttyy, mutta toivoin, että se havahduttaisi yleisön ajattelemaan kuinka monen ihmisen riistoon ja kuolemaan he ovat syyllisiä pelkän elämäntapansa, kulutustottumustensa vuoksi.