Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen 35+ naisen pitäisi olla, jotta voisi saada kumppanin?

Vierailija
25.09.2019 |

Olen melkein koko elämäni koettanut miettiä, millaiseksi minun pitäisi muuttua, mutta mihinkään kovin radikaaleihin plastiikkakirurgisiin toimenpiteisiin ei ole koskaan ollut varaa. En nyt ole kovin ihmeellinen koskaan ollut, sillä normaalissa arjessani en ole juurikaan saanut aloitteita.

Miten voisin muuttaa itseäni sellaiseksi, että voisin saada seurustelukumppanin? (Mulle kävisi mies tai nainen, ikää voisi olla noin 35-60 vuotta). Mulla on pitkä lista asioita, joita haluaisin itsessäni muuttaa ja olen joskus aiemmin niitä joitain toteuttanutkin, mutta mun pitäisi ilmeisesti muuttua radikaalisti aivan eri näköiseksi kuin mitä luonnostani olen.

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun olet aiemminkin kirjoittanut asiasta tänne.

Ongelma on ettet luota itseesi, ei ulkonäössäsi ole vikaa.

Vierailija
82/96 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on nii-n säälittävä provo. Aloittaja on mies, jolle naisettomuus on elämää suurempi ongelma, ja joka aina jaksaa jankuttaa, kuinka epätoivoisia ovat 35 v sinkkunaiset, kukaan ei huoli jne.

Oikeasti se on itse epätoivoinen, kaikin tavoin. Ei riitä ettei saa edes toisia treffejä kovalla yrittämiselläkään, vaan lisäksi se miten arvottaa itsensä 100% sen mukaan, onko hänellä nainen, ja minkä näköinen.

Ap olisi pitkäkestoisen mt-hoidon tarpeessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäisen naisen täytyisi olla lapsenkasvoinen ja hoikkavartaloinen saadakseen enää miestä.

Ok, miten voisin muuttaa itseni sellaiseksi? Ehkä mun toisaalta kannattaa vain antaa olla. Ehkä jatkossa vain elän itselleni ja luovun sellaisesta haaveesta, että mulla olisi joku ihana suhde. Nimittäin ne aiemmatkin lopahtivat sen alkuinnostuksen jälkeen aika nopeasti. Ehkä tavoittelen jotain mahdotonta utopiaa aivan turhaan. Hyvässäkin suhteessa niitä onnen hetkiä saattaa olla loppujen lopuksi aika vähän.

T. Ap

Vierailija
84/96 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on nii-n säälittävä provo. Aloittaja on mies, jolle naisettomuus on elämää suurempi ongelma, ja joka aina jaksaa jankuttaa, kuinka epätoivoisia ovat 35 v sinkkunaiset, kukaan ei huoli jne.

Oikeasti se on itse epätoivoinen, kaikin tavoin. Ei riitä ettei saa edes toisia treffejä kovalla yrittämiselläkään, vaan lisäksi se miten arvottaa itsensä 100% sen mukaan, onko hänellä nainen, ja minkä näköinen.

Ap olisi pitkäkestoisen mt-hoidon tarpeessa.

En ole mies, vaan nainen ja aika rehellisesti olen kertonut oikeat speksini. Olen kyllä teknisellä alalla ja paras ystäväni epäilee mua Aspergerin syndroomaiseksi tms. Mutta siis olen ihan siisti ja feminiininen, asiakeskeinen ja luovakin...sinänsä ihan normaali ihminen livenä.

T. Ap

Vierailija
85/96 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäisen naisen täytyisi olla lapsenkasvoinen ja hoikkavartaloinen saadakseen enää miestä.

Vartaloni on kyllä tyttömäinen, samoin kasvonikin sinänsä. Yhteen FB-ryhmään taannoin postasin kuvani arvioitavaksi ja sain tosi mukavaa palautetta ja ihmiset oikeasti luulivat about 10 vuotta nuoremmaksi. Mulla on jotenkin aika siro vartalo ja kasvotkin. Jopa ulosantini on vähän ujohkoa piipitystä. Enpä kyllä siltikään kelpaa miehille tai naisillekaan.

T. Ap

Vierailija
86/96 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, peniksesi on monen kaltaisesi jonnen mielestä kiva bonus. Kaappihomona kun on helpompi seukata transvestiitin kanssa.

Mutta helpompi olisi, jos ihan myöntäisit olevasi homo. Se on ihan ok.

Vierailija
87/96 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapseton, koiraton, savuton, normaalipainoinen, terve eikä mikään friikki.

määrittele friikki?

Hurahtanut johonkin aatteeseen, kuten luonnonsuojeluun, eläintensuojeluun, kasvissyöntiin jne. Myös kaikki gootit ja muut samantapaiset pukeutumisellaan erottuvat.

Tuossa selvisi, miksei uli kelpaa: hurahtanut persuiluun, luonnonpilaamiseen, eläinten syömiseen jne. Myös vihaamaan erilaisia.

Vierailija
88/96 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä ja muheva pill*u niin se korvaa kaiken muun.

Vierailija
89/96 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai siis kiteytän vielä: mikä minussa on vikana? Miksi miehet tai naisetkaan eivät tule tekemään aloitteita ihan tavallisina arkipäivinä, selvin päin, kauppareissulla, kadulla, junassa tai ratikassa? Miksi he eivät vain tule sanomaan "Moi! Olisi kivaa lähteä kanssasi treffeille. Tässä on puhelinnuneroni".

Olen odotellut tuollaisia aloitteita suunnilleen koko ikäni, mutta minussa lienee jotain pahasti vialla, kun tuollaista ei tapahdu minulle koskaan ainakaan Suomessa ja sen jälkeen, kun täytin 20 vuotta (ja alle kaksikymppisenäkin ne juttelemaan tulleet olivat yleensä joko ulkomaalaisia, oudohkoja tai suomalaisia pienessä maistissa).

Oletan, että muille tapahtuu sitä päivittäin ja että se juttelemaan tuleva on joku komea, fiksu ja kiva mies tai nainen.

T. Ap

No kyllä varmasti harvassa on ne jotka tuollaisissa tilanteessa treffeille pyytää, ketään. Valitettavasti.

Vierailija
90/96 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko paikkakunnallasi gay baaria? sinne vain tyttöin iltaan!

Kävin kerran parikymppisenä gaybaarin naisten illassa, mutta KUKAAN nainen ei tullut juttelemaan. Tanssin yksin koko illan ja olin nätisti laittautunut. Toivoin, että joku olisi tullut juttelemaan, mutta kukaan ei edes flirttaillut. Tietääkseni kukaan nainen ei ole koskaan ollut minusta kiinnostunut, joten naisen saaminen ei ole minulle lainkaan realistinen toive.

T. Ap

Et ole käynyt, koska olet mies.

Mutta jos olisit: mulla on ollut naisjuttuja 16-vuotiaasta alkaen. Yksikään, toistan, yksikään ei ole saanut alkuaan naistenbileistä tai homobaarista, vaikka olen ollut nuori Nalle Pubin aikaan.

Minusta on ollut usea nainen kiinnostunut. Osa on tunnustanut vasta vuosien jälkeen. Niiden kanssa en ole lähtenyt, jotka ovat tulleet puristelemaan normibaarin naistenvessassa. Lähtisitkö sinä?

Ehdotan, että menet mukaan paikallisen Setan toimintaan, jos haluat tutustua naisiin. Ryhmiä on myös yksinhuoltajille (viime ketjuissahan olit sellainen) ja ”ex-heteroille”. Vertaisryhmässä sinulle selviää, paljonko naissuhteet oikeastaan sinua kiinnostavat.

Ruokakaupassa minua ei ole tullut koskaan kukaan vieras iskemään, vaikka tuttujen kanssa onkin ollut hyvin romanttisia satunnaisia kohtaamisia.

Vinkkinä: naiset osaavat kohdata toisiaan Tinderissä. Ei ohareita, ghostaamista tai ONSeja, ihan aitoa treffimeininkiä.

Vierailija
91/96 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta nuorempi

Vierailija
92/96 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suecidalblonde kirjoitti:

Minä inhoan piktkiä luonnollisesti raidoittuneita hiuksiani, tummia ripsiäni, hoikkaa sopuhuhtaista kroppaani ja pankkitilini saldoo

Apuuuva..auttakaa

Tuollaiset asiat eivät riitä kumppanin saamiseen ainakaan ikäiselleni naiselle Helsingissä. Pitäisi olla jotain spesiaalia.

T. Ap

Höpöhöpö. Joko olet vain trolli, tai sitten luonteessasi on pahasti vikaa.

Ymmärtäisin näitä tälläisiä keskusteluja Demin palstalla, mutta täällä? Oletetusti kuitenkin aikuisten kesken.

Kyllä, sitä markkina-arvoa voi parantaa esimerkiksi vaikka valkaisemalla hampaat, kasvattamalla pidemmät hiukset, tai laihduttamalla mutta älkää nyt hyvänen aika aikuiset ihmiset uskotelko itsellenne tai toisillenne, että se oma flaksi olisi jostain moisesta yksittäisestä ulkoisesta asiasta kiinni. Ja jos on, niin oma tähtäin on väärä, tai sitten se on siltikin ihan muista asioita kiinni. Ja kun ulkoiset tekijät karsitaan, niin mitä jää?

Vierailija
93/96 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, peniksesi on monen kaltaisesi jonnen mielestä kiva bonus. Kaappihomona kun on helpompi seukata transvestiitin kanssa.

Mutta helpompi olisi, jos ihan myöntäisit olevasi homo. Se on ihan ok.

Olen ehkä bi ja siis nainen.

T. Ap

Vierailija
94/96 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä naiset valittavat, että eivät löydä seuraa.Saa aina esim. seksiseuraa, jos haluaa, minä miehenä en.Olisin tyytyväinen, jos saisin p!llua kerran viikossa, muuta en naisilta kaipaa, paitsi voisi myös siivota ja laittaa ruokas

Hanki R eal Doll.

Vierailija
95/96 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainolla pääsee pitkälle 👍

Vierailija
96/96 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tykkää JANKKAAJASTA