Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen 35+ naisen pitäisi olla, jotta voisi saada kumppanin?

Vierailija
25.09.2019 |

Olen melkein koko elämäni koettanut miettiä, millaiseksi minun pitäisi muuttua, mutta mihinkään kovin radikaaleihin plastiikkakirurgisiin toimenpiteisiin ei ole koskaan ollut varaa. En nyt ole kovin ihmeellinen koskaan ollut, sillä normaalissa arjessani en ole juurikaan saanut aloitteita.

Miten voisin muuttaa itseäni sellaiseksi, että voisin saada seurustelukumppanin? (Mulle kävisi mies tai nainen, ikää voisi olla noin 35-60 vuotta). Mulla on pitkä lista asioita, joita haluaisin itsessäni muuttaa ja olen joskus aiemmin niitä joitain toteuttanutkin, mutta mun pitäisi ilmeisesti muuttua radikaalisti aivan eri näköiseksi kuin mitä luonnostani olen.

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ,hoikka, fiksu, varakas, itseironinen?

Vierailija
2/96 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonaa taitaa olla vaikeahko muuttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli esittää naista. Taas.

Vierailija
4/96 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta nuorempi.

Vierailija
5/96 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske rimaa

Ota roimasti ylipainoinen mikropenis mies..

Oot aina se palvottu ja ihana:)

Vierailija
6/96 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhk o s ilmäsi..valinnan varaa tuli just huikeet määrät ja itsetunto on pilvissä

Vierailija
7/96 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupolvesi naise ovat olleet etulijassa pilaamassa parisuhdemarkkinoita. Jos sinulle ei ole ketään tähän mennessä ollut tarjolla, niin sitoutuvan miehen saat vain jostain peräkammarin pojasta.

Vierailija
8/96 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raikas, huumorintajuinen ja LAPSETON.

Useimmat tuon ikäiset on pilattu lapsilla.

Vierailija
9/96 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raikas, huumorintajuinen ja LAPSETON.

Useimmat tuon ikäiset on pilattu lapsilla.

Hus lapsivihaaja

Vierailija
10/96 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika erikoista että sinulla on noin laaja haarukka ja vielä molemmatkin sukupuolet käy, eikä siltikään tärppää

luultavimmin sinun täytyy vaan laskea rimaa, se auttaa kaikilla jos ei meinaa pariutua

Vierailija
11/96 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten määrittelet kauniin? Kasvoni eivät ole kovin symmetriset ja väritykseni on aika suomalaiskansallinen (siniharmaat silmät, kalpea iho ja maantienväriset hiukset) eli ei niin kauniina pidetty. Toisaalta olen melko siro, sopusuhtainen ja osin muodokaskin, mutta en kuitenkaan täysin mallikelpoinen nykyiselläni (lantio on hieman liian leveä). Mulla on pituutta 174 cm ja painan noin 62 kg -- olenko liian painava? Itse jotenkin oletan, että viehättävyyteni puute ei ole omalla kohdallani painosta kiinni. Olen vakavarainen, mutten varakas (talous on siis balanssissa ja on vain hieman varallisuutta). Miten varakas pitäisi olla?

Miten määritellään fiksuus? Siis olen läpäissyt Mensan pääsyrajan ja mulla on korkeakoulututkinto & akateemisia opintoja, mutta se ei taida riittää. Itseironinen osaan olla, mutta itsetuntoni on niin heikko, että se rajoittaa mahdollisuuksiani itseironian ilmaisemiseen, sillä olen melko angstinen monesta itseeni liittyvästä asiasta.

T. Ap

Vierailija
12/96 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 34v pienen lapsen yh ja ihan ilman mitään kauneusleikkauksia löysin miehen joka oli 9v nuorempi. Nyt vuosia naimisissa.

Vierailija
13/96 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isotissinen nymfo kävis

Vierailija
14/96 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laske rimaa

Ota roimasti ylipainoinen mikropenis mies..

Oot aina se palvottu ja ihana:)

Ok, ikähaarukkani on laaja, mutta en halua reilusti ylipainoista, enkä mikropeniksistä. :/ Ylipaino on ok, mutta sairaalloinen lihavuus ei valitettavasti ole minun juttuni. Eli siis 35-60-vuotias nainen tai mies, painoa maksimissaan 110 kg ja melko sopusuhtaiset mitat kaikin puolin muuten. Tykkään sinänsä pehmeydestä ja muodoista varsinkin naisilla.

Vierailija
15/96 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiettyjä kaikuja parin päivän takaisesta provosarjasta.

Olen kivan näköinen (omasta mielestäni), en normaalipainoinen, nelikymppinen vela. Suhteessa kivan näköisen (minun mielestäni), hoikan nelikymppisen yh:n kanssa.

Haluamme olla toistemme kanssa. Siinä se pähkinänkuoressa. Tämä on se asia, joka jää tasoteoreetikoille ikuiseksi mysteeriksi.

Vierailija
16/96 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupolvesi naise ovat olleet etulijassa pilaamassa parisuhdemarkkinoita. Jos sinulle ei ole ketään tähän mennessä ollut tarjolla, niin sitoutuvan miehen saat vain jostain peräkammarin pojasta.

Etulinjassa pilaamassa parisuhdemarkkinoita, vaikkei ap kerro muuta kuin että on yli 35? Sen ja kuoleman väliin mahtuu aika monta sukupolvea.

Vierailija
17/96 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten määrittelet kauniin? Kasvoni eivät ole kovin symmetriset ja väritykseni on aika suomalaiskansallinen (siniharmaat silmät, kalpea iho ja maantienväriset hiukset) eli ei niin kauniina pidetty. Toisaalta olen melko siro, sopusuhtainen ja osin muodokaskin, mutta en kuitenkaan täysin mallikelpoinen nykyiselläni (lantio on hieman liian leveä). Mulla on pituutta 174 cm ja painan noin 62 kg -- olenko liian painava? Itse jotenkin oletan, että viehättävyyteni puute ei ole omalla kohdallani painosta kiinni. Olen vakavarainen, mutten varakas (talous on siis balanssissa ja on vain hieman varallisuutta). Miten varakas pitäisi olla?

Miten määritellään fiksuus? Siis olen läpäissyt Mensan pääsyrajan ja mulla on korkeakoulututkinto & akateemisia opintoja, mutta se ei taida riittää. Itseironinen osaan olla, mutta itsetuntoni on niin heikko, että se rajoittaa mahdollisuuksiani itseironian ilmaisemiseen, sillä olen melko angstinen monesta itseeni liittyvästä asiasta.

T. Ap

Ok

raha ei ole ongelma.

1. palkkaa personal trainel, yhdessä laaditte treeniohjelman

2. hiuksiin kullanruskean lämpimiä sävyjä ja tuuhennokset (miehet tykkää pitkistä hiuksista)

3. ripsiin ripsipidennykset (maltilliset)

4. osta kosteuttava nude huulipuna ja aurinkopuuteri poskiin

5. hommaa harrastus (keikat ,festarit hyvä tapa tutustua)

6. kokeile tinderiä (saat kokemusta treffeillä käynnistä)

kyllä se siitä

Vierailija
18/96 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen tavallinen, ehkä? Ei mt- eikä alko-ongelmia.

Vierailija
19/96 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas Mensan testit läpäissyt, akateeminen, vakavarainen, hoikka nainen, joka yli 35v kysyy av-palstalla onko riittävän hoikka. Jännä miten paljon tällaisia naisia tupsahtelee tänne...

Vierailija
20/96 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaile miehiä 30vee-55 vee..ovat kaikki miehen iässä:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi