Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten erottaa, onko mies kiinnostunut vai haluaako vain sänkyyn?

Vierailija
24.09.2019 |

Voiko näitä erottaa jotenkin?

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itellä on toiminut se ettei harrasta seksiä heti. Se ketä kiinnostaa muutenkin sinä ihmisenä jaksaa odotella vaikka kuukauden, panomies ei jaksa nähä enää parin kerran jäljeen jos ei ole saanut.

Ja sit se että puhuu suoraan. Oon aina sanonut et oon ihan tosissani liikkellä enkä aio hyppää säbkyyn heti. Moni mies karsiutuu jo tossa kohtaa.

Panomiehelle ei välttämättä ole merkitystä, millä mielellä toinen on liikkeellä. Hän voi jaksaa esittää kiinnostunutta kauankin päästäkseen tavoitteeseensa. Ja sitten kun pääsee, kiinnostus loppuu.

Plus vielä se, että panomies pyörittää todennäköisesti useampaa naista yhtä aikaa. Jos yksi ei heti halua sänkyyn, se ei miestä haittaa, sillä hän saa seksiä joltain muulta odotellessaan.

Joo mutta sillä aikaa kun tapaillaan ilman seksiä tehdään tietysti taustatutkimusta kuumeisesti. Nykyään on someaikana on suhteellisen helppoa saada ihmisestä tietoa ja ainahan sitä voi suoraan kysellä miehen tuttavilta tai eksiltä, että millainen mies on kyseessä. Harvalla on pokkaa valehdella suoraan tuttavansa puolesta.

Ei kai kukaan nainen ole enää nykyään tindermaailmassa niin naiivi ettei tutustu miehen lähipiiriin vaan kuvittelee löytäneensä joku piilotetun jalokiven? Ehei, se kohtelias ja kärsivällinen mies todennäköisesti juuri aiemmissa viesteissä kuvatun kaltainen panomies joka jaksaa odottaa ja feikata, koska saa saman aikaan seksiä muualta.

Vierailija
62/90 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä kiinnostunut, rahoistasi vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tuppaan kyselemään seksijutut valmiiksi jo ennen ekaa kertaa. Ne jotka mua kiinnostaa ovat vehkeiden koko, mieltymykset pääpiirteittäin, onko jotain joka on ehdottomasti ei,  ja millaista ääntä mies pitää vällyjen välissä. Näillä olen päässyt pitkälle eikä varsinaisia huteja ole tullut.

Noilla karsiutuu jo pois heti se materiaali jota en missään nimessä halua, loppu on sitten kemiaa, jolle ei oikein voi mitään, joko sitä on tai sitten ei ole.

N36

Kysyt etukäteen minkä kokoinen miehellä on? Ja miten hän ääntelee sängyssä?

Itse en menisi sänkyyn ilman kemiaa, senhän tietää heti kohdatessa onko sitä vai ei. Eikä tulisi mieleenkään kysellä kokoa tai miten ääntelee tai edes niitä mieltymyksiä. Kyselisin niitä vain jos hakisin seuraa johonkin erityiseen seksiin.

Tottakai kysyn. Vai olisiko oikeasti muka parempi että vehkeen nähtyäni sanoisin että en haluakaan seksiä? Sehän taas ei ole vaihtoehto minulle itselleni että menisin sänkyyn vaikka vehkeen nähtyäni en enää haluaisikaan mennä, vain toisen mieliksi, hyi.

Mä olen harrastanut niin monen miehen kanssa seksiä, että tiedän hyvinkin että kemiaa voi olla vaatteet päällä ajatusten tasolla paljon enemmän kuin sitten itse seksissä. Voit myös olla huoleti, sinun ei tarvitse kysellä ennen seksiä mieheltä yhtään mitään jos itse et halua niin tehdä. 

Onko sulla niin tiukka, että iso ei mahdu, vai miksi sillä koolla on mitään merkitystä?

Omat mieltymykset löytyy, ja sellaista etsin. Ei ole tarvetta antaa kaikille jotka minua sattuvat haluamaan. 

Vierailija
64/90 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymällä oletan?

Koskaan ei voi olla varma puhuuko mies totta. Valehdellakin voi.

Joten kannataa mielummin uskoa tuntemattomien trollien lätinöitä stereotyyppisistä miesolennoista vauvapalstalla?

Tarkoitat siis kun joku puhuu järkeä? Ota pahin skenaario mitä tällä koko palstalla ikinä on esitetty ja niitä on 4/10 miehistä. Loput 3 on passiivisia naisten vihaajia. Yksi on täysin pihalla ja 2 on sellaisia joiden kanssa voi mennä ehkä pidemmälle. Tietenkään miehet ei tiedä mitään miesten deittailusta koska ette deittaa miehiä, kaverisuhteissa ei olla samoin kuin seurustelusuhteessa ja homosuhteet ei ole samanlaisella dynamiikalla rakennettu kuin heterosuhteet.

Vierailija
65/90 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itellä on toiminut se ettei harrasta seksiä heti. Se ketä kiinnostaa muutenkin sinä ihmisenä jaksaa odotella vaikka kuukauden, panomies ei jaksa nähä enää parin kerran jäljeen jos ei ole saanut.

Ja sit se että puhuu suoraan. Oon aina sanonut et oon ihan tosissani liikkellä enkä aio hyppää säbkyyn heti. Moni mies karsiutuu jo tossa kohtaa.

Panomiehelle ei välttämättä ole merkitystä, millä mielellä toinen on liikkeellä. Hän voi jaksaa esittää kiinnostunutta kauankin päästäkseen tavoitteeseensa. Ja sitten kun pääsee, kiinnostus loppuu.

Plus vielä se, että panomies pyörittää todennäköisesti useampaa naista yhtä aikaa. Jos yksi ei heti halua sänkyyn, se ei miestä haittaa, sillä hän saa seksiä joltain muulta odotellessaan.

Joo mutta sillä aikaa kun tapaillaan ilman seksiä tehdään tietysti taustatutkimusta kuumeisesti. Nykyään on someaikana on suhteellisen helppoa saada ihmisestä tietoa ja ainahan sitä voi suoraan kysellä miehen tuttavilta tai eksiltä, että millainen mies on kyseessä. Harvalla on pokkaa valehdella suoraan tuttavansa puolesta.

Ei kai kukaan nainen ole enää nykyään tindermaailmassa niin naiivi ettei tutustu miehen lähipiiriin vaan kuvittelee löytäneensä joku piilotetun jalokiven? Ehei, se kohtelias ja kärsivällinen mies todennäköisesti juuri aiemmissa viesteissä kuvatun kaltainen panomies joka jaksaa odottaa ja feikata, koska saa saman aikaan seksiä muualta.

Olen aina pyrkinyt muodostamaan kuvan miehestä itse ilman suurempia taustatutkimuksia, pelkästään omien koemusteni perusteella, sillä muiden mielipiteet voivat myös antaa väärin värittyneen kuvan. Mutta voi toi joskus ehkä olla ihan hyödyllistäkin.

Vierailija
66/90 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tuppaan kyselemään seksijutut valmiiksi jo ennen ekaa kertaa. Ne jotka mua kiinnostaa ovat vehkeiden koko, mieltymykset pääpiirteittäin, onko jotain joka on ehdottomasti ei,  ja millaista ääntä mies pitää vällyjen välissä. Näillä olen päässyt pitkälle eikä varsinaisia huteja ole tullut.

Noilla karsiutuu jo pois heti se materiaali jota en missään nimessä halua, loppu on sitten kemiaa, jolle ei oikein voi mitään, joko sitä on tai sitten ei ole.

N36

Kysyt etukäteen minkä kokoinen miehellä on? Ja miten hän ääntelee sängyssä?

Itse en menisi sänkyyn ilman kemiaa, senhän tietää heti kohdatessa onko sitä vai ei. Eikä tulisi mieleenkään kysellä kokoa tai miten ääntelee tai edes niitä mieltymyksiä. Kyselisin niitä vain jos hakisin seuraa johonkin erityiseen seksiin.

Tottakai kysyn. Vai olisiko oikeasti muka parempi että vehkeen nähtyäni sanoisin että en haluakaan seksiä? Sehän taas ei ole vaihtoehto minulle itselleni että menisin sänkyyn vaikka vehkeen nähtyäni en enää haluaisikaan mennä, vain toisen mieliksi, hyi.

Mä olen harrastanut niin monen miehen kanssa seksiä, että tiedän hyvinkin että kemiaa voi olla vaatteet päällä ajatusten tasolla paljon enemmän kuin sitten itse seksissä. Voit myös olla huoleti, sinun ei tarvitse kysellä ennen seksiä mieheltä yhtään mitään jos itse et halua niin tehdä. 

Onko sulla niin tiukka, että iso ei mahdu, vai miksi sillä koolla on mitään merkitystä?

Omat mieltymykset löytyy, ja sellaista etsin. Ei ole tarvetta antaa kaikille jotka minua sattuvat haluamaan. 

Mulla ihan sama. En ole mikään yleinen nainen joka "antaa" kaikille vain siksi että toineen haluaa. Etsin tietynlaista miestä, ja jos mies ei ole sellanen, kieltäydyn kunniasta. :)

Vierailija
67/90 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina pyrkinyt muodostamaan kuvan miehestä itse ilman suurempia taustatutkimuksia, pelkästään omien koemusteni perusteella, sillä muiden mielipiteet voivat myös antaa väärin värittyneen kuvan. Mutta voi toi joskus ehkä olla ihan hyödyllistäkin.

Minäkin toimin näin, kunnes kolmannen sekopään jälkeen päätin että nyt saa miehet riittää. Kumppaniksi löytyikin sitten jo pari vuotta limittäin samoissa porukoissa pyörinyt mies, jonka historiaa tiesin riittävästi, ja jonka toimintaa pääsin katsomaan sen muutaman vuoden ilman että mies esitti minulle mitään. En muuta kautta enää seukkaisikaan kuin että ensin oltiin kavereita.

Vierailija
68/90 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin tätä kerran eräältä kaverimieheltä. Hän sanoi että kysymykseen ei ole varsinaisesti sellaista vastausta että miten etukäteen tietää. Kun esim hän kyllä haluaa parisuhteen elämäänsä mutta ei ala seurustelemaan ennen kuin testaa yhteensopivuuden sängyssä. Ei edes anna itsensä ihastua ennen sitä.

Eräs kaverimies taas sanoi minulle, ettei seksin jäkeen enää ihastu.

Vierailija
69/90 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon stalkkeri!

Vierailija
70/90 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeahan sitä on tietää...

Vierailija
71/90 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehelle elämästäsi yksityiskohta x. 1-2 viikon kuluttua ota asia uudelleen puheeksi testaten muistaako mies kuulleesi elämääsi liittyvän yksityiskohdan x. Mikäli muistaa, on kiinnostunut. Ellei muista, ei ole kiinnostunut.

Vierailija
72/90 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro miehelle elämästäsi yksityiskohta x. 1-2 viikon kuluttua ota asia uudelleen puheeksi testaten muistaako mies kuulleesi elämääsi liittyvän yksityiskohdan x. Mikäli muistaa, on kiinnostunut. Ellei muista, ei ole kiinnostunut.

Anteeksi vaan, mutta tuo on muisti- eikä kiinnostustesti. Kaikki yksityiskohdat eivät aina jää mieleen.

Vierailija
73/90 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies oikeasti kiinnostunut, niin varmasti jaksaa vähän aikaa odottaa seksiä. En todellakaan sekstailisi kenen tahansa kanssa ja panomiehet ei kiinnosta. Seksistä tykkään, mutta vonkaajat voivat etsiä toisenlaista seuraa. 

Miehen asenne kertoo myös kunnioituksesta naista kohtaan. Jos mies on kiinnostunut, niin kohtelee naista hyvin ja yrittää myös miellyttää naista. Jos seksin odottaminen on kynnyskysymys, niin eipä ole kummoista kunnioitusta myöskään. Seksin heti vonkaaminen tarkoittaa myös, että olettaa naisen jakelevan kenelle vaan. Harva mies haluaa parisuhteeseen kaikille jakelevan naisen kanssa. Itseäni ei myöskään kaikkea panevat miehet kiinnosta.

N36

Vierailija
74/90 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miestä kiinnostaisi nainen muutoin kuin seksin tähden.  Tosiasiallisesti mies on kiinnostunut naisesta vain seksin ja perheen tähden.

Minua kiinnostaa enemmän ihastuminen, rakastuminen, läheisyys ja molemminpuolinen viehätys kuin itse seksi. Se on pikemminkin se vaiva, jonka joutuu näkemään niiden kiinnostavampien puolien saavuttamiseksi. Joo, olen melko aseksuaali mieheksi.

Vierailija
75/90 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies kiinnostunut tutustumaan sinuun aidosti? kyseleekö sinun elämästä? Kiinnostaako sun työ? harrastukset? mielipiteet? haluaako viettää aikaa kanssasi? voit ajaa vain seksin perässä olevat miehet pois, sillä ettet harrasta heti seksiä, vaan vasta myöhemmin. Tästäkin voi sanoa ihan suoraan, että haluan tutustua sinuun paremmin tai en ole vielä valmis menemään sänkyyn tai en halua hätiköidä asian kanssa. Kiinnostusta voi ilmaista ihan sanoinkin.  Tähän tietty tulee satamäärin alapeukkuja, mutta seksiä voi harrastaa myöhemminkin.

Vierailija
76/90 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
77/90 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään. Voit tapailla miestä vuoden verran. Hän puhuu perheestä, naimisiinmenosta jne ja lopulta ilmoittaa, ettei voida olla muuta kuin sänkykavereita. Semmoisia ne miehet on.... varsinkin jos itse olet nätti nainen, niin kaikenmaailman kusipäät pyörii kyllä ympärille. Just siis erosin yhdestä kusipäästä, joka edelleen vinkuu sänkyyn.

Nyt loppui miesten tapailu minulla.

Vierailija
78/90 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä varmaksi voi tietääkään ja asia selviää lopullisesti vasta jälkeenpäin. Kaipa silläkin on merkitystä kuinka seksi sujuu ja mihin suuntaan tunteet kehittyvät, mutta mistäpä minä miesten puolesta tiedän ja jokainen on yksilö.

Varmaankin siinä kohtaa selviää onko ainoastaan seksi mielessä, jos katoaa ellei heti tai hyvin nopeasti lohkea. Toisaalta onpa kokemusta siitäkin, että mies jaksoi liehitellä kuukausia ja paljastui, että ilmeisesti hänelle jahtaaminen oli se juttu.

Vierailija
79/90 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen haluaisi vain sänkyyn, mutta koska osa tarvitsee myös keittäjän ja siivoojan, osa suostuu myös parisuhteeseen.

Vierailija
80/90 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait siinä ole muuta mahollisuutta kun vaan harottaa menemään ja katsoa kumpi noista tuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi