Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostatko sinua? Millainen itsetunto sinulla?

Vierailija
24.09.2019 |

Miten olet päätynyt nykytilanteeseesi, josta toivottavasti kerrot?

Kiitos vastauksista jo etukäteen. ♥

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/8 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vanhva itsetunto työssäni, muttei aina ihmissuhteissa työn ulkopuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvosta. Jos olisi mahdollista lakata olemasta, valitsisin sen. (Tosin siihen päätökseen vaikuttaa sekin, että olen pettynyt koko ihmiskuntaan ja tähän maailmaan.)

Vierailija
4/8 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan. Itsetuntoni ei ole parhain mahdollinen, mutta yritän löytää itsestäni positiivisia asioita. Nyt etenkin kun ikääntyminen tuo omat haasteensa.

Vierailija
5/8 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosta itsetunnosta noussut ajan mittaan suht hyvään. Ihana olla oma viimenkin itsensä ja olla välittämättä toisten mielipiteistä. Itsellä on itsetuntoa kohottanut positiivisten ihmisten seuraan hakeutuminen, uusien asioiden kokeilu, matkustelu (etenkin yksin matkustelu) ja affirmaatioden kuunteliminen aamulla ja illalla. 

Vierailija
6/8 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä arvostanko itseäni, mutta tiedän etten arvosta muita ihmisiä.

Vierailija
7/8 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arvostan itseäni, koska olen ihan kohtuullinen yh-äiti, kohtuullinen ystävä, ja aina lojaali niille, ketkä sen ansaitsevat.

Ammatillista itsetuntoani ei kukaan koskaan ole voinut reippaista yrityksistä huolimatta murskata.

Se olisi hyvä muistaa, että ihmisellä on monia itsetuntoja.

Et ole sama työssä ja vapaa-ajalla, et koulussa ja kotona, et kaupassa ja juuri vieraan ihmisen tavattuasi, et keinussa ja liukumäessä.

Vierailija
8/8 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä arvostanko itseäni, mutta tiedän etten arvosta muita ihmisiä.

Voin kertoa sinulle että ihminen joka ei arvosta muita ihmisiä, ei arvosta myöskään itseään. Nyt tiedät, ole hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi