Anopin viihdemaku
Hän katselee kauhu- ja rikossarjoja sekä elokuvia. Sitten hän pelkää. Minä en koskaan katso, koska ne ovat mielestäni typeriä. Enkä edes pelkää niitä, koska tiedän, että ovat näyteltyjä, eivätkä ne hahmot voi tulla luokseni vaivaamaan. Niistä tulee vain epämiellyttävä olo. Enkä ole niin sadistinen tai masokistinen, että tahtoisin katsoa.
Katson mieluummin erilaisia luonto- ja matkadokumentteja, asiaohjelmia ja uutisia. Joskus komediaa, brittihuumoria esim. Siedän, jonkin verran myös ihmissuhdedraamoja. Kun katson jotain ikävää, niin niiden täytyy olla aitoa historiaa tai dokumentteja, josta ihmiskunnan olisi syytä ottaa opiksi ja muistaa huolehtia, etteivät tapahtumat uusiutuisi.
Anoppi katsoo myös lässyjä elokuvia, joissa on avuttomalle naiselle pelastaja, mainetta ja mammonaa. Minä en katso niitäkään, koska elän omaa elämääni, enkä edes tahdo satuelämää.
Kommentit (24)
Minä katsoisin mielelläni enemmänkin rikossarjoja, mutta en ehdi. Anoppi on varmaan eläkkeellä, niin aikaakin töllön seuraamiseen on ihan eri tavalla. Niitä päiviä odotellessa...
Jännä sensuuri! En saanut kertoa katsovani myös telkkarin m. u. r. h. a -sarjoja. Olikos se toi sana, joka oli pahis ja piti poistaa kokonaan...höh
Ootpas lässy itse :D anoppis on kova muija