Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään keinoa päästä lopullisesti eroon valkoisesta karvasta leuassa?

Vierailija
24.09.2019 |

Olen 19v. nainen ja minulle on nyt kasvanut pari vuotta tismalleen samaan kohtaan leuassa valkoinen karva. Nypin sen aina pinseteillä pois, mutta se aina kasvaa takaisin noin kuukauden välein. Syön runsaiden kuukautisten takia minipillereitä ja minulla on kierukka, sillä minipillerit eivät pysty täysin hillitsemään vuotoa, koska kohdun limakalvo on paksu. Kun nyppäisin karvan ensimmäistä kertaa pois, paljastui, että leuan sisällä oleva karva oli tummaa. Nyppäisyn jälkeen kyseiseen paikkaan ei kasvanut karvaa yli vuoteen, kunnes nyt kesällä se ilmestyi taas. Muualla leuassa minulle ei kasva karvoja.

Harkitsin valoimpulssilaitteen ostoa, mutta kuulin, ettei se tehoa vitivalkoisiin karvoihin. Onko siis mitään keinoa tuhota kyseistä karvatuppea täysin, vai tulenko kärsimään tästä karvasta ikuisuuden? En kaipaa tähän hyihyi-kommentteja yms., vaan vinkkejä karvan lopulliseen poistoon tai jotain vertaiskokemuksia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden karvan takia? Anna olla. Nypit pois kun huomaat taas venähtäneen. Kaikillahan tuollaisia on. Myös itselläni, eikä haittaa. Nyppäisy vie sekunnin.

Vierailija
2/4 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että epäilen karvan kasvamisen syyn olevan jokseenkin hormonaalinen. Kuukautiseni alkoivat vasta 15-vuotiaana, vaikka perheessäni yleinen alkamisikä on ollut 11 vuotta. Muut murrosiän mnerkit tulivat jo ennen yläasteelle menoa, mutta kuukautiset alkoivat tosi myöhään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota kun olet 50. Silloin karvoja on monta.

Vierailija
4/4 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjää se mustaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan