Mitä yleistä ongelmaa sinulla ei ole?
Kaikkia huolia ja murheitä on elämässä ollut, paitsi rahahuolia.
Olen aina ollut tarkka rahasta ja tehnyt taloudellisesti järkeviä päätöksiä. Rahahuolien puuttumine helpottanut muissa murheissa.
Kommentit (60)
Rahaongelmia, peli- tai päihderiippuvuuksia, yksinäisyyttä, lääkityksiä vaativia sairauksia... ja vaikken ole itserakas, niin tykkään itsestäni ja viihdyn omassa seurassani omien ajatusteni kanssa, sekä sisäinen puheeni itselleni on lohduttavaa, ymmärtävää ja ystävällistä. Monesti siis kuullut ihmisten kuulemma sättivän itseään mielessään "olen typerä, arvoton, kauhea, en kestä itseäni"? 🤔
Kuukautisongelmia, vuoto on pari päivää ja hoituu parilla vessapaperipalalla.
Parisuhdeongelmia, mies on paras ikinä vielä 10v jälkeen.
Lapsiongelmia, en ole koskaan halunnut niitä joten paljolta on säästynyt (paitsi toki ehkäisystä huolehtimiselta).
Ei ole työtä, naista, lapsia, eikä velkaa.
-ikäviä sukulaisia
-ikäviä sukulaisia puolisolla
-parisuhdeongelmia
-yksinäisyyttä (viihdyn erittäin hyvin yksin, näin on ollut aina)
-näyttämisen tarvetta, esim. merkkituotteiden, somen tjsp kautta
-mt-ongelmia
Peli- tai päihderiippuvuutta, pikavippejä, vuokrarästejä, homekämppää.
Minulla ei ole mitään päihdeongelmia tai terveysongelmia. Ei parisuhde ongelmia myöskään, kun ei ole kumppania. Muuten sitten onkin lähes kaikkea.
Rahahuolet, sairaudet, ylipaino, päihderiippuvuus, unettomuus, työttömyys. Mitä näitä nyt on.
Minulla ei ole tissihien ongelmaa :D Tai kyllä ne siis hikoilevat jos oikein urheilen tai on kuuma, mutta niitä ennen hikoilee kyllä kaikki muut paikat ja siinä vaiheessa olen sitten niin hikinen etten edes ajattele niitä tissejä
Ei ole ylipainoa, epäonnistuneita laihdutuskuureja, kuukautiskipuja, yleisiä terveysongelmia (kolesteroli, verenpaine, suolisto..), huonoa esimiestä tai tylsää työpaikkaa.
Sen sijaan on kyllä kaikkea muuta.
Ei ole koskaan päänsärkyä, joka tuntuu olevan hyvin monen naisen vaiva.
Ei särje sitten millään. Ei edes kaameassa krapulassa.
Ongelmia lasten kanssa.
Kilpirauhasen vajaatoimintaa.
Alkoholiongelmaista miestä.
Veemäisiä naapureita.
Mt ongelmia.
Ongelmia painon kanssa.
Kuukautiskipuja
Allergioita
Homealtistusta
Kilpirauhasen vajaatoimintaa
Aknea
Ylipainoa
Ongelmia hiusten kanssa
Kainalokarvoja
Masennusta
Burn-outia
Ruokarajoitteita
Ja mitä nyt noita onkaan terveyteen ja hyvinvointtiin liittyviä juttuja joista valtaosa naisista tuntuu valittavan nykyään
Hedelmällisyysongelmia. Aina kertalaakista raskaaksi.
En tarvitse ripsienpidennyksiä, koska omani ovat niin pitkät.
Minulle kasvaa paksut ja tuuheat hiukset, joten hiustenhoito on helppoa.
Hampaani ovat erinomaisessa kunnossa, joten riittää kun käyn näyttämässä niitä suuhygienistille 2-3 vuoden välein.
Immuniteettini on hyvä, sairastan flunssan noin kerran vuodessa.
- Ei ole mitään ruoka-, kasvi- tai eläinallergioita,.
- Ei tarvitse käyttää mitään reseptilääkkeitä säännöllisesti esimerkiksi verenpaineen, kolestorolin tai diabeteksen takia.
- Ei ole kännykkäriippuvutta, sillä 2 G kännykässä on vain kaksi sovellusta eli voi soittaa puheluita ja lähettää tekstiviestejä, kellonajan katson rannekellosta, valokuvia otan digikameralla ja kaikki nettiin liittyvät asiat hoidan paikalla istuen tietokoneella.
- Ei ole peliriippuvuutta, sillä lopetin jopa satunnaisen loton pelaamisen sen jälkeen kun Lottoarvonnan tv-lähetykset siirtyivät YLE:ltä MTV:lle vuonna 2013. Sitä ennen täytin satunnaisesti lottokupongin silloin kun jaossa oli ns. tuplajättipotti.
- Ei ole nikotiiniriippuvutta, eikä minun ole koskaan edes tehnyt mieli tupakkaa tai nuuskaa.
- Ei ole ongelmia alkoholin kanssa, sillä olen ollut aina raitis.
- Ei ole mitään mainittavia ongelmia rahan kanssa ja oma talous on tukevasti plussan puolella.
Rahahuolia ei ole, eikä ylipainoa. Muita huolia sitten senkin edestä, mm. arvottomuuden tunne. Vaikka ikää tulee lisää, se ei vaan poistu.
Ei vaikeuksia noudattaa dieettiä ja budjettia.
Mulla on hyvä itseluottamus. En juurikaan arastele sosiaalisia tilanteita, enkä jää miettimään, mitä jotkut random ihmiset ajattelee musta. Olen aika tyytyväinen itseeni muutenkin.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Mitään yliherkkyyksiä, ylipainoa, ajanpuutetta tai stressiä.
Olen osa-aikatyöläinen ja minulla on kolme lasta.
Yksinäisyydenpelkoa. Minun ei tarvitse ottaa ketä tahansa miestä vain päästäkseni parisuhteeseen. Eikä tarvitse tehdä lapsia siksi ettei olisi vanhana yksinäinen. Ja mikä parasta, ei tarvitse juosta kaikenmaailman kissanristiäisissä vain vältelläkseen yksinoloa kotona. Rakastan yksinoloa, hiljaisuutta ja omiin harrastuksiini syventymistä.