Mitä yleistä ongelmaa sinulla ei ole?
Kaikkia huolia ja murheitä on elämässä ollut, paitsi rahahuolia.
Olen aina ollut tarkka rahasta ja tehnyt taloudellisesti järkeviä päätöksiä. Rahahuolien puuttumine helpottanut muissa murheissa.
Kommentit (60)
Ei ole alkoholiongelmaa. Monet eivät miellä "normaalia juomistaan" pitkässä juoksussa ongelmaksi.
Minulla ei ole
- kiirettä/aikapulaa
- rahahuolia
- ilmastoahdistusta
- parisuhdeongelmia
- lastenkasvatusongelmia
- anoppiahdistusta
- kotihäpeää
- täydellisyyden tavoittelua
- loppuunpalamista
Nuo tuli aluksi mieleen niistä, mitä olen kuullut muilta vastikään.
Ei ole ollut sydänsuruja (kun ei ole ollut rakkauttakaan).
Miestä joka jois, vahtis tai vikittelis muita,
Someriippuvuus. Ei ole ongelmaa sulkea läppäri ja puhelin, jos siltä tuntuu. Itselläni ei ole useita profiileja ja tilejä ympäriinsä, en vieta aikaani nenä kiinni ruudulla. Nyt poistun.
En ole ollut korviani myöten veloissa. Velkaa ollut joskus vähän kyllä. Minua ei myöskään koskaan masenna eikä ahdista.
Ei ole työssäjaksamisongelmaa, koska olen työtön. Myöskään rahojen riittävyys ei aiheuta murheita, sillä en elä velaksi.
-täydellisyydentavoittelua
-allergioita
-sairauksia
Olen onnekas näissä asioissa. Eikä ole tapana valittaa elämästä.
Ei ole ongelmaa, ettenkö ylettyisi ylimmille hyllyille.
T. Nainen 188 cm
En osaa olla kateellinen muille ihmisille. Minulle riittää se, mitä minulla on.
Hyvä kysymys. Taas huomaan itsestäni miten negatiivisesti ajattelen kun pääasiassa sitä vaan miettii mitä ongelmia itsellä on. Vaikeaa edes ajatella mitä ongelmaa minulla ei olisi. Mutta kyllähän niitä on. Rahallisesti kaikki ihan ok, vaikka en mikään rikas olekaan ja parisuhteessa ei tarvitse pelätä. Terveys on vielä tallella. Ei ole liikakiloja, muutama ystävä on, parisuhde on, lapsi on.
Vierailija kirjoitti:
Yhtään sometiliä ei ole.
Ditto
Yksinäisyyttä.
Ihmiset vain yksinkertaisesti hakeutuvat seuraani ja olenkin monelta kuullut olevani puoleensavetävä ja karismaattinen. Hassua, koska yleisilmeeni on mielestäni vähän mörtsi ja nirppa. Olen myös erakkohenkinen, tarvitsen paljon yksin oloa. Lisäksi tuijottelen seinille koska olen ujo, en todellakaan ota tilaa haltuuni mitä yleensä karismaattisilla ihmisillä tarkoitetaan :D
Jos menen yksin luennolle, jossa vieläpä toivon saavani istua yksin, joku suurella todennäköisyydellä istuu viereeni ja päädymme rupattelemaan, jopa ystävystymään. Käyn työhaastattelussa - ystävystyn sielläkin. Ei minulla mitään tätä vastaan ole koska pidän ihmisistä, mutta joskus vähempikin puhelimen piippailu riittäisi.
Mulla ei kasva säärikarvoja. Ikinä ei tartte sheivata. En oo tosin tajunnu sen olevan joillekin ongelma, ennenkuin vasta näin vanhana...
Paineita lapsien hankkimisesta. Ehkä minua ei vaan osata kuvitella äidiksi, joten olen säästynyt vihjailuilta, uteluilta ja lapsettomuus-/miehettömyysihmettelyiltä.
Minulla on hyvä itsetunto ja luotan omiin älyllisiin ja ammatillisiin kykyihini. En kärsi ns. huijarisyndroomasta. Kehtaan käyttää puheenvuoroja julkisissa tilaisuuksissa.
Olen nainen.