Mitä yleistä ongelmaa sinulla ei ole?
Kaikkia huolia ja murheitä on elämässä ollut, paitsi rahahuolia.
Olen aina ollut tarkka rahasta ja tehnyt taloudellisesti järkeviä päätöksiä. Rahahuolien puuttumine helpottanut muissa murheissa.
Kommentit (60)
Aloin seurustella ensimmäisen ihmisen kanssa, johon rakastuin, ja ollaan oltu yhdessä 10 vuotta. Ei siis ollut ongelmia deittailun tai sydänsurujen kanssa. Lähes kaikessa muussa on sitten ollutkin.
Naisongelmaa, kun ei ole/ole ollut naista, niin ei ole ongelmaakaan.
M41
En ole koukussa kahviin, alkoholiin, tupakkaan tai muihinkaan päihteisiin. En myöskään viitsi stressata ulkonäköasioista. Ei ole ongelmia parisuhteessa tai kotitöiden jakamisessa yms. arkikahinoissa, koska elämme omissa talouksissa. Ei ole rahahuolia.
Minullakaan ei ole huijarisyndroomaa vaan olen työasioissa itsevarma. Minulla ei myöskään ole minkäänlaisia univaikeuksia, ei ole koskaan ollut.
Minulla ei ole rahahuolia eikä ongelmia perheemme kolmen murrosikäisen kanssa.
Kiirettä. Olen yrittäjä. Työtä toki on, mutta pystyn vaikuttamaan paljon aikatauluihin. Työpaikkani on kotona, ei tarvitse kuluttaa aikaa aamuruuhkassa ja voin pitää vapaata keskellä päivää monta tuntia, tällöin on mukavinta käydä ostoksilla tai salilla kun on hiljaista.
Mt-ongelmia, vaikka olen ollut vakavasti sairaana, menetin työni syöpähoitojeni aikana ja monet läheiseni ovat kuolleet.
Juoppoutta tai tupakointia.
Vatsavaivoja tai edes kaasuvaivoja. En saisi tuotettua pierua vaikka maksettaisiin.
Minulla ei näin nelikymppisenä ole mitään pysyvää lääkitystä eikä ole koskaan ollutkaan.
omaatuntoa ei ole enää haittaamassa.
Tämä erään ison nöyryytyksen jälkeen.(työelämä)