Oletteko tehneet tämän horoskooppitestin? Mikä sinun pitäisi oikeasti olla horoskoopissa?
https://www.menaiset.fi/artikkeli/horoskooppi/mika-sinun-pitaisi-ihan-o…
ap. joka teki ja on oikeasti kauris, nouseva merkki rapu ja tulokseksi tuli rapu. ja luotan, että tuli oikein. Tunnistan itseni siitä.
Kommentit (45)
Tein testin huvikseni. En usko horoskooppeihin. Olen oikeasti vesimies ja tuloksena tuli vesimies.
Olin testin mukaan härkä, oikeasti olen leijona.
Hupaisaa on, että mieheni on härkä, ja mies sanoo minua sielunkumppanikseen.
Kaksoset tuli testissä ja oikeasti olenkin.
Ehkä alitajuisesti suuntaa vastaukset siihen, mitä ajattelee horoskooppimerkistään.
Tai ihan sattumaa vain. Täyttä huuhaata tietysti, mutta hereillä nyt aamuyöllä ja ei oikein mitään fiksua tekemistä :)
Testin mukaan härkä, oikeasti vaaka. En ole jaksanut katsoa, minkälainen härkä on horoskoopin mukaan. Olen kuitenkin minä, oli horoskooppi mikä tahansa.
Olen oikeasti rapu, ja rapu olen myös testin mukaan. Olen aina tunnistanut itseni ravun kuvauksesta. En silti usko horoskooppeihin.
Tuli vaaka, oikeasti olen kaksoset. Ehkä se johtuu kaksosten levottomasta mielenlaadusta, huomenna voi tulla joku muu.
Juousimies olen oikeasti ja myös testin mukaan.
Vesimies, oikeasti Kaksoset. Kartallani ainoa Vesimies on Fortune, joka kertoo kai elämäntavasta/-filosofiasta ja siitä tunnistan itseni kyllä.
Olen oinas ja sain testistä jousimiehen. Kummankaan merkin kuvaus ei kuvaa luonnettani yhtään :D
Testin mukaan oinas, oikeasti olen kaksoset. Ihan hyvin tuo oinaan kuvaus osuu kohdalleen.
Olen skorpioni. En muista onko nousevana jousimies vai härkä.
Vastaukseksi testissä tuli jousimies.
olen jousimies, testin mukana kauris.
Tuon mukaan olen härkä. Oikeasti olen leijona ja nouseva skorpioni, eikä mikään noista kuvaa minua.
Sen sijaan kun luin siitä että tähtien asennot ovat vuosituhansien myötä muuttuneet, niin tämän uuden mukaan olisin rapu ja se kyllä on lähimpänä minua...
Testin mukaan rapu. Oikeasti kalat
Testin mukaan kalat ja oikeasti olen härkä. Heh,heh mielestäni juoppohullun horoskooppi härästä oli itselle vähän turhankin osuva.
Kaksonen olen mutta nouseva skorpioni ja laskeva vesimies. Vesimies oli tulos, että olenko minä nyt tässä hömpässä sitten saapunut jo elämäni iltaan.
Olen testin mukaan skorpioni, ja olen oikeastikin skorpioni.
Aiempien, tylsien hetkieni ansiosta tiedän että
nouseva merkkini on neitsyt ja laskeva on vaaka.
Olen kalat, mutta testin mukaan olen rapu. Sentään elementti meni oikein! Tähtikartassani ei kyllä taida olla rapua lainkaan, joten sinällään tulos meni metsään. Aika höpöhöpö-testi tuo kyllä olikin.
Testin mukaan olen rapu ja olen oikeastikin rapu.
Vesimies, vaikka oikeasti oon leijona.