Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin outoa jos 18-30v naisella ei ole Instagramia

Vierailija
24.09.2019 |

Mitä hän oikein piiloittelee?
M31

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituista. Suoraan sanottuna.

Voin hyvin elää ilman facebookkia, sitä en ole ikinä tarvinnut mihinkään mutta elämä ilman instaa olisi tosi kuivaa. En voisi käsittää, että joku itseäni nuorempi nainen ei pidä instatiliä. Se on aika friikkiä 

Ja mä sentään kuvaan enimmäkseen kaikkea muuta kuin itseäni.

Minusta on friikkiä ajatella noin. Kerran kokeilleena voin sanoa että friikeintä on koko some kulttuuri oli jopa melkoinen kultturishokki aluksi tai oikeammin lopuksi kun päätin irrottautua. 

Siinä vaiheessa kun itsekkin tajuaa kesken hauskanpidon että hups en muistanut ottaa kuvaa instaan, ikään kuin ei olisi missään ollutkaan, on syytä jättää koko touhu ja nauttia siitä elämästä ilman kameraa ja some kuvia :)

En tiedä palaanko enää, en kaipaa ja pärjäsin monta vuotta ilma, joteen luulatavasti en.

On muuten myös todella ärsyttävää lähteä esim syömään tai tekemään mitä vain sellaisen henkilön kanssa joka päivittää kaiken jopa ne ruoka annokset someen. 

Kukaan ei ole enää läsnä ja kuvitellaan että se elämä on siellä somessa. 

Vierailija
62/69 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa suoraan skipata tommonen nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti on vähän tylsä eli ei harrasta matkustelua, sisustusta, tyyliä, salia jne.

Aika monella meni sarkasmi ohi alapeukkujen perusteella.

Vierailija
64/69 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe tarpeelliseksi jakaa elämääni tuntemattomille kyylille. Kavereille voin lähettää viestin ja jopa liittää kuvan siihen viestiin, en tarvitse siihen ankkahuulisten tyrkkyjen kuvasovellusta.

Vierailija
65/69 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan instagram ohjaa ihmisiä lapselliseen teeskentelyyn. Kiiltokuvamaiset otokset valitaan ja esitetään niin onnellista vaikka totuus olisi jotain ihan muuta. On tietyt asiat joista kuvia laitetaan, kaikki postaavat samanlaisia kuvia sinne.

Vierailija
66/69 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin juuri facebook ja instagram tilini. Ei oikeastaan kiinnostanut yhtään, ja kyllä harrastan paljon, matkustan ja elän hyvin instagram-sopivaa elämää, mutta se vaiva kuvaamisesta ja muusta.

Eikä edes kiinnosta muiden laittamat jutut. Kävin selaamassa noin kerran kuussa vähän.

Vierailija
67/69 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole, miksi sellainen pitäisi olla? Ystäväni kyllä tietävät ilman sitäkin mitä teen. Minulla on mies ja perhe, joten en tarvitse mitään epätoivoista seuraajajoukkoa taakseni.

Sama juttu mulla,vähän päälle 20v, nainen minulla mies ja ensimmäinen lapsi tulossa enkä ole ikinä omistanut minkäänlaista facebookkia tai instaa tai muitakaan turhia palveluja. Ihan hyvin olen pärjännyt ilmankin tähän asti joten en ole nähnyt tarpeelliseksi hankkia.

Vierailija
68/69 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska trollihan tämä aloitus on, mutta näin miehenä olisin tyytyväinen, jos löytäisin yhdenkin 18-30v naisen, jolla ei ole Instagramia. Lisäpisteitä, jos ei löydy Snapchattiä, Facebookkia tai ylipäänsä mitään somesyöpää.

Mä olen just tällänen nainen, mulla valitettavasti mies jolla ei myöskään ole mitään someen liittyviä turhia sovelluksia.

Vierailija
69/69 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on insta mutten käytä sitä.. on facebookkikin mutten päivitä sinne ikinä mitään, vaikka tekisin jotain tosi hauskaa tai jännää. Inhoan tätä someh*ora aikaa kun kaikki pitää levittää kaikkien nähtäväks.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi