Jotenkin outoa jos 18-30v naisella ei ole Instagramia
Kommentit (69)
No mulla ei ole, koska olen patalaiska kuvien ottaja. Eikä mua muutenkaan kiinnosta pätkän vertaa:D
N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin outoa, että 31 vuotiaalla miehellä on aikaa luuhata vauvapalstalla. Piilotteleeko hän homouttaan vai neitsyyttään täällä?
Tämä oli kyllä huonoin vastarepliikki ikinä.
Ihan noin yleisesti - ainaki itse aloin lukea perhelehtiä kun tulin isäksi. Tämä palsta nyt vain koukutti juuri sen takia, että täällä pyörii jengiä, jolla todella wierdo maailmankuva - kuten juuri se, että ihmetellään miehiä, jotka tulevat Vauva - lehden sivuilla ja itketän, kun omaa miestä ei lapsen hoito kiinnosta.
Voi isukki hyvä, mitä oikein uliset täällä ja selittelet outoa harrastustasi? Käytä nyt aikasi viisaammin ja lopeta vauhkoilu. Hohhoijaa vaan.
Tuohan oli ihan järkevä kommentti. On vaikea rakentaa tasa-arvoista maailmaa, jos yleinen asenne naistenkin keskuudessa on, että ns. naisten asiat ovat automaattisesti vain homoille. Ulina on siitä kaukana.
Epävarmoilla hissukoilla ei ole. Kyllä kaikki suositut ja kauniit naiset, heillä on.
Meijän luokal yhel tytöl ei oo😂 vit*u miten noloo ×D
🤣🤣
Minulla on Instagram, mutta monet luulee että ei ole koska olen siellä eri nimellä. Nimenä toinen nimi ja sukunimi puuttuu, joten satunnaiset tutut ei löydä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on Instagram, mutta monet luulee että ei ole koska olen siellä eri nimellä. Nimenä toinen nimi ja sukunimi puuttuu, joten satunnaiset tutut ei löydä.
Tuo on myös aika epäilyttävää. Postailetko sinne paljastavia kuvia vai miksi piiloilet?
Mitä lisäarvoa maailmaan tuo julkaista suunnilleen kerran viikossa uusi selfie seuraajille: "Hei, olen vieläkin elossa, tykätkää musta"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on myös aika epäilyttävää. Postailetko sinne paljastavia kuvia vai miksi piiloilet?
Aloitin netinkäytön lapsena 90-luvun loppupuolella ja vanhemmat ja opettajat sai hyvin aivopestyä minut siihen että ikinä ei saa kertoa koko nimeä ja asuinpaikkaa netissä, ja eri sivustoilla aina eri nimimerkki. Nyt alkaa aina ahdistamaan jos joku löytää minut googlettamalla.
Ja vaan aattele sie.. Miulla ei oo instagramia eikä facebook-tiliä. Ei oo ikinä ollu eikä tuu.
N25
Paska trollihan tämä aloitus on, mutta näin miehenä olisin tyytyväinen, jos löytäisin yhdenkin 18-30v naisen, jolla ei ole Instagramia. Lisäpisteitä, jos ei löydy Snapchattiä, Facebookkia tai ylipäänsä mitään somesyöpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sielä pitäisi olla oma nimi? Mulla on koirieni nimet Instanimenä. Postaan enimmäkseen koirieni kuvia enkä todellakaan omakuvia.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa olen löytänyt ihastukseni instaprofiilin, jolla on juurikin tuo tilanne. Ja monen muunkin. Esim. jos vierailee jonkun fb-sivuilla, insta auttaa henkilön löytymisessä hausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitin netinkäytön lapsena 90-luvun loppupuolella ja vanhemmat ja opettajat sai hyvin aivopestyä minut siihen että ikinä ei saa kertoa koko nimeä ja asuinpaikkaa netissä, ja eri sivustoilla aina eri nimimerkki. Nyt alkaa aina ahdistamaan jos joku löytää minut googlettamalla.
Tämä on ihan totta edelleen. Lisäksi on kasvojentunnistus on tulossa koko ajan vahvemmin, ja jokainen älykäs ihminen silloin minimoi määrän joka omasta pärstästä päätyy nettiin. Vai kuinka moni av-mammoista haluaa, että tulevaisuudessa kasvotunnistushakukoneella voi hakea teidän kaikki kuvat kaikkialta netistä kun hakukone tunnistaa ne saman ihmisen kasvoiksi? Kaikki biletyskuvat, kaikki irc-galleria kuvat, jopa osa palveluista poistamistasi kuvista. Niin mammat, ne tulevat tulevaisuudessa löytymään, kun syöttää yhden profiili-naamakuvasi hakukoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Meijän luokal yhel tytöl ei oo😂 vit*u miten noloo ×D
🤣🤣
Provohan tämä on, mutta ehkä et kuulu sisäpiiriin, jolle hän on kertonut käyttäjänimensä.
mies josta on kaksi kuvaa fb:ssä, 0 kuvaa muualla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan totta edelleen. Lisäksi on kasvojentunnistus on tulossa koko ajan vahvemmin, ja jokainen älykäs ihminen silloin minimoi määrän joka omasta pärstästä päätyy nettiin. Vai kuinka moni av-mammoista haluaa, että tulevaisuudessa kasvotunnistushakukoneella voi hakea teidän kaikki kuvat kaikkialta netistä kun hakukone tunnistaa ne saman ihmisen kasvoiksi? Kaikki biletyskuvat, kaikki irc-galleria kuvat, jopa osa palveluista poistamistasi kuvista. Niin mammat, ne tulevat tulevaisuudessa löytymään, kun syöttää yhden profiili-naamakuvasi hakukoneeseen.
Että paperipussi päähän vaan ja ulos.
Mulla on insta, mutta vähemmän mä kuvia itsestäni postaan. Muutama löytyy, mutta lähinnä fortniteclippejä. Melkein voisin poistaa kuvat itsestäni, niin ehkä en saisi joka kerta clipin lisättyäni saisi dickpicejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin outoa, että 31 vuotiaalla miehellä on aikaa luuhata vauvapalstalla. Piilotteleeko hän homouttaan vai neitsyyttään täällä?
Tuo oli hyvä 👍🏻
Joo, palstan kolkymppinen impi-/kiltti on taas vapaalla laitoksesta. Syyslomaa Niuvanniemestä.
Miksi neitsyyttä saa käyttää loukkauksena, mutta l*tkittelu tai h*orittelu ei ole ok?
En ole Facessa enkä Instassa enkä missään muussakaan niiden kaltaisessa jutussa. Miksi minun pitäisi olla? Kyllähän jotkut pyrkivät painostamaan, että liityisin, kun kuulemma olisi niin helppo lähetellä uutisia ja kuvia. Jos minulla on joku tärkeä asia kerrottavana, niin soitan tai mieluummin puhun asiani naamakkain. Joskus heitän tekstiviestin. Kuvia voi lähettää ilman noita mainittuja palveluitakin. Tärkein perusteluni niihin kuulumattomuudesta on, että minulla ei ole mitään tarvetta tai halua levitellä asioitani ja elämääni julkisesti tutkittavaksi, ei edes rajoitetulle "ystävä"joukolle.
Omituista. Suoraan sanottuna.
Voin hyvin elää ilman facebookkia, sitä en ole ikinä tarvinnut mihinkään mutta elämä ilman instaa olisi tosi kuivaa. En voisi käsittää, että joku itseäni nuorempi nainen ei pidä instatiliä. Se on aika friikkiä
Ja mä sentään kuvaan enimmäkseen kaikkea muuta kuin itseäni.
Noiden harrastaminen se vasta tylsää onkin, ja se huomion ja ihailun kerjääminen jossain somessa. Mulla ei ole paljonkaan parempaa tekemistä muttei silti minkäänlaista kiinnostusta opetella käyttämään mitään instagramia.