Jotenkin outoa jos 18-30v naisella ei ole Instagramia
Kommentit (69)
Minusta on kummallista, että kolmikymmenvuotias eli keski-ikäinen miesoletettu kyttää teinityttöjen Instagrameja, öisin lenkkeileviä naisia ja ylipäätään käyttää kaiken hereilläoloaikansa tirkistelyyn ja stalkkaamiseen. Ei ainakaan työ rasita näköjään.
Ap ei ainakaan "piiloittele" surkeaa kirjoitustaitoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti on vähän tylsä eli ei harrasta matkustelua, sisustusta, tyyliä, salia jne.
Noita kaikkia voi oikein hyvin harrastaa ilman että niistä jakaa kuvia jatkuvalla syötöllä. On oikeasti olemassa ihmisiä jotka voivat nauttia noista asioista tuntematta tarvetta tehdä niistä julkisia.
Minusta on mukava katsella matkakuvia ja sen takia on ihan älyttömän hyvä, että ihmiset laittavat kuvia julkiseksi. Sehän Instan tarkoitus on. Samalla saa hyviä matkavinkkejä.
En koskaan seuraa kenenkään selfiekuvia.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kummallista, että kolmikymmenvuotias eli keski-ikäinen miesoletettu kyttää teinityttöjen Instagrameja, öisin lenkkeileviä naisia ja ylipäätään käyttää kaiken hereilläoloaikansa tirkistelyyn ja stalkkaamiseen. Ei ainakaan työ rasita näköjään.
30-v on keski-ikäinen samalla tavalla kuin teinityttö 20-30-vuotias.
Enpä taidakaan uskaltaa mennä töihin, jos vapaa-aikaa ei jää edes instagramissa käymiseen. T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Tuhti/pyöreähkö.
Nimenomaan on paljon lihavia, jotka käsittelevät kasvokuvia pitkään, jotta näyttäisivät hoikilta. Mielestäni se on hieman noloa, koska silloinhan mainostaa inhoavansa itseään.
Ja sun mielestä tämä piti avautua vauva-palstalla koska? Meitä naisia tuskin paljoa kiinnostaa..
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole, miksi sellainen pitäisi olla? Ystäväni kyllä tietävät ilman sitäkin mitä teen. Minulla on mies ja perhe, joten en tarvitse mitään epätoivoista seuraajajoukkoa taakseni.
Ei tuollainen Insta olisi edes mitenkään mielenkiintoinen ainakaan minusta. En seuraisi vaikka olisit lähisukulaiseni. Instassa kiinnostaa ihan muut asiat kuin tavallinen perhe-elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin outoa, että 31 vuotiaalla miehellä on aikaa luuhata vauvapalstalla. Piilotteleeko hän homouttaan vai neitsyyttään täällä?
Tämä oli kyllä huonoin vastarepliikki ikinä.
Ihan noin yleisesti - ainaki itse aloin lukea perhelehtiä kun tulin isäksi. Tämä palsta nyt vain koukutti juuri sen takia, että täällä pyörii jengiä, jolla todella wierdo maailmankuva - kuten juuri se, että ihmetellään miehiä, jotka tulevat Vauva - lehden sivuilla ja itketän, kun omaa miestä ei lapsen hoito kiinnosta.
Voi isukki hyvä, mitä oikein uliset täällä ja selittelet outoa harrastustasi? Käytä nyt aikasi viisaammin ja lopeta vauhkoilu. Hohhoijaa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostais oikeasti tietää että mitä sisältöä ihmiset saavat elämäänsä IG:stä ja vastaavista sovelluksista? Mä olen 28v enkä ole ikinä tajunnut noiden viehätystä, uusia sovelluksia kokeilen kyllä, mutta mä en koe niistä olevan hyötyä itelleni. Ystävien kanssa kuulumiset vaihdetaan puhelimitse tai kasvotusten enkä koe tarvetta jakaa omaa elämääni tuntemattomille tai seurata tuntemattomien elämää. Että mikä se on, se juttu mikä saa ihmiset koukuttumaan noihin sovelluksiin?
En minä vaihda mitään kuulumisia Instassa enkä seuraa kenenkään tavallista elämää.
Katselen enimmäkseen kauniita luonto- ja eläinkuvia.
Oikeastiko käytät aikaasi joidenkin tyyppien luontokuvien katseluun? Olet varmaan työtön ja tylsistynyt.
Mulla ei ole. En näe tarvetta esitellä itseäni tai elämääni kenellekään. Siinä kyllä olisi esittelemistä jos niin haluaisi. Tai minussa.
Vierailija kirjoitti:
Että mikä se on, se juttu mikä saa ihmiset koukuttumaan noihin sovelluksiin?
Kilpailuvietti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostais oikeasti tietää että mitä sisältöä ihmiset saavat elämäänsä IG:stä ja vastaavista sovelluksista? Mä olen 28v enkä ole ikinä tajunnut noiden viehätystä, uusia sovelluksia kokeilen kyllä, mutta mä en koe niistä olevan hyötyä itelleni. Ystävien kanssa kuulumiset vaihdetaan puhelimitse tai kasvotusten enkä koe tarvetta jakaa omaa elämääni tuntemattomille tai seurata tuntemattomien elämää. Että mikä se on, se juttu mikä saa ihmiset koukuttumaan noihin sovelluksiin?
En minä vaihda mitään kuulumisia Instassa enkä seuraa kenenkään tavallista elämää.
Oikeastiko käytät aikaasi joidenkin tyyppien luontokuvien katseluun? Olet varmaan työtön ja tylsistynyt.
Juu katson esim. aamulla bussissa töihin mennessä pari minuuttia. Ne on nopeasti katottu kun seuraan vain 50:tä käyttäjää ja he laittavat kuvia tyyliin kerran viikossa. Tosin nyt seuraan päivittäin yhtä koiranpentuetta, josta ostan yhden pennun.
Turha provo. Kaikki eivät ole kiinnostuneita tuottamaan somesisältöä muille näytille. En itse ole instassa mutta jos kuvitteellisesti menisin (näin ei tapahdu, en ole edes Facebookissa), en julkaisisi kuvia ihmisistä vaan esim. leipomista kakuista, luonnosta tai vaikka maalauksista
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen samaa. Ymmärrän kyllä kavereiden/sukulaisten jne tuttujen kuvien seuraamisen, näkeehän siitä helposti mitä näille ihmisille kuuluu. Mutta ilmeisesti iso(in?) osa instan käyttäjistä seuraa ihan tuntemattomien kuvia - siis miksi ihmeessä, tämä on se mitä en ymmärrä ollenkaan?! Ei ennenkään ketään ole kiinnostaneet tuntemattomien tai edes puolituttujen lomakuvat jne., tämähän on vanha vitsinkin aihe miten vieraita kidutetaan pakottamalla katsomaan läpi satoja lomakuvia. Ja nyt ihmiset tekevät sitä ihan tarkoituksella?
En edes osta tekosyytä "tykkään katsoa kauniita luonto/kissa/auto jne kuvia", koska instagrammia useimmat lie käyttävät puhelimella, eikä mikään kuva ole kovin esteettinen elämys kun sitä tihrustaa parin sentin kokoisena. Ja kuka jaksaa katsoa esim. jonkun tuntematton koiria joka päivä?
Eli ihmetykseni aihe: miten ketään kiinnostaa seurata jotain ihan tuntematonta ihmistä?
Rajoitan somen käyttöäni ihan tarkoituksella. Instaa ei ole koskaan ollutkaan.
Syyt:
- Aikasyöppö
- En ole kiinnostunut valokuvista
- Koen sen valheellisena keinona kertoa elämästään ulkopuolelle
- Some lisää tutkitusti TYYTYMÄTTÖMYYTTÄ omaan elämään, koska sitä kautta alkaa vertailemaan itseään muihin enemmän
- Tykkäykset&seuraajat lisää epätervettä kilpailua
Minulla on hieno koti, olen matkustellut paljon ja mieskin on komea. Saisi sinne sisältöä. Mutta olen mä myös masentunut ja ahdistunut. Koen sen pääosin esittämisenä ja en halua tukea sen kaltaista kilpailua elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen samaa. Ymmärrän kyllä kavereiden/sukulaisten jne tuttujen kuvien seuraamisen, näkeehän siitä helposti mitä näille ihmisille kuuluu. Mutta ilmeisesti iso(in?) osa instan käyttäjistä seuraa ihan tuntemattomien kuvia - siis miksi ihmeessä, tämä on se mitä en ymmärrä ollenkaan?! Ei ennenkään ketään ole kiinnostaneet tuntemattomien tai edes puolituttujen lomakuvat jne., tämähän on vanha vitsinkin aihe miten vieraita kidutetaan pakottamalla katsomaan läpi satoja lomakuvia. Ja nyt ihmiset tekevät sitä ihan tarkoituksella?
En edes osta tekosyytä "tykkään katsoa kauniita luonto/kissa/auto jne kuvia", koska instagrammia useimmat lie käyttävät puhelimella, eikä mikään kuva ole kovin esteettinen elämys kun sitä tihrustaa parin sentin kokoisena. Ja kuka jaksaa katsoa esim. jonkun tuntematton koiria joka päivä?
Eli ihmetykseni aihe: miten ketään kiinnostaa seurata jotain ihan tuntematonta ihmistä?
Aloin vasta harrastaa valokuvausta ja katson itseäni kiinnostavia kuvia ihan vain kehittyäkseni kuvaajana. En katsele kenenkään kännykkäkuvia ja seuraa tuntemattomien tavallista elämää.
Sukulaisia ja tuttavia seuraan facebookissa.
Keskityn muihin asioihin kuin somessa hengailuun. Jos se tarkoittaa tylsyyttä, so be it, en välitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En seuraa kovinkaan montaa ihmistä, enemmän seuraan #tageja. Esimerkiksi nyt, kun on ostettu lennot jouluksi kohteeseen X, käyn selaamassa kuvia sieltä. Kun keväällä suunnittelen puutarhajuttuja, käyn katsomassa niitä. Joitakin ihmisiä seuraan, jotka käyttävät instaa nimenomaan puutarhakuvien päivittämiseen. Olen saanut heiltä hyviä ideoita.
Kummityttöni, oman lapseni, hänen puolisonsa ja muutaman muun tutun ihmisen lisäksi en seuraa tuttuja elleivät he postaa nimenomaan minua kiinnostavista aihepiireistä.
Oma instatilini on julkinen juuri siksi, että minun matkakuvani saattavat hyödyttää jotain toista.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivittäinen keskiarvoni on muuten 5 minuuttia näjöjään. Eli ihan kohtuukäyttäjä olen vielä.
Tuhti/pyöreähkö.