Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin outoa jos 18-30v naisella ei ole Instagramia

Vierailija
24.09.2019 |

Mitä hän oikein piiloittelee?
M31

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilottelee passiivisagressiivisilta ja stalkkaavilta kilttiksiltä.

Vierailija
2/69 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti on vähän tylsä eli ei harrasta matkustelua, sisustusta, tyyliä, salia jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti on vähän tylsä eli ei harrasta matkustelua, sisustusta, tyyliä, salia jne.

Noita kaikkia voi oikein hyvin harrastaa ilman että niistä jakaa kuvia jatkuvalla syötöllä. On oikeasti olemassa ihmisiä jotka voivat nauttia noista asioista tuntematta tarvetta tehdä niistä julkisia.

Vierailija
4/69 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole, miksi sellainen pitäisi olla? Ystäväni kyllä tietävät ilman sitäkin mitä teen. Minulla on mies ja perhe, joten en tarvitse mitään epätoivoista seuraajajoukkoa taakseni.

Vierailija
5/69 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, nyt päästiin asiaan! Tuossa onkin ne mielenkiintoisimmat jutut, joista kuvia laittaa.

Vierailija
6/69 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiohuoraus ei kiinnosta, arvostan.

Vierailija
7/69 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi harrastaa salilla käyntiä?

Vierailija
8/69 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin outoa, että 31 vuotiaalla miehellä on aikaa luuhata vauvapalstalla. Piilotteleeko hän homouttaan vai neitsyyttään täällä?

Vierailija
9/69 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi harrastaa salilla käyntiä?

Inhosin jo kouluaikana saleja, niiden hajua, ääniä ja ihmisiä, jotka siellä itseään peilistä ihailevat.

Vierailija
10/69 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei pidä valokuvaamisesta. Minä hommasin Intsagramin vasta kun innostuin käymään valokuvauskurssilla. 

Vierailija
11/69 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia kuvia laittavathan ovat kaikkeista tylsinpiä. Ja niitä riittää.

Vierailija
12/69 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais oikeasti tietää että mitä sisältöä ihmiset saavat elämäänsä IG:stä ja vastaavista sovelluksista? Mä olen 28v enkä ole ikinä tajunnut noiden viehätystä, uusia sovelluksia kokeilen kyllä, mutta mä en koe niistä olevan hyötyä itelleni. Ystävien kanssa kuulumiset vaihdetaan puhelimitse tai kasvotusten enkä koe tarvetta jakaa omaa elämääni tuntemattomille tai seurata tuntemattomien elämää. Että mikä se on, se juttu mikä saa ihmiset koukuttumaan noihin sovelluksiin?

Vierailija
13/69 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostais oikeasti tietää että mitä sisältöä ihmiset saavat elämäänsä IG:stä ja vastaavista sovelluksista? Mä olen 28v enkä ole ikinä tajunnut noiden viehätystä, uusia sovelluksia kokeilen kyllä, mutta mä en koe niistä olevan hyötyä itelleni. Ystävien kanssa kuulumiset vaihdetaan puhelimitse tai kasvotusten enkä koe tarvetta jakaa omaa elämääni tuntemattomille tai seurata tuntemattomien elämää. Että mikä se on, se juttu mikä saa ihmiset koukuttumaan noihin sovelluksiin?

En minä vaihda mitään kuulumisia Instassa enkä seuraa kenenkään tavallista elämää. 

Katselen enimmäkseen kauniita luonto- ja eläinkuvia. 

Vierailija
14/69 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin outoa, että 31 vuotiaalla miehellä on aikaa luuhata vauvapalstalla. Piilotteleeko hän homouttaan vai neitsyyttään täällä?

Suomen suurin keskustelupalsta, jolla useimmat suomalaiset vierailee, eikä noissa asioissa olisi mitään piiloteltavaa.

Todella monella on instagram, mutta kaikki eivät sitä löydä, koska profiilissa ei ole esim. sukunimi julkisena.

Vierailija
15/69 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 33-vuotias perheellinen nainen. Minulla ei ole koskaan ollut facebookia, Instagramia tms. Whatsapp on viestittelyyn. En koe olevani mitenkään outo tai piilottelevani mitään. En halua tuhlata aikaani turhuuksiin kun minulla on oikeakin elämä.

Vierailija
16/69 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole instaa, sillä kys. konsepti ei kiinnosta minua tipan vertaa. En erityisesti tykkää katsella valokuvia, vaan luen mieluummin ihmisten kuulumiset tekstinä. Siksi olen Facebookissa.

Lisäksi instagram on kiistatta profiloitunut pinnallisuuden multihuipentumaksi (vaikka toki sielläkin voi itse päättää ketä seuraa ja ketä ei).

Vierailija
17/69 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 33-vuotias perheellinen nainen. Minulla ei ole koskaan ollut facebookia, Instagramia tms. Whatsapp on viestittelyyn. En koe olevani mitenkään outo tai piilottelevani mitään. En halua tuhlata aikaani turhuuksiin kun minulla on oikeakin elämä.

Niin se oikea elämä on useimmilla muillakin, ja ovat silti noissa. Moni tapaaminen jäisi minultakin väliin, jos en niistä fb-ryhmissä kuulisi.

Vierailija
18/69 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia kuvia laittavathan ovat kaikkeista tylsinpiä. Ja niitä riittää.

Mutta monia tuollaiset kuvat kiinnostaa. Et kai sinä seuraa Intassa kuvia, jotka sinua eivät kiinnosta?

Minä seuraan Instassa vain mielenkiintoisia aiheita ja sen takia en esim. seuraa kavereitten tai sukulaisten Instaa, jos ne aiheet eivät eivät minua kiinnosta. Pidän heihin yhteyttä sitten facebookin kautta. 

Vierailija
19/69 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli hyvä 👍🏻

Joo, palstan kolkymppinen impi-/kiltti on taas vapaalla laitoksesta. Syyslomaa Niuvanniemestä.

Vierailija
20/69 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli kyllä huonoin vastarepliikki ikinä. 

Ihan noin yleisesti - ainaki itse aloin lukea perhelehtiä kun tulin isäksi. Tämä palsta nyt vain koukutti juuri sen takia, että täällä pyörii jengiä, jolla todella wierdo maailmankuva - kuten juuri se, että ihmetellään miehiä, jotka tulevat Vauva - lehden sivuilla ja itketän, kun omaa miestä ei lapsen hoito kiinnosta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi