Mun naapurin suihkut!
Mun naapuri ottaa tosi pitkiä suihkuja joka päivä! Minkälainen ihminen oikein tekee niin? Sairasta! Mikä sillä ihmisellä oikein on? Miten on edes mahdollista viettää niin paljon aikaa suihkussa? Mun naapurissa on kyllä jokin tosi pahasti vialla. Tässä hänen suihkunsa kahdelta viimeiseltä viikolta:
9.9: suihkussa 41 minuuttia
10.9: 32 min
11.9: 35 min
12.9: 52 min
13.9: 40 min
14.9: 39 min
15.9: 35 min
16.9: 51 min
17.9: 40 min
18.9: 44 min
19.9: 46 min
20.9: 37 min
21.9: 41 min
22.9: 50 min
Sama meno on jatkunut jo kuukausia! Aivan hullua!
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole todellista. Kuka viitsii kellottaa naapurin suihkuajat? Tuollaisen kyttääjän pitäisi mennä hoitoon heti eikä huomenna.
Eihän tuossa tarvitse mitään kytätä sen kun vain kuuntelee. Teen töitä kotona ja jos olisi tuollainen naapuri saattaisin ihan huvikseni kattoa kuinka kauan siellä suihkussa oikeasti onkaan. Tosin en kirjoittaisi aikoja ylös.
Kerrostaloissa kuulee vaikka mitä vaikkei haluaisi. Naapureiden puheita, nussimista, riitelyä jne. En jaksa kiinostua ja jos oikein häiritsee laitan telkkariin lisää ääntä. Kyttäämistä en ole ikinä käsittänyt. Se on jotenkin liian outoa katsoa tai kuunnella muiden tekemisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole todellista. Kuka viitsii kellottaa naapurin suihkuajat? Tuollaisen kyttääjän pitäisi mennä hoitoon heti eikä huomenna.
Eihän tuossa tarvitse mitään kytätä sen kun vain kuuntelee. Teen töitä kotona ja jos olisi tuollainen naapuri saattaisin ihan huvikseni kattoa kuinka kauan siellä suihkussa oikeasti onkaan. Tosin en kirjoittaisi aikoja ylös.
Kerrostaloissa kuulee vaikka mitä vaikkei haluaisi. Naapureiden puheita, nussimista, riitelyä jne. En jaksa kiinostua ja jos oikein häiritsee laitan telkkariin lisää ääntä. Kyttäämistä en ole ikinä käsittänyt. Se on jotenkin liian outoa katsoa tai kuunnella muiden tekemisiä.
Minä saattaisin mennä pimputtamaan naapurin ovikelloa varmistaakseni ettei ole sammunut sinne suihkuun, jos 45 minuuttia vesi lorisisi.
Siis ootko varma että siellä ei käy perhe peräkkäin suihkussa? Vai yhteen mittaanko sitä vettä muka tulee?
Asunnossa on varman kylmä ja tollai lämmittelee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kerrostalossa voi edes alan ammattilaiset tietää mistä huoneistosta vettä lasketaan (vesivuodoissa olisi liian helppo) äänen perusteella, kun niitä vesijohtoputkia ei vedetä jokaiseen huoneistoon vaan ne on yhteiset.
Meillä oli vesivahinko ja putkimiehet eivät osanneet sitä paikallistaa, kuin monen mutkan kautta ja lopulta paljastui kaksi kerrosta ylempänä ja ihan toiselta suunnalta.
Ihmiset vain kuvittelevat, sen olevan seinänaapuri, mutta yhtähyvin äänet tulevat ylhäältä, että alhaalta.
Minulla menee suihkussa aina n.20-30 min kun pesen hiukset joka päivä (sorry siitä) ja paksut hiukset. Annan hoitoaineen tai tehohoidon vaikuttaa. Toki suihku ei lorise sitä aikaa. En ole ikinä tajunnut sadesuihkuja, paitsi miehillä jotka vetää käteen suihkussa. :D Ja mies käy usein minun jälkeen ja hänellä menee n.5-10 min. Eli voiko ap olla että käy useampi ihminen siellä oeseytymässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kerrostalossa voi edes alan ammattilaiset tietää mistä huoneistosta vettä lasketaan (vesivuodoissa olisi liian helppo) äänen perusteella, kun niitä vesijohtoputkia ei vedetä jokaiseen huoneistoon vaan ne on yhteiset.
Meillä oli vesivahinko ja putkimiehet eivät osanneet sitä paikallistaa, kuin monen mutkan kautta ja lopulta paljastui kaksi kerrosta ylempänä ja ihan toiselta suunnalta.
Ihmiset vain kuvittelevat, sen olevan seinänaapuri, mutta yhtähyvin äänet tulevat ylhäältä, että alhaalta.
Kyllä pienkerrostalossa tietää mistä se ääni kuuluu.
Hyvä että olet tarkkaillut minun suihkukäyntejä. Osaan nyt varautua vesilaskun loppusummaan. Voitko jatkossa laittaa paperille merkittynä nuo ajat minun postilaatikkoon joka kuukauden lopussa.
Voi hitto, mä käsitin eka et nuo ajat on yhdeltä päivältä. Eli ihminen ravaisi koko päivän suihkussa. Ihmettelin kuinka porukka puoltaa tuollaista lotraamista.... Mutta ap se kaheli onkin!
Mulla oli noi ajat kesällä aamuisin ja laske päälle vielä suihkut työpäivän jälkeen ja iltasella ennen nukkumaan menoa. Suomesta ei vesi lopu :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli noi ajat kesällä aamuisin ja laske päälle vielä suihkut työpäivän jälkeen ja iltasella ennen nukkumaan menoa. Suomesta ei vesi lopu :D
Kyllä voi loppua. Muistan kesän, kun Keski-Suomesta loppui vesi kaivosta alhaisen pohjavedenpinnan takia. Kaupungeissa eri asia, kun käytetään pintavettä tai tekopohjavettä.
Meillä käydään kyllä joskus jopa kolmesti suihkussa päivässä. Minä aamusella, mies kun tulee töistä ja sitten mulla on joku outo ongelma ollut jonkun vuoden eli kun tulen lenkiltä menee hetki ja alan jäätämään. Kädet ja jalkaterät menee niin kylmiksi että edes vaatteiden lisääminen ei auta lämmön lisäämiseksi. Joskus olen laittanut pipon päähän ja hanskat käteen sisällä mutta sekään ei poista ongelmaa. Ainoastaan kuuma suihku saa veren kiertämään uudelleen ja nostaa kehon lämpötilaa, niin on pakko mennä sitten kuumaan suihkuun koska muuten olen jääkalikka. Näin tulee se kolmas kerta sitten. Talomme on kyllä erittäin vanha ja ikkunoista vetoinen pienkerrostalo. En ymmärrä mikä mulla on että menen niin kohmeeseen. Vilukissa olen aina ollut mutta on outoa ettei vaatteidenkaan lisääminen nosta ruumiin lämpöä tarpeeksi kun tuo jäätämisvaihe iskee.
Vierailija kirjoitti:
Meillä käydään kyllä joskus jopa kolmesti suihkussa päivässä. Minä aamusella, mies kun tulee töistä ja sitten mulla on joku outo ongelma ollut jonkun vuoden eli kun tulen lenkiltä menee hetki ja alan jäätämään. Kädet ja jalkaterät menee niin kylmiksi että edes vaatteiden lisääminen ei auta lämmön lisäämiseksi. Joskus olen laittanut pipon päähän ja hanskat käteen sisällä mutta sekään ei poista ongelmaa. Ainoastaan kuuma suihku saa veren kiertämään uudelleen ja nostaa kehon lämpötilaa, niin on pakko mennä sitten kuumaan suihkuun koska muuten olen jääkalikka. Näin tulee se kolmas kerta sitten. Talomme on kyllä erittäin vanha ja ikkunoista vetoinen pienkerrostalo. En ymmärrä mikä mulla on että menen niin kohmeeseen. Vilukissa olen aina ollut mutta on outoa ettei vaatteidenkaan lisääminen nosta ruumiin lämpöä tarpeeksi kun tuo jäätämisvaihe iskee.
Suosittelen hankkimaan sähköhuovan. Sillä lämpenee vilukissa.
Sulla varmaan verenpaine romahtaa lenkin jälkeen ja ääreisverenkierto raajoissa menee kehnoksi. Ettet vain olisi suolaa välttelevä vedenlipittäjä? Mulla on vähän tota samaa vikaa ja lääkäreiden suositus syödä suolaa, kphtuullisessa määrin. Ainakaan ei pidä hysteerisesti vältellä suolaa. Eikä saa juoda liikaa vettä.
Mä kävin pari kuukautta joka päivä puolen tunnin kuumassa suihkussa ihan siitä syystä, että se helpotti edes aavistuksen hermokipua. Lääkkeitä kokeiltiin laidasta laitaan ja ei apua. Nyt olen jo niin turtunut kipuun, että en jaksa yrittää saada helpotusta edes suihkusta. Ap:n naapurillakin voi olla joku vastaava syy.
Mistä edes tiedät, kuka naapuri on milloinkin suihkussa, jos asut kerrostalossa, koska vesijohtoputkisto kulkee pysty- ja vaakatasossa ja etkä pelkän äänen perusteella tiedä, laskeeko vettä seinä- vai yläkerran tai alakerran naapuri, koska äänet menevät putkistoja pitkin.
Kuulostat mun naapurilta, joka väitti kiven kovaan, kuinka hänen seinänaapuri pitää melua ja pitää tv. kovalla äänellä. Totuus kuitenkin oli, että mies oli 2000 km päässä työmatkalla ja asunto monta kuukautta tyhjä. Siinä hallituksen jäsenillä oli pokassa pitämistä, kun tiedettiin miten asiat ovat.