Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia tällaisesta tilanteesta (naisille)?

Vierailija
23.09.2019 |

Eli erosin taannoin teini-iässä tapaamastani exästä, joka on myös ainoa seksikumppanini. Hänelle oli erittäin suuri penis ja kaipaisin kokemuksia vastaavassa tilanteessa olleilta naisilta siitä, miten tuollaisen jälkeen tottuu normaaliin penikseen? En siis itse asiassa ole mikään isojen penisten ystävä tai halua sellaista, mutta silti asia mietityttää, koska exällä oikeasti oli todella paljon normaalipenistä isompi (erityisesti paksumpi) penis ja todennäköisesti seuraavalla seksikumppanillani tulee olemaan merkittävästi pienempi.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se järvi soutamalla kulu.

Vierailija
2/17 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tuntuu oudolta, mutta nainen tottuu miehensä penikseen oli se millainen tahansa. Muutamassa kuukaudessa tietyn miehen penis tuntuu kuin itselle luodulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit luottaa siihen, että hiljalleen tottuu kyllä pienempäänkin. Itse olin melkein kymmenen vuotta naimisissa lattarimiehen kanssa, jolla oli erittäin iso. Ensimmäiset kerrat normaalimunaisten kanssa sen jälkeen oli vähän vaatimattomia kokemuksia, mutta hiljalleen olen alkanut nauttimaan ihan yhtä paljon myös pienemmistä. Alussa ei tietenkään saa niin voimakasta tuntemusta kun ei tule täytettä/venytystä.

Vierailija
4/17 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lisätä edelliseen vielä sen, että nykyisin en enää oikeastaan edes muista tarkasti, millaiselta tämä iso tuntui. Tai siis en saa sitä tunnetta selkäesti mieleen.

Vierailija
5/17 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa peniksessä on jotain kivaa.

Täydellistä ei ole.

Vierailija
6/17 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin tuntuu oudolta, mutta nainen tottuu miehensä penikseen oli se millainen tahansa. Muutamassa kuukaudessa tietyn miehen penis tuntuu kuin itselle luodulta.

Eipä paljon lohduta...

Vierailija
7/17 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä paljon lohduta...

Mikä ei lohduta ja mikä on vialla?

Vierailija
8/17 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun bestiksellä oli tollanen tilanne ja jonkun vuoden se sitä sureksi, mut sit alkoi nauttimaan ihan tavallisen kokoisista kulleista eikä ole kuulemma enää haikaillut megamunan perään.

Nykyään hänellä on mies jonka penis on kooltaan tosi keskiverto eli ei mitenkään iso, ja heillä kuulemma kiimaisinta seksiä mitä kenenkään kanssa ollut.

Vierailija
9/17 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin avoliitossa miehen kanssa jolla keskikokoinen. Vietin muutaman yön miehen kanssa jolla iso. En pystynyt enää palaamaan takaisin avomiehen luokse tuon jälkeen. Olin ihan riippuvainen siitä isosta kullista! Aloin seurustella tämän isokullisen miehen kanssa.

Tuon miehen kanssa meni poikki jonkin kuukauden jälkeen, koska luonteemme eivät kohdanneet, vaikka seksi oli mahtavaa. Olin ihan kyltymätön ja olisin voinut imeä häntä ja naida kanssaan aamusta iltaan.

Silti olen viimeiset 10 vuotta "metsästänyt" sen näköistä isokullia mikä tuolla miehellä oli :((

Tiedän miltä tuntuu. Epätoivoiselta ja siltä että usko menetetty miesten vehkeisiin.

Vierailija
10/17 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin avoliitossa miehen kanssa jolla keskikokoinen. Vietin muutaman yön miehen kanssa jolla iso. En pystynyt enää palaamaan takaisin avomiehen luokse tuon jälkeen. Olin ihan riippuvainen siitä isosta kullista! Aloin seurustella tämän isokullisen miehen kanssa.

Tuon miehen kanssa meni poikki jonkin kuukauden jälkeen, koska luonteemme eivät kohdanneet, vaikka seksi oli mahtavaa. Olin ihan kyltymätön ja olisin voinut imeä häntä ja naida kanssaan aamusta iltaan.

Silti olen viimeiset 10 vuotta "metsästänyt" sen näköistä isokullia mikä tuolla miehellä oli :((

Tiedän miltä tuntuu. Epätoivoiselta ja siltä että usko menetetty miesten vehkeisiin.

Oma tarinani on päinvastainen. Kolmekymppiseksi asti olin todellinen "size queen" enkä kelpuuttanut seksikumppaniksi kuin isoja. Olen nähnyt elämässäni muutaman niin ison peniksen etten sellaisia tiennyt olevankaan. Sitten kuitenkin kävi vanhanaikaisesti ja rakastuin mieheen, jolla on jos ei pieni niin ainakin pienehkö penis - ja seksi on miljoona kertaa nautinnollisempaa kuin kenenkään aiemman kanssa.

Itse olen kiitollinen siitä, että olen saanut isoa, mutta lähinnä vain sen takia että nyt ymmärrän ettei sillä ole merkitystä.

Vierailija
11/17 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että alkuun oli totuttelemista. Omalla ekalla seksikumppanillani oli penis, jonka vasta jälkeenpäin ymmärsin olevan järjettömän iso. Koska hän oli kuitenkin ekani erehdyin parin seuraavan kumppanin kanssa luulemaan että heillä puolestaan on pienet. Sitten, kun ymmärsin että keskimäärin miehet ovat aika pienimunaisia (siis tähän ekaan verrattuna) aloin nauttimaan myös pienemmistä.

Vierailija
12/17 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi jos se ensimmäinen on se iso...kaipaat sitä loppu elämäsi, joten turha puhua että pieneen tottuu. Tai kai siihen tottuu, mutta sitä isoa kaipaa. t: 30v sitä yhtä isoa etsinyt.

Vierailija
13/17 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi jos se ensimmäinen on se iso...kaipaat sitä loppu elämäsi, joten turha puhua että pieneen tottuu. Tai kai siihen tottuu, mutta sitä isoa kaipaa. t: 30v sitä yhtä isoa etsinyt.

Eli sinulla ei ole koskaan ollut hyvää seksiä pienimunaisen kanssa?

Vierailija
14/17 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit luottaa siihen, että hiljalleen tottuu kyllä pienempäänkin. Itse olin melkein kymmenen vuotta naimisissa lattarimiehen kanssa, jolla oli erittäin iso. Ensimmäiset kerrat normaalimunaisten kanssa sen jälkeen oli vähän vaatimattomia kokemuksia, mutta hiljalleen olen alkanut nauttimaan ihan yhtä paljon myös pienemmistä. Alussa ei tietenkään saa niin voimakasta tuntemusta kun ei tule täytettä/venytystä.

Toivottavasti kyseinen lattarimies ei jäänyt eronne jälkeen tänne Suomeen loisi.maan meidän veronmaksajien piikkin? Oliko muusikko vai joku muu elämäntapainkkari?

-terveisin, keskikokoinen + hyvä itsetunto

Vierailija
15/17 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso on aina iso. Semmoinen aikaansaa viiden normikullisen normiorkun tuntoisen yhden järisyttävän huikean orkun liikehdinnällään!

Ei mulla muuta.

Vierailija
16/17 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan varma että hänellä oikeasti oli iso? Mistä olet sen käsityksen saanut, kun hän kuitenkin on ainoa seksikumppanisi? Hänen omista puheistaan? Joillain nyt vaan on suuret luulot. Voi olla että hänellä onkin ihan keskiverto.

Vierailija
17/17 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset jotka on isoa saaneet eivät normilla tai pienellä tyydyty enää ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä