Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: peittääkö klitoriksen huppu terskasi?

Vierailija
23.09.2019 |

Näkyykö klitoriksesi hupun alta?

Naiset: peittääkö klitoriksen huppu terskasi?

Vaihtoehdot

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat kirjoitella myös Saara Aalto -ketjuun... Sama reflektointi!

Ei minua kiinnosta Saara Aalto, enkä käy tuolla aihe vapaa-puolella ollenkaan.

Vierailija
22/30 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole TERSKAA, minulla on KLITORIS.

Olen nainen, en mies.

https://sexpo.fi/kootusti-tietoa/klitoris-ja-klitorisseksi/

Aivan sama, mutta terska on niin miehinen nimitys etten halua minun naisellisiin sukupuolielimiini liitettävän sellaista sanaa.

Minulla on klitoris ja piste, eikä minun klitoristani saa kukaan kutsua terskaksi.

Tieto lisää tuskaa, myös seksuaaliterveydessä!

Ei lisää tuskaa, ei siinä ole mitään tuskaista et kutsuu klitoristaan klitorikseksi eikä miksikään muuksi.

Päätän ihan itse myös muista intiimialueistani miksi haluan niitä kutsuttavan, esim. tissit on tissit eikä rinnat saati MAITORAUHASET ja pi llu on p illu eikä emätin jne.

Onneksi ihminen saa itse päättää tällaiset, eikä ole pakko käyttää omasta kehostaan puhuessa sellaisia sanoja kuin maitorauhaset, emätin, rektum, v*ttu, peffa, persposket ym. sanoja joilla en halua kehonosiani kutsua.

Te muut saatte toki aivan rauhassa kutsua klitoristanne terskaksi, mutta minä en ja jos joku muu tulee mulle tuollaista muka hauskana sössöttämään, niin annan sille kylmää hyvin kauan.

Oikeestihan rinnat on maitoa tuottavat ylisuuret HIKIRAUHASET :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sanonut noin baby, vaan sanoit **Minulla on klitoris ja piste, eikä minun klitoristani saa kukaan kutsua terskaksi**

Hankkiudu hoitoon, sulla on isoja ongelmia!

Sitä paitsi täällä on todennäköisesti useita eri henkilöitä kommentoinut sinulle päin, eikä yksi ja sama?

Pitäisi perustaa äänestys tänne, käytkö "täysillä"?

Säälin miestäsi, jos sulla sellainen on. Kaikkea hyvää sinulle ja onnea tukeviin koitoksiin... veikkaisin, että tulee tarpeeseen...

Vierailija
24/30 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara Aallon suurimmalla AV-fanilla on elämäntaidollisia haasteita.

Vierailija
25/30 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbo mikä Lesbo. Vihaa miehiä ja on kuiva, kuin Sahara.

Vierailija
26/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kyllä klitoris on esillä vähän vaikka sen päällä on nahka tai mikä huppu se on. Hyväillessä klitoris näkyy enemmän. Olin ihan järkky kun ekaa kertaa näin pojan vehkeen, kuin iso se oli verrattuna mun pimppaan. Ekat pari kuukautta mentiin vaan käsipelillä mut eka yhdyntä sitten oli aika hankala ennen kun opin rentoutumaan eikä se suurenkokoinen penis enää pelottanut. Olin aina poikakaverin päällä niin sain niinku säätää sitä panemista ja poikakaverikin siitä tykkäs.

Vierailija
27/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla kyllä klitoris on esillä vähän vaikka sen päällä on nahka tai mikä huppu se on. Hyväillessä klitoris näkyy enemmän. Olin ihan järkky kun ekaa kertaa näin pojan vehkeen, kuin iso se oli verrattuna mun pimppaan. Ekat pari kuukautta mentiin vaan käsipelillä mut eka yhdyntä sitten oli aika hankala ennen kun opin rentoutumaan eikä se suurenkokoinen penis enää pelottanut. Olin aina poikakaverin päällä niin sain niinku säätää sitä panemista ja poikakaverikin siitä tykkäs.

Hyvähän se on kun klittasi kaipaa hyväilyä kun kiihottuu hyväilyistä,  miehen sormien kosketuksesta saat nauttia. Kaipaatko myös suuseksiä sellaista kun kielellä tunnet koskettavan vulvaasi ja huulilla annetut kiusoittelevat suukot klitoriksella ?

Vierailija
28/30 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka poikakamu halus aina panna edestäpäin, en oikeen koskaan nauttinut siitä hätäilystä kun en mitään ite saanut. Nykyisen kanssa ollaan melkeen aina niin et oon päällä ja saan määrätä tahdin ja kundikin tykkää katsoa kun tissit heiluu ja pitää pakaroista kiinni, se on ihanaa.

Vierailija
29/30 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka poikakamu halus aina panna edestäpäin, en oikeen koskaan nauttinut siitä hätäilystä kun en mitään ite saanut. Nykyisen kanssa ollaan melkeen aina niin et oon päällä ja saan määrätä tahdin ja kundikin tykkää katsoa kun tissit heiluu ja pitää pakaroista kiinni, se on ihanaa.

Tämäpä mukavaa mutta miten se liittyy aiheeseen?

Vierailija
30/30 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Nyt me tiedämme miksi osa naisista on femakoita!🤮

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme