Miksi omaa burn outtiaan mainostetaan nykyään jokapaikassa?
Mikä on tämä uusi kulttuuri, jossa omaa burnista pitää olla mainostamassa
valtamediassa? Äsken törmäsin tällaseen Hyvä olo osiosta, ja kyllä
ei mielestäni sinne kuulu!
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/62ec3996-a53d-40d4-ba18-e5e8d3dc3f4f
Kommentit (12)
Kyllä kaikki ois paremmin jos oltaisiin vaan hiljaa
Burnout on uusi masennus. Siitä saa hyviä selviytymistarinoita, joilla saa somepisteitä..
Oiken hyvä, että puhutaan. Nyky yhteiskunta on liian suorituskeskeinen ja työstä johtuma uupumus on aivan liian yleistä. Jotta asiaan saadaan muutos, on se ensin nostettava pöydälle.
T. Itsekin burn outista kärsinyt
Vierailija kirjoitti:
Burnout on uusi masennus. Siitä saa hyviä selviytymistarinoita, joilla saa somepisteitä..
Mitä helvettiä on somepisteet
Kaikkia on koulukiusattu, kaikilla on masennus, kaikilla on burn out, mutta silti just nyt menee oikein hyvin. Kaikilla on sama tarina, ollaan suomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä on somepisteet
Kaikki se sääli, tsemppi sun muut mitä saa näistä nyyhkytarinoista. Osa oikein huomioh*oraa näillä tapauksillaan, jotkut jopa väittää niillä olleen jotain vakavaa (hyvänä esimerkkinä masennus, josta parannutaan viikossa-parissa).
Hyvä että mainostetaan, ja normalisoidaan vaikeista asioista puhumista. Tottakai osa hakee huomiota, mutta osa varmasti vaan kantaa korttaan kekoon kertomalla julkisuudessa myös ongelmistaan eikä vain patsastele jossain ihanissa feikatuissa kuvissa. Mieluummin näin päin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että mainostetaan, ja normalisoidaan vaikeista asioista puhumista. Tottakai osa hakee huomiota, mutta osa varmasti vaan kantaa korttaan kekoon kertomalla julkisuudessa myös ongelmistaan eikä vain patsastele jossain ihanissa feikatuissa kuvissa. Mieluummin näin päin.
Nuorisoa vaan sekoitetaan
Normaaliin aikuiseen elämään kuuluu nykyisin burnout, masennus, avioero ja kaksisuuntainen. Ennen riitti vain alkoholismi ja mahahaava.
Milleniaalit kilpailee nykyään näillä asioilla. Semmoista se on.
Koska nykyään minäminäminä. Mun masennus. Mun ahdistus. Mun traumat. Mun seksuaalinen suuntautuminen. Mun ongelmat. Mun kärsimät vääryydet. Mun mahdollisuus auttaa ettei Sulle kävisi niin kuin Mulle.
Varmaan siks, että se on nykyään yleisempää kuin ennen?