Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vietän juhannuksen miehen ex-panojen kanssa, JEEE!

Vierailija
31.05.2006 |

Aivan kammottava juhannus siis tiedossa.. Miehen pari ex-vakipanoa ovat kutsuneet itsensä juhannuksena meidän mökille. Toisen vielä ymmärrän, kun seurustelee mieheni ystävän kanssa, mutta että vielä toinenkin. Molemmista tiedän sen verran, että ovat yrittäneet vongata miestäni petiin myös meidän seurusteluaikanamme. Ja siis nyt minun oletetaan sopeutuvan tähän tilanteeseen. Ja siis tosiaan minulta tai mieheltä eivät ole kysyneet, ovatko tervetulleita, vaan ilmoittaneet vain kutsutuille ystävillemme, että hekin ovat tulossa.. Sanoin miehelle eilen, että en tykkää tuosta ajatuksesta, mutta mies sanoi vain, että hän ei kehtaa kieltää kaverinsa tyttökaveria tulemasta.

Kuinka moni teistä olisi valmis samaan?

Ja onko minulla oikeus mielestänne sanoa miehelle, että jos nämä naiset liittyvät seurueeseemme (ilman heitä n. 15 henkeä), niin minä jättäydyn suosiolla juhlista pois? Kiristystähän se on, tiedän, mutta toisaalta en tiedä mitenkä muutenkaan ilmaisisin miehelle, että en pidä tilanteesta yhtään..

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi kävisi vain niin että miehesi olisi sinulle vihaninen kun nolaat hänet julkisesti kavereiden edessä itkemällä yms. Ota puheeksi ja sano et ei käy!

Vierailija
22/38 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnolla seurusteltu.

Meidän juhliimme tulee molempien exiä aina. Jos on ollaan samaa frendikimppaa, niin ois aika surullista hajottaa sitä. Minä luotan itseeni ja mieheeni, ei ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vaan muuta ala ajattelemaankaan. Ihan sama minkä maineen saat, mutta mökki on sinun ja SINÄ kutsut vieraat. Sinne ei vain tulla. Nyt teet tämän heti selväksi miehellesi ja kaikille muillekin. Naisten ei tarvi olla aina marttyyreja ja sietää ja kärsiä kaikki.

Vierailija
24/38 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö voisi vedota mökin kokoonkin? Eli eihän sinne nyt ihan rajattomasti väkeä sovi ja nämä exät eivät ole tervetulleita sen takia, että paikan emäntäkin haluaisi kivan juhannuksen. Miehen kaverihan siinä on sitten hiukan tukalassa paikassa, kun on mennyt lupaamaan tytölleen että saa tulla mökillenne, ilman lupaanne.

Vierailija:

Vierailija:

Joku olisi ihan varmaan kaatokännissä ja itkisi.

Niin, ja se olisin varmaankin minä, kun en jaksaisi enää esittää kivaa näille naisille, jotka ovat yrittäneet vongata miestäni.

ap

Vierailija
25/38 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan oli toi sama pulma, kun me tultiin mökille.

Vierailija
26/38 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua yhtään. Minusta miehieni entiset hoidot ovat aina olleet mitä suurimmalla todennäköisyydellä hyviä tyyppejä. Ihmiset eivät valitse kumppaniaan ihan randomina. Entisillä ja mulla täytyy olla jotain yhteistä ja näin on melkein aina ollutkin.

Ne entisethän on entisiä ja minä ja mies ollaan nyt.

Vierailija
27/38 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
28/38 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ylipäänsä kehtaa kutsua tuollalailla _itse itsensä_ jonkun juhliin, mökille tms. Ja jos vielä ajattelee sen kannalta, että ne naikkoset kuolaavat (?) härskisti varatun miehen perään, niin etsikööt juhlimispaikkansa muualta! Tämä on vain minun mielipiteeni, joku voi toki olla näissä asioissa paljon vapaamielisempikin...

Vierailija
29/38 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toki olisi varmasti helpompi hyväksyä nämä ihmiset, mikäli olisivat todellakin antaneet asian olla silloin, kun mieheni kertoi seurustelevansa. Mutta koska tilanne ei ole tuo, niin enpä arvaile, kuinka paljon lievemmin suhtautuisin.

Ja tosiaan, mies tulee töistä viiden jälkeen, joten otan asian tässä iltasella sit puheeksi. Eiköhän tämä hoidu ihan " nätisti" , ja tosiaan voin kyllä itsekin olla se, joka naisille soittaa. En aio alkaa rettelöitsemään, sanon vain asiallisesti, miksen halua heitä juhannuksenviettoon, ja toivotan hyvää kesää.

ap

Vierailija
30/38 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä ei väliä.

Vierailija
31/38 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse mun soitella sitten.. ;)

ap

Vierailija
32/38 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin ottaa kyllä ton vauvan mukaan, kolmekuiselle on vaikea saada hoitajaa.

Vierailija
33/38 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät ja heidän puolisonsa tai seurustelukumppaninsa ovat tervetulleita (olivatpa sitten vaki- tai hutipanoja). Ylimääräisiä ei. Selitys, jos joku kysyy: tulijoita olisi ollut enemmän kuin mökille hyvässä järjestyksessä mahtuu. Kai haluatte pitää jonkun tolkun, keitä kaikkia puolituttuja, tutun tuttuja ja ei kenekään tuttuja paikalle ilmaantuu?

Molemmat sanoisitte omille tutuillenne kutsun ja pitäisitte huolen, että siltä suunnalta ei ole tulossa kutsumatonta väkeä.

Vierailija
34/38 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen naikkonen ei!!!

Miehesi voisi ilmoittaa kaverilleen että tämä

yksi akka ei ole tervetullut.

Kyllä terveiset varmasti menevät perille tälle

yhdelle akalle,jos kerran nämä kaksi akkaa ovat

kavereita keskenään...

Jos tämä akka ihmettelee kerrotte että

kaikki KUTSUTUT ovat tulossa ja ylimääräisiä ei

mahdu!!!

Vierailija
35/38 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo eukot on yrittäny iskeä miestäsi jo aiemminkin niin luuletko että eivät sitä tekisi myös silloin kun sinä et ole paikalla?? koita kestää..

Vierailija
36/38 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(En siis ole ap:)

Minulla ei olisi luonnolinen olo. Entinen vakava kumppani saisi minut vain turhaan miettimään, mitä heidän välillään on ollut ymv. " typerää" . En myöskään tunne häntä, en tiedä millainen ihmisenä on, ehkä ihan mukavakin, mutta en edes halua tutustua...

Kaksi hänen " vakipanoaan" ennen minua taas ovat olleet NIIN kiinnostuneita hänestä, että ovat vonganneet ja tunkeneet itseään hänen luokseen yöksi vaikka olimme aloittaneet seurustelun ja tiesivät sen. Toinen esitti minulle kaveria aina kun mies oli paikalla, mutta kun meni vessaan tmv. ei puhunut minulle ---> hiljaisella tavalla " vittuili" ja taas alkoi esittäminen kun mies tuli takaisin. Meni kauan että mieheni ymmärsi, mitä tuo nainen teki...!

Minä en luota ex:iin, olivat he sitten panjoa/vakavia suhteita. Vaikka TIEDÄN että joillakin vanha suola ei koskaa janota, niin siitä huolimatta mutu-tuntumalla n.70% on jotakin pelaillut entisensä kanssa, joko pientä pusuttelua tai kunnon suhde selän takana. Älkää väittääkö, ettette muka tiedä tapauksia...!;)

Ja tuohon että molempien ex:ät ovat aina usein samoissa bileissä kommentoin sen verran; niin minunkin kotipaikkakunnallani. Pienet piirit, kaikki vuorotellet nussivat toistensa kanssa, ja vaihtavat välillä... Pienillä paikkakunnilla ei ole niin paljoa " vara valita" mihin bileisiin menee, aina on vanhoja panoja paikalla, jolle ole nunna... Luojan kiitos, minä ja muutama muu lähtivät jo yläasteen jälkeen muualle opiskelemaan...!!! Säälittää kun käy kotiseudulla ja kuulee " uusimmat käänteet paikallisestakauniista&rohkeista" :D

Vierailija
37/38 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli kotiin, ja keskusteltiin ruuan ääressä asiasta. Mies aikoi soittaa tänään sille kaverilleen, kenen kans tämä toinen ex-vakipano seurustelee, ja kertoa, että tämä toinen (sinkku) nainen ei ole tervetullut meidän kanssamme juhannusta viettämään. Mieheni arveli, että jos tämä toinen nainen ei saa tulla, varmaan tämä seurustelevakin jättäytyy pois, ovat kuulemma nykyisin sen verran hyvää kaveria keskenään. Saas nähdä, mutta onneksi mies ymmärsi pointtini kun selitin, eikä edes suutahtanut tai mitään. Kieltämättä käytin esimerkkinä erästä herra X:ää, joka on minun ex-panoni, ja jota mies inhoaa sydämensä pohjasta.. ;) Mutta siis asia on toivottavasti nyt hoidossa!

Kiitos kaikille vastauksista. Todella helpottavaa huomata, että on muitakin, jotka eivät suostuisi moiseen tilanteeseen. Joskus sitä vain yrittää niin kovasti olla suututtamatta toisia, että tulee tinkineeksi jo omasta hyvästä olostaankin.

ap

Vierailija
38/38 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä ois ihan arkinen juttu " kovis" piireissä mutta ei tod. aikuisena.

Ja se on kummaa, että vielä kyselet, onko sinulla oikeutta ajatella tilannetta kummalliseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme