Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vietän juhannuksen miehen ex-panojen kanssa, JEEE!

Vierailija
31.05.2006 |

Aivan kammottava juhannus siis tiedossa.. Miehen pari ex-vakipanoa ovat kutsuneet itsensä juhannuksena meidän mökille. Toisen vielä ymmärrän, kun seurustelee mieheni ystävän kanssa, mutta että vielä toinenkin. Molemmista tiedän sen verran, että ovat yrittäneet vongata miestäni petiin myös meidän seurusteluaikanamme. Ja siis nyt minun oletetaan sopeutuvan tähän tilanteeseen. Ja siis tosiaan minulta tai mieheltä eivät ole kysyneet, ovatko tervetulleita, vaan ilmoittaneet vain kutsutuille ystävillemme, että hekin ovat tulossa.. Sanoin miehelle eilen, että en tykkää tuosta ajatuksesta, mutta mies sanoi vain, että hän ei kehtaa kieltää kaverinsa tyttökaveria tulemasta.

Kuinka moni teistä olisi valmis samaan?

Ja onko minulla oikeus mielestänne sanoa miehelle, että jos nämä naiset liittyvät seurueeseemme (ilman heitä n. 15 henkeä), niin minä jättäydyn suosiolla juhlista pois? Kiristystähän se on, tiedän, mutta toisaalta en tiedä mitenkä muutenkaan ilmaisisin miehelle, että en pidä tilanteesta yhtään..

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisiko miehesi vastaavassa tilanteessa tulemaan mökille? Minusta sinulla on täysi oikeus kieltäytyä. Ja miehesi pitäisi hyväksyä asia. Kettumainen tilanne kyllä, kaiken kaikkiaan.

Vierailija
2/38 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luvassa voi olla viinanhöyryistä kimppakivaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös siihen, että sinun exäsi saavat osallistua juhliin :)?

Vierailija
4/38 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis olenko nyt ihan äärettömän lapsellinen, jos kiellän heitä tulemasta? Varmasti saan ihan bitchin maineen sen jälkeen, mutta kun kyseessä on kuitenkin meidän kesämökki, ja haluaisin myös itselleni kivan juhannuksen..

Ja eniten harmittaa se, että mies tosiaan haluaisi sen kaverinsa myös porukkaan mukaan (siis sen kaverin, joka seukkaa sen ex-vakipanon kanssa tätä nykyä). Aika omituista olisi kieltää miehen kaverin tyttöystävää tulemasta.. En oikein keksi, mitä tekisin..

ap

Vierailija
5/38 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava tilanne, yritä tosiaan selittää asia miehelle siten, että mitäs jos sun ex-panosikin tulisi paikalle, ja vieläpä tuplaten!!

Vierailija
6/38 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllähän mies varmaa ymmärtääkin, mutta entäs tämä miehen kaveri, joka joutuisi viettämään jussia ilman tyttöystäväänsä? Sen toisen naisen tuntemuksista en niin kovin välitä, kun emme tunne oikeastaan ollenkaan. En haluaisi olla asiaton myöskään tälle toiselle naiselle, mutta väkisin kai se siihen menee, jos kiellän tulemasta mökillemme, vaikka hänen miehensä on kutsuttu.. Ymmärtäisittekö te, jos jonkun ex-panonne tyttöystävä tästä syystä ei haluaisi bilettää hurjasti kanssanne? :P

Vierailija
7/38 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin ainakin ylpeänä koko jussin, että sainpas sen miehen teiltä, lällällää.... Vai pelkäätkö että miehesi eksyy?

Vierailija
8/38 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tilanne on kurja, niin kyllä miehelläsi pitäisi olla pokkaa sanoa, että näitä tyttöjä ei ole kutsuttu, jos hänellä olisi pokkaa lähteä mökille ilman sinua. Tietenkin miehesi on hankalassa asemassa, mutta kaveri kyllä ymmärtää. Eli miehesi voi laittaa kaiken sinun motkotuksesi piikkiin kertoessaan kaverilleen, ei se niin noloa ole.

Minusta asetelma että miehesi lähtisi sinne ilman sinua on kaikista huonoin vaihtoehto. Etenkin jos se toinen tytöistä on ilman deittiä.

Vierailija
9/38 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on lähinnä siitä, että oma oloni ei olisi mikään hyvä. Joutuisin katsomaan, kun nämä naiset esittävät edessäni niiiin kaveria, vaikka tiedän että ovat hakkailleet miestäni myös meidän seurustelumme aikana. Enkä jaksaisi pitää mitään teatteriakaan heidän kanssaan. Ja luotan kyllä mieheen, ja voisin päästää hänet mökille kyllä vaikken itse lähtisikään. Tosin tiedän sen, että mies ei tule viettämään juhannustaan ilman minua -peruutti viime kesänä festarireissunsakin (siis minun pyytämättäni), kun jouduin viikonlopuksi töihin enkä päässytkään mukaan.

ap

Vierailija
10/38 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten alat puhua törkeitä. Kyselet onko tällä nykyisellä kaverilla isompi kalu kuin miehelläsi jne.

Vierailija
11/38 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä, joiden seurassa ei viihdy? Sinun mökkisihän se on! Aukaise suusi ja tee asia selväksi!

Vierailija
12/38 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sano että, että miehen kaverin tyttöystävä voi tulla, tämä toinen ei.

Vierailija
13/38 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos nää entiset ois vielä tiettävästi yrittänyt eron jälkeen lämmitellä suhdetta.

Eikä tollaiseen edes tarvitse suostua muutenkaan.

Vierailija
14/38 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn mieheltä, haluaako hän olla se, joka ilmoittaa, että emme halua mökillemme " ylimääräisiä" , vai ilmoitanko minä. Miehelle se olisi helpompaa, mutta toisaalta ymmärrän, jos hän haluaa että minä hoidan asian, kerran minuahan se vain vaivaakin.

Toivotaan että mies ymmärtää.. Jos ei ymmärrä, niin onpahan näyttää tämä ketju, että ei moni muukaan tuollaiseen alkaisi.

ap

Vierailija
15/38 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan järkevä täysikasvuinen ihminen edes harkitsisi juhannuksen viettoa miehen ex-kumppaneiden kanssa. Ja kysymys vielä teidän omasta mökistänne! Naurettavaa teinimeininkiä, myös näiltä ex-hoidoilta!

Vierailija
16/38 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin muija tulkoon mutta se toinen ei.

Vierailija
17/38 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen verran mulla on jo ikää että teatteria en suostuis vetämään vaan kyllä jo tälle toiselle sanoisin suoraan että miksi olet tulossa, eihän sua ole kutsuttukaan. Ja että ukko on minun, turha sitä on tulla mökille vonkaamaan.

Vierailija
18/38 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiselle sanoisin et sorry meitä on jo niin monta että ehkä sitten ensi kerralla. Yksi entinen pano menee mutta kaksi on jo ihan liikaa kenelle tahansa. Kyllä sun mies sen varmasti ymmärtää. Ei kukaan tollaiseen tilanteeseen itseään ehdoin tahdoin laittaisi. Kissatappeluhan siitä tulisi. Joku olisi ihan varmaan kaatokännissä ja itkisi.

Vierailija
19/38 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis 20:lle, että tämä naiset ovat keskenään kavereita, ja siis ymmärtääkseni olivat yhdessä tuumin vain päättäneet tulla. Toinen on tosiaan sidoksissa porukkaan miehensä kautta, toinen nyt varmaan ei vain keksinyt muutakaan juhannukseksi, en tiedä.

Ja siis en halua ihan väenväkisin aiheuttaa mitään eripuraa porukassa, sen vuoksi pohdiskelin täälläkin, että miten olisi järkevintä toimia. Siis luonnollisesti kutsuttu porukka tulee ihmettelemään, miksi olen kieltänyt näiden naisten tulon. Niin -paitsi ehkä porukan muut naiset, joista suurin osa ei pidä näistä mieheni ex-hoidoista.

ap

Vierailija
20/38 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joku olisi ihan varmaan kaatokännissä ja itkisi.

Niin, ja se olisin varmaankin minä, kun en jaksaisi enää esittää kivaa näille naisille, jotka ovat yrittäneet vongata miestäni.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä