Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset asiat hiertävät ystävyyssuhteissasi?

Vierailija
23.09.2019 |

-

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla:

- Yksi ystävä on kateellinen siitä että saan ostettua kaikenlaisia merkkituotteita kotiin ja itselleni, ajelen hienoilla autoilla ja parisuhteeni on onnellinen ja kestänyt teini-iästä saakka (hän on ollut aviossa jo kolme kertaa, kihloissa muutaman kerran + muita säätöjä, hänen rahansa menevät ulosottoon). Mä en tykkää kun hän nälvii ja piikittele joka kerta kun olen ostanut jotain mikä on hänen mielestään ns. "parempaa" tavaraa tai kun olen lähdössä matkalle jonnekin.

- Erilaiset elämäntilanteet hiertävät. Mulla aikuiset lapset, joillakin nyt pikkulapsivaihe, vaatii hurjasti sovittelua mm. tapaamiset + heidän kanssaan ei tällä hetkellä voi oikein suunnitella asioita ja menoja kun eivät enää juuri koskaan lähde mihinkään.

- Yksi ystävä ottaa nokkiinsa lähes kaikesta. En oikein osaa aina olla tarpeeksi varovainen ja miettiä kaikkea mitä teen tai sanon hänen seurassaan ja taas hän suuttuu. Inhottavaa draamailua.

- Mä olen ihan vain perussievä nainen ja usein vähän tihkaisee näyttäytyä yhden superkauniin ystävän kanssa kun omat ulkonäköviat korostuvat hänen rinnallaan. Koen alemmuutta siis.

Vierailija
2/6 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että kelpaan ystäville kuuntelemaan huolia, lastenhoitoavuksi, tarjoamaan kyytiä jne. Sitten kun pitäisi nähdä ihan muuten vaan onkin kaikki ystävät kovin kiireisiä. Parhaimmillaan perutaan sovittu tapaaminen jollain ilmiselvällä verukkeella. Ja joo, ymmärrän kyllä lapsen sairastumiset ja työkiireet mutta en sitä että AINA tulee joku este.

Olenkin alkanut ottaa etäisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä soittaa lähinnä silloin kun on jotain kehuttavaa, tavallisesti hänen lapsiaan koskien.

Vierailija
4/6 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kohtuukäyttäjä ja ystäväni on fanaattinen AA-lainen - joten repikää sitten siitä...

Vierailija
5/6 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiirissä on yksi holtiton rahankäyttäjä, joka käyttää melkein kaiken heti palkkapäivänä. Ei voida mennä porukalla mihinkään maksulliseen, esim. elokuviin tai vaikka ravintolaan, koska tällä yhdellä on aina rahat loppu. Kyllä, ilmaisia ajanviettotapojakin on, mutta siinä vaiheessa, kun jokainen tapaaminen on tyyliä nyyttärit jonkun kotona, niin kaipaa myös sitä ulkona olemista.

Vierailija
6/6 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveripiirissä on yksi holtiton rahankäyttäjä, joka käyttää melkein kaiken heti palkkapäivänä. Ei voida mennä porukalla mihinkään maksulliseen, esim. elokuviin tai vaikka ravintolaan, koska tällä yhdellä on aina rahat loppu. Kyllä, ilmaisia ajanviettotapojakin on, mutta siinä vaiheessa, kun jokainen tapaaminen on tyyliä nyyttärit jonkun kotona, niin kaipaa myös sitä ulkona olemista.

Miksi ette vaan mene ilman sitä kaveria? Eihän teidän tarvitse jättää ulkonakäymisiä hänen takiaan. Hän voi etsiä uusia per seaukisia kavereita itselleen joiden kanssa nyyttistellä ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi