Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkäri kielsi treenaamisen..

Vierailija
23.09.2019 |

Onko pakko totella lääkäriä joka kielsi minulta futis treenit??? Pitäisi kuulemma vain levätä..Auttakaa

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun parhaaksi se vaan on ettet mene :)

Vierailija
22/53 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En harrasta salia vaan jalkapalloa mulla on tosi vaikee pysyy poissa sieltä. En vaan osaa olla paikkallani..ap

Mene toki kentälle, jos se sydänlihastulehdus on sulle ihan ok, etkä älä vinkumaan kun se iskee päälle.

Olet lienee jo ylikunnossa?

Olen itsekin treenaava ihminen ja ymmärrän halusi käydä treeneissä.

Sulla on ihan oikea ja aito mahdollisuus kuitenkin pilata terveytesi pitkäksi aikaa, kaikki ei enää edes palaudu välttämättä.

Mieti lepäätkö mieluummin nyt sen muutaman viikon vai myöhemmin mahdollisesti vuoden verran tai ehkä himmailet lopun ikää? Myöhemmin myös toipuminen venyy, se on fakta.

Nuorena ihmisenä sitä tuntee olevansa voittamaton ja luulee, ettei vaarat osu omalle kohdalle, mutta aika moni joutuu katumaan myöhemmin. Tuon sydänlihastulehduksen lisäksi sulla on vaarana hajottaa kilpirauhasesi ja aineenvaihduntasi täysin. Ole onnellinen, että sulla vielä on treeni-intoa, se tulee jossain vaiheessa lopahtamaan täysin jos painat sata lasissa eteenpäin.

Ja muista, että ammattiurheilijatkin pitävät välillä pitkiä taukoja, koska tietävät levon merkityksen. Se ei laske treenituloksia, vaan päinvastoin, tauon jälkeen tulokset kasvavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä tauossa ja lepäämisessä on niin kauheaa?

Vierailija
24/53 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan viallinen nuori ja jalkapalloa pelaan ite kanssa. Jos mulla on flunssa ni en mä todellakaan halua mennä reeneihin tapattamaan itteäni. Mieluummin lepään ja annan kropan ja mielen levätä :)

Vierailija
25/53 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hei, auttaako tuo asiallisten vastausten alapeukuttaminen oloasi?

Vierailija
26/53 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan ne lääkärit kehottaa lepäämään, oli vaiva mikä tahansa.

Vierailija
27/53 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI AUTTANUT -AP 

KAI JOKU MUUKI REENAA  VÄHÄN ``KIPEÄNÄ``

Vierailija
28/53 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee mitä teet. Kiva sit pelata kipeenä, sairastuttaa pelikaverit ja saada palkinnoksi pahempi tulehdus kehoon, joka voi viedä sairaalaan viikoiksi. Siinä on sitten kiva harmitella, kun ei voinut viikkoa tai kahta ottaa rauhallisemmin.

Oma valinta, lepäätkö nyt sen kaksi viikkoa vai myöhemmin kaksi kuukautta. Kuuntele kehoasi. Miksi edes menit lääkärille, jos koet olevasi pelikunnossa?

Vierailija
29/53 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄLÄ SÄ INISE. KUHA PURAN TUNTOJA PASKOISTA LEKUREISTA JA NIITTEN MIELIPITEISTÄ ! AP

Näitä vastauksia lukiessa tulee sellainen mieleen, että sinun kyllä kannattaa mennä treenaamaan ja vähät välittää lääkärin neuvoista. Suorastaan kannustan sinua menemään vetämään normaalia tiukempi treeni, että oikein ottaa kunnon päälle ja saadaan syke maksimiin.

Ei kannata uskoa kato näissä asioissa ammattilaisia, kyllä itse tiedät paremmin. Muista tiukan treenien jälkeen vielä lähteä porukan kanssa juhlimaan pitkän kaavan mukaan. Pitkät yöunetkin on luusereille.

Saatat voittaa tästä vielä Darwin Awardsin, joten anna palaa oikein antaumuksella!

Vierailija
30/53 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin kehotus senkus menet..tai sitte tää on PROVO

Vierailija
31/53 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En harrasta salia vaan jalkapalloa mulla on tosi vaikee pysyy poissa sieltä. En vaan osaa olla paikkallani..ap

Täällä saat hyviä neuvoja paikalla pysymiseen.

Vierailija
32/53 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt muutaman päivän lepo tai sitten myöhemmin kahden kuukauden pakkolepo. Valitse.

Vierailija
33/53 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan lepäät ja unohat sen treenin hetkeksi. Keksi jotain kevyttä puuhaa`?

Vierailija
34/53 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jätän treenit välistä niin aika helvetin tylsää..mitä muuta voi jos ei treenata..ap

Vierailija
35/53 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on pakko olla provo. Kuka idiootti OIKEASTI edes haluais treenata sairaana?

Vierailija
36/53 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se yksi 15v poika kuoli jäkisharjoituksiin vuosia sitten kun meni sairaana ja tuli sydänlihastulehdus. Ei silläkään mitään sen kummempaa ollut muistaakseni kuin tavallinen flunssa mistä ihminen nyt selviää hyväkuntoisena ja nuorena tuosta vaan, jos lepää.

Vierailija
37/53 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehosi ottaa lepoa itse jos et sitä muuten sille anna. Mut sinne vaa kaikinmokomin

Vierailija
38/53 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI AUTTANUT -AP 

KAI JOKU MUUKI REENAA  VÄHÄN ``KIPEÄNÄ``

Joo. Viime talvena oli vähän flunssainen ja väsynyt olo, kuumemittari näytti vain 37,4, joten ajattelin että ihan hyvin voin käydä lenkillä. Tuloksena oli huimat 3 kilometriä tunnin aikana, pyörtyilin, hikoilin, palelsi, kuume nousi, syke yli turvallisten rajojen. Sydän teki pahoja virhelyöntejä enkä nukkunut kahtena seuraavana yönä ollenkaan. Olin sitten kaksi viikkoa pakkolevossa ja kaksi kuukautta tosi hissukseen, kaikki ylimääräinen liikunta aiheutti sydänpysähdyksen kaltaisen olotilan viikkojenkin jälkeen.

Älä pentu leiki terveydelläs.

Vierailija
39/53 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENE

Vierailija
40/53 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on `vapaaehtoisella levolla` ja `pakkolevolla` :DD