Mies on rakastunut edelleen äitiinsä. Oksettaa!
Oli eilen lapsen syntymäpäivät ja mies rupesi leikkimään äitinsä kanssa. Eli pisti jotain selkänsä taakse, ja äitinsä koitti sitä saada.
Katsoi äitiään ihan samalla ilmeellä, kuin minua kun harrastetaan seksiä.
Mua yrjöttää, oksettaa, inhottaa.
Lisäksi taas mummu ei pystynyt keskittymään oikein lasten juttuihin, vaan supsuttivat ja naureskelivat poika ja äiti lapsen pään yli, etteivät ymmärrä mitä hän sanoo, hih hih hih..
Mitä hittoa mää rupean tekemään? Haluan tuon ihmisen pois meidän elämästä.
Kommentit (55)
Vai onko tuo ihan normaalia ja olen vaan vainoharhainen? Mies kuitenkin yli kolmenkymmenen.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä käytös tuli ilmi vasta nyt ? Niin, että ihan kakarankin teit kyseisen ihmisen kanssa ?
Tämä oli taas ihan uutta. On ollut ennenkin vaikeaa tämän heidän suhteen takia, kun äitensä uskomattoman taidokkaasti pystyy lyömään kiiloja meidän väliin. Oltiin pitkään, että vähemmän tekemisissä.. Nyt koitin jälleen. Ja jälleen tää ihminen aiheuttaa mulle niin pahoja viboja, ettei tosikaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisko helpointa jättää se mies?
No en tiedä, miten tästä taas muka pääsen yli.
Oiskin mies jotenkin leikkisä luonteeltaan, mutta ei mielellään hassutele edes lasten kanssa.. Äitensä kanssa kyllä pisti leikiksi. 🤢
No kuule se on voi voi. Äitiä et saa pojan elämästä pois, jos ovat läheisiä ja eivät itse näe suhteessaan mitään omituista tai väärää. Alapa siis suunnitella elämää itsenäisenä.
Ja turha neuvoa, että puhu miehen kanssa. Näistä ei meillä puhuta, koska minä olen hullu ja vainoharhainen ja kuvittelen asioita.
Varmaan sinulla on jotain muita syitä tuntea vastenmielisyyttä anoppia kohtaan, mutta aloituksen perusteella on vähän vaikea tajuta mikä sinun ongelmasi on. Kyllähän kaikki läheiset ihmiset leikittelevät keskenään eikä tuo nyt muutenkaan mitenkään ihmeelliseltä kuulosta. En tosin ymmärrä tuota, että sanot miehen katsovat äitiään samalla tavalla kuin sinua seksiä harrastettaessa. Miten monella eri tavalla ihmiset toisiaan katsovat? Jos se vaan on hänen ystävällinen ilmeensä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä käytös tuli ilmi vasta nyt ? Niin, että ihan kakarankin teit kyseisen ihmisen kanssa ?
Tämä oli taas ihan uutta. On ollut ennenkin vaikeaa tämän heidän suhteen takia, kun äitensä uskomattoman taidokkaasti pystyy lyömään kiiloja meidän väliin. Oltiin pitkään, että vähemmän tekemisissä.. Nyt koitin jälleen. Ja jälleen tää ihminen aiheuttaa mulle niin pahoja viboja, ettei tosikaan.
Olisiko pitänyt käyttää sitä järkeä vielä silloin, kun se oli mahdollista ja jättää lyömättä hynttyitä yhteen moisen miehen kanssa ? Koska te oikeasti opitte sen, että sitä toista ihmistä EI voi muuttaa. Jos kerran alussa on ollut jo mielestäsi outo äiti/poika suhde, niin mitä ihmettä sinä kuvittelit ? Että se muuttuu, kun SINÄ haluat ? Tyhmästä päästä kärsii pitää täysin paikkaansa tässä kuviossa.
Vierailija kirjoitti:
No kuule se on voi voi. Äitiä et saa pojan elämästä pois, jos ovat läheisiä ja eivät itse näe suhteessaan mitään omituista tai väärää. Alapa siis suunnitella elämää itsenäisenä.
Hyi yök. Näin se kai on.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sinulla on jotain muita syitä tuntea vastenmielisyyttä anoppia kohtaan, mutta aloituksen perusteella on vähän vaikea tajuta mikä sinun ongelmasi on. Kyllähän kaikki läheiset ihmiset leikittelevät keskenään eikä tuo nyt muutenkaan mitenkään ihmeelliseltä kuulosta. En tosin ymmärrä tuota, että sanot miehen katsovat äitiään samalla tavalla kuin sinua seksiä harrastettaessa. Miten monella eri tavalla ihmiset toisiaan katsovat? Jos se vaan on hänen ystävällinen ilmeensä?
Aikuinen poika ja äiti? Ystävällinen ilme? Mää oksensin juuri suuhuni.
Vierailija kirjoitti:
Jestas kuinka naiivia. Ystävällinen ilme ei ole yhtä kuin himokas ilme. Katsotko sinä sukulaisiasi ystävällisesti vai niin, että haluaisit panna heitä?
Jotkut aikuiset osaavat heittäytyä lapsenmielisiksi silloin kun haluavat hauskuttaa lapsia.
Mulle tuli joskus mieleen että mies olisi harrastanut seksiä oman äitinsä kanssa. Niin ihaillen hän äitiään tuijotti joskus ja kaikki mitä äiti sanoo on faktaa jne jne. Lisäksi pitää äitään niin sivistyneenä ja älykkäänä ja jonakin lähes kuninkaallisena.
Anoppi ei kuitenkaan olen käynyt kuin peruskoulun, on ammatissa johon ei ole tarvittu koulutusta ja lisäksi anoppi ei puhu kuin itsestään. En ole koskaan kuullut mitään syvällistä hänen suustaan. Jauhaa tunti tolkulla "minä minä minä". On juoruileva ja moukkamainen käytökseltään. Kuninkaallisuus katosi siinä vaiheessa kun huomasin ettei anoppi ollut pessyt hampaitaan ja hengitys haisi kilometrin päähän.
Tottakai ihmisenä hänellä on sama arvo kuin muillakin mutta en ymmärrä yhtään mille jalustalle mies on äitinsä nostanut??!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko pitänyt käyttää sitä järkeä vielä silloin, kun se oli mahdollista ja jättää lyömättä hynttyitä yhteen moisen miehen kanssa ? Koska te oikeasti opitte sen, että sitä toista ihmistä EI voi muuttaa. Jos kerran alussa on ollut jo mielestäsi outo äiti/poika suhde, niin mitä ihmettä sinä kuvittelit ? Että se muuttuu, kun SINÄ haluat ? Tyhmästä päästä kärsii pitää täysin paikkaansa tässä kuviossa.
Ainoa mitä minä voin tehdä, on leikata mamma pois kuvioista. En kyllä tiedä miten suhtautua taas mieheen.. Tai pystynkö suhtautumaan mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut aikuiset osaavat heittäytyä lapsenmielisiksi silloin kun haluavat hauskuttaa lapsia.
He leikkivät kyllä ihan keskenään keittiön nurkassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas kuinka naiivia. Ystävällinen ilme ei ole yhtä kuin himokas ilme. Katsotko sinä sukulaisiasi ystävällisesti vai niin, että haluaisit panna heitä?
No näin juuri.
Sairasta settiä. En tosin tiedä, kuka on porukan hulluin.
Vierailija kirjoitti:
Sairasta settiä. En tosin tiedä, kuka on porukan hulluin.
No sellainen tunne minulla taas tuli, että minä tulen hulluksi, kun katselin sitä toimitusta.. Ja pahaa pelkään, että sitä äiti haluaakin. Siinä ihmisessä on jotain vialla.
Mulla oli taannoisina aikoina erään miehen kanssa vähän peliä. Mies jauhoi äidistään jatkuvasti ja ihannenaisen olisi pitänyt muistuttaa hänen äitiään. Olisi halunnut naimisiin oman äitinsä kanssa.
Olen äidin tavannutkin. Ihan tavallinen, asiallinen ja kaunis nainen varmaan ollutkin nuorena.
Miehen olen nähnyt mediassa etsimässä kumppania lähivuosina. Eli eipä ole tainnut äiti II:sta tulla vastaan.