Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on rakastunut edelleen äitiinsä. Oksettaa!

Vierailija
23.09.2019 |

Oli eilen lapsen syntymäpäivät ja mies rupesi leikkimään äitinsä kanssa. Eli pisti jotain selkänsä taakse, ja äitinsä koitti sitä saada.
Katsoi äitiään ihan samalla ilmeellä, kuin minua kun harrastetaan seksiä.
Mua yrjöttää, oksettaa, inhottaa.
Lisäksi taas mummu ei pystynyt keskittymään oikein lasten juttuihin, vaan supsuttivat ja naureskelivat poika ja äiti lapsen pään yli, etteivät ymmärrä mitä hän sanoo, hih hih hih..
Mitä hittoa mää rupean tekemään? Haluan tuon ihmisen pois meidän elämästä.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli taannoisina aikoina erään miehen kanssa vähän peliä. Mies jauhoi äidistään jatkuvasti ja ihannenaisen olisi pitänyt muistuttaa hänen äitiään. Olisi halunnut naimisiin oman äitinsä kanssa. 

Olen äidin tavannutkin. Ihan tavallinen, asiallinen ja kaunis nainen varmaan ollutkin nuorena. 

Miehen olen nähnyt mediassa etsimässä kumppania lähivuosina. Eli eipä ole tainnut äiti II:sta tulla vastaan.

Näillä on molemmilla joku trauma, ollut siis hyvin vaikeaa kotona miehen ollessa lapsi. Luuli olevansa sisaruksensa isä. Kyllä mä luulen, että siinä on joku syvä haava pohjilla, mitä ei olla käsitelty.

Vierailija
22/55 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli joskus mieleen että mies olisi harrastanut seksiä oman äitinsä kanssa. Niin ihaillen hän äitiään tuijotti joskus ja kaikki mitä äiti sanoo on faktaa jne jne. Lisäksi pitää äitään niin sivistyneenä ja älykkäänä ja jonakin lähes kuninkaallisena.

Anoppi ei kuitenkaan olen käynyt kuin peruskoulun, on ammatissa johon ei ole tarvittu koulutusta ja lisäksi anoppi ei puhu kuin itsestään. En ole koskaan kuullut mitään syvällistä hänen suustaan. Jauhaa tunti tolkulla "minä minä minä". On juoruileva ja moukkamainen käytökseltään. Kuninkaallisuus katosi siinä vaiheessa kun huomasin ettei anoppi ollut pessyt hampaitaan ja hengitys haisi kilometrin päähän.

Tottakai ihmisenä hänellä on sama arvo kuin muillakin mutta en ymmärrä yhtään mille jalustalle mies on äitinsä nostanut??!!

Ymmärrän täysin koska tapailen miestä, jolla 45-vuotiaanakin on vielä todella läheiset välit äitinsä kanssa. Soittelevat päivittäin, äiti hoitaa poikansa laskut, äidillä on poikansa pankkitunnukset jne.

Tämäkin äiti on kuulemma aina ollut ns. ”kiva ja rento mutsi”. On ollut poikansa puolella kun tämä rupesi pienenä pikku raggariksi. On kouluttamaton, elää omassa pienessä luokassaan. Ei ole maksanut veroja (tehnyt töitä pimeästi) ja elää nyt sossun tuilla ja kaupungin vuokra-asunnossa.

Eipä ole poika kauas puusta pudonnut.

Ai niin, pisteenä i:n päälle! Poikansa kerskailee munansa koolla, joka on täysin keskimääräinen joskaan ei pieni. Äitinsä on kertonut hänelle että hänen (perheensä jo varhain jättäneellä) isällään oli jo nuorena poikana kylän suurin penis, jota vanhemmat naiset sitten himoitsivat ja kuulemma sana kiersi. Olin aika sanaton kun mies tuota tosissaan selitti ylpeänä. Sellaisia äiti-poika -juttuja täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta settiä. En tosin tiedä, kuka on porukan hulluin.

No sellainen tunne minulla taas tuli, että minä tulen hulluksi, kun katselin sitä toimitusta.. Ja pahaa pelkään, että sitä äiti haluaakin. Siinä ihmisessä on jotain vialla.

Mitä toimitusta, imettämisestäkö kenkä puristaa.

Vierailija
24/55 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli joskus mieleen että mies olisi harrastanut seksiä oman äitinsä kanssa. Niin ihaillen hän äitiään tuijotti joskus ja kaikki mitä äiti sanoo on faktaa jne jne. Lisäksi pitää äitään niin sivistyneenä ja älykkäänä ja jonakin lähes kuninkaallisena.

Anoppi ei kuitenkaan olen käynyt kuin peruskoulun, on ammatissa johon ei ole tarvittu koulutusta ja lisäksi anoppi ei puhu kuin itsestään. En ole koskaan kuullut mitään syvällistä hänen suustaan. Jauhaa tunti tolkulla "minä minä minä". On juoruileva ja moukkamainen käytökseltään. Kuninkaallisuus katosi siinä vaiheessa kun huomasin ettei anoppi ollut pessyt hampaitaan ja hengitys haisi kilometrin päähän.

Tottakai ihmisenä hänellä on sama arvo kuin muillakin mutta en ymmärrä yhtään mille jalustalle mies on äitinsä nostanut??!!

Ymmärrän täysin koska tapailen miestä, jolla 45-vuotiaanakin on vielä todella läheiset välit äitinsä kanssa. Soittelevat päivittäin, äiti hoitaa poikansa laskut, äidillä on poikansa pankkitunnukset jne.

Tämäkin äiti on kuulemma aina ollut ns. ”kiva ja rento mutsi”. On ollut poikansa puolella kun tämä rupesi pienenä pikku raggariksi. On kouluttamaton, elää omassa pienessä luokassaan. Ei ole maksanut veroja (tehnyt töitä pimeästi) ja elää nyt sossun tuilla ja kaupungin vuokra-asunnossa.

Ai niin, pisteenä i:n päälle! Poikansa kerskailee munansa koolla, joka on täysin keskimääräinen joskaan ei pieni. Äitinsä on kertonut hänelle että hänen (perheensä jo varhain jättäneellä) isällään oli jo nuorena poikana kylän suurin penis, jota vanhemmat naiset sitten himoitsivat ja kuulemma sana kiersi. Olin aika sanaton kun mies tuota tosissaan selitti ylpeänä. Sellaisia äiti-poika -juttuja täällä.

Kannattaa ehkä päättää seurustelu lyhyeen.

Vierailija
25/55 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sinulla on jotain muita syitä tuntea vastenmielisyyttä anoppia kohtaan, mutta aloituksen perusteella on vähän vaikea tajuta mikä sinun ongelmasi on. Kyllähän kaikki läheiset ihmiset leikittelevät keskenään eikä tuo nyt muutenkaan mitenkään ihmeelliseltä kuulosta. En tosin ymmärrä tuota, että sanot miehen katsovat äitiään samalla tavalla kuin sinua seksiä harrastettaessa. Miten monella eri tavalla ihmiset toisiaan katsovat? Jos se vaan on hänen ystävällinen ilmeensä?

Jestas kuinka naiivia. Ystävällinen ilme ei ole yhtä kuin himokas ilme. Katsotko sinä sukulaisiasi ystävällisesti vai niin, että haluaisit panna heitä?

En tiedä, olen ollut parisuhteessa vain pari kertaa, enkä kyllä tiedä mikä olisi 'himokas' ilme. Kiiluiko miehen silmät ja kuola valui toisesta suupielestä, ja housuissa pullotti vastustamattomasti? Ja jos mies oikeasti haluaa panna äitiään, ehkä teillä on oikea ongelma. Oletko kuitenkaan ihan varma asiasta?

Vierailija
26/55 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sellainen tunne minulla taas tuli, että minä tulen hulluksi, kun katselin sitä toimitusta.. Ja pahaa pelkään, että sitä äiti haluaakin. Siinä ihmisessä on jotain vialla.

Tätä pojan ja äidin kiehnäämistä ja leikkiin ryhtymistä.

Vierailija
27/55 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli taannoisina aikoina erään miehen kanssa vähän peliä. Mies jauhoi äidistään jatkuvasti ja ihannenaisen olisi pitänyt muistuttaa hänen äitiään. Olisi halunnut naimisiin oman äitinsä kanssa. 

Olen äidin tavannutkin. Ihan tavallinen, asiallinen ja kaunis nainen varmaan ollutkin nuorena. 

Miehen olen nähnyt mediassa etsimässä kumppania lähivuosina. Eli eipä ole tainnut äiti II:sta tulla vastaan.

Näillä on molemmilla joku trauma, ollut siis hyvin vaikeaa kotona miehen ollessa lapsi. Luuli olevansa sisaruksensa isä. Kyllä mä luulen, että siinä on joku syvä haava pohjilla, mitä ei olla käsitelty.

Niin kuin wtf? Miten voi luulla olevansa sisaruksensa isä? Oliko se siis pannut äitiänsä?

Mistä Louisianasta sä kirjoittelet?

Vierailija
28/55 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sinulla on jotain muita syitä tuntea vastenmielisyyttä anoppia kohtaan, mutta aloituksen perusteella on vähän vaikea tajuta mikä sinun ongelmasi on. Kyllähän kaikki läheiset ihmiset leikittelevät keskenään eikä tuo nyt muutenkaan mitenkään ihmeelliseltä kuulosta. En tosin ymmärrä tuota, että sanot miehen katsovat äitiään samalla tavalla kuin sinua seksiä harrastettaessa. Miten monella eri tavalla ihmiset toisiaan katsovat? Jos se vaan on hänen ystävällinen ilmeensä?

Jestas kuinka naiivia. Ystävällinen ilme ei ole yhtä kuin himokas ilme. Katsotko sinä sukulaisiasi ystävällisesti vai niin, että haluaisit panna heitä?

En tiedä, olen ollut parisuhteessa vain pari kertaa, enkä kyllä tiedä mikä olisi 'himokas' ilme. Kiiluiko miehen silmät ja kuola valui toisesta suupielestä, ja housuissa pullotti vastustamattomasti? Ja jos mies oikeasti haluaa panna äitiään, ehkä teillä on oikea ongelma. Oletko kuitenkaan ihan varma asiasta?

No kyllä sä sit tiedät, kun harrastat seksiä ja katsot toista silmiin.

En usko että haluaisit itse nähdä sen ilmeen miehesi silmissä, kun se katsoo äitiään.

Vierailija
29/55 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tää oli sun äitipoikafantasiasi.

Vierailija
30/55 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin wtf? Miten voi luulla olevansa sisaruksensa isä? Oliko se siis pannut äitiänsä?

Mistä Louisianasta sä kirjoittelet?

Isä lähti perheestä ja poika otti asiakseen kasvattaa sisaruksiaan ja suojellä pimahtanutta äitiään.

Vierailija
31/55 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tää oli sun äitipoikafantasiasi.

Ja hyi vittu. Voi kun eilistä ei olisi ikinä tapahtunut. Maksaisin vähän.

Vierailija
32/55 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä pojan ja äidin kiehnäämistä ja leikkiin ryhtymistä.

Perheet erilaisia, jotkut käy jopa sanomassa koko ikänsä vanhempiensa kanssa.

Vierailija
33/55 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin aikeissa seurustella kerran erään miehen kanssa, joka ei juuri omasta asuinkaupungistaan halunnut poistua. äitinsä oli vahvasti hänen elämässään. Äiti muun muassa osti edelleen pojalleen vaatteet (mies oli tuolloin jo yli 30) ja pojan perustelut oli se, että äiti tietää mistä löytyy pitkien miesten vaatteita. En kehdannut kysyä, että etkö ole sitten ajatellut koskaan kysyä äidiltäsi kaupan nimeä ja sijaintia, jotta voisit itse ostaa vaatteesi.

Aloin tuolloin jo epäillä, että jos tämän pojan kanssa seurustelee, äiti saattaa tulla mukana. 

Kun hän sitten jäi työttömäksi, niin viereisessä kaupungissa olisi ollut töitä, mutta hän ei halunnut ottaa sitä vastaan, koska ei olisi päässyt sitten auttamaan äitiä, jos äiti apua tarvitsee (äidillä oli vielä mieskin elossa ja miehellä auto ja ajokykykin tallessa, samoin äidin lähellä asui äidin toinen lapsi), hän halusi asua samalla paikkakunnalla kuin äiti.  Eikä kukaan nyt muutenkaan lähde ajamaan autolla tunnin matkaa minnekään, niin sanoo työpaikalle ei kiitos ja etsi itselleen työpaikan omasta kotikaupungistaan. sinne ajellessa meni vain 40 minuuttia päivässä.

tässä vaiheessa ymmärsin astua takavasemmalle, tuli niin creepy olo. Poika halusi selvästi pitää äiti-lapsisuhteesta  kiinni ja äiti mahdollisti sen. 

Vierailija
34/55 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan ap:ta olisi joku pervo sukulainen käyttänyt hyväksi lapsena tai ainakin kyylännyt himokkaasti, ei tuollaiset tulkinnat miehen ja äitinsä käyttäytymisestä ole ihan normaaleja.

Vierailija
35/55 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä käytös tuli ilmi vasta nyt ? Niin, että ihan kakarankin teit kyseisen ihmisen kanssa ? 

Tämä oli taas ihan uutta. On ollut ennenkin vaikeaa tämän heidän suhteen takia, kun äitensä uskomattoman taidokkaasti pystyy lyömään kiiloja meidän väliin. Oltiin pitkään, että vähemmän tekemisissä.. Nyt koitin jälleen. Ja jälleen tää ihminen aiheuttaa mulle niin pahoja viboja, ettei tosikaan.

Olisiko pitänyt käyttää sitä järkeä vielä silloin, kun se oli mahdollista ja jättää lyömättä hynttyitä yhteen moisen miehen kanssa ? Koska te oikeasti opitte sen, että sitä toista ihmistä EI voi muuttaa. Jos kerran alussa on ollut jo mielestäsi outo äiti/poika suhde, niin mitä ihmettä sinä kuvittelit ? Että se muuttuu, kun SINÄ haluat ? Tyhmästä päästä kärsii pitää täysin paikkaansa tässä kuviossa.

EI NÄÄ OPI IKINÄ.

Melkein kaikilla naisilla tuntuu olevan tarve "kouluttaa" kumppanistaan mieleisensä.

Tuollaisessa suhteessa mies on koiran asemassa, kiva lemmikki naiselle. Esine.

Vierailija
36/55 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ehkä päättää seurustelu lyhyeen.

No todellakin! Tuli ihan puskista tämä miehen ja äidin kiinteä yhteys. Miehestä ei päälle päin olisi voinut ikinä arvata (Tinderistä tämä ”löytö”, kohta lienee taas sieltä löydettävissä).

Vierailija
37/55 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vähän sama tilanne, nuorehko mies kyseessä tosin. Asuu vanhempiensa lähettyvillä ja käy kylässä päivittäin. Ei uskalla kertoa suhteestamme äidilleen, joskin nyt, kun äiti on minuun muissa yhteyksissä tutustunut paremmin (ei tiedä tapailustamme mutta on kertonut minusta miehelle, miten ihastuttava olen) on alkanut suhtautua suhteeseemme vakavammin.

Haluaisi, että leikkaan lyhyet hiukset (laittaa hiukseni usein ponnarille ja kehuu sitten), en keksi tälle muuta syytä kuin äitinsä pixie kampaus.

Kerran oli nolona, kun kävin heillä kahvilla erään asian yhteydessä ja keskustellessamme päästin muutaman kirosanan (tyylillä helvetinmoinen kiire yms) Kuulemma äiti ei ikinä kiroile, joten olin ollut tahditon.

Vierailija
38/55 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Ainoastaan kuolan valumisesta suupielistä voi päätellä, että kyseessä on epätavallinen sukulaisuussuhde. Esim. tässäkin on ihan normaali ystävällinen täti-siskonpoika-suhde kyseessä. Kuola ei valu tädiltä eikä penis sentään jöpötä siskonpojalla:

https://www.dailymail.co.uk/news/article-3365543/Colombian-music-star-s…

Vierailija
39/55 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti olet sitä mieltä, että mies katsoo naista, jota himoitsee ja jonka kanssa harrastaa seksiä aivan täysin samalla tavalla kuin äitiään? "Eihän niissä ilmeissä mitään eroja ole..."

Vierailija
40/55 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette tulevia anoppeja. Osa näköjään myös hysteerisyyteen ja vainoharhaisuuteen taipuvaisia.