Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Suomi Ruutu+ OFFICIAL

Vierailija
23.09.2019 |

Tätä toivottiin toisessa ketjussa, joten perustin nyt ketjun meille, jotka seuraamme Selviytyjiä Ruudusta jakson edellä.

Mitä mieltä olette Kimmon pudotuksesta? Itse en yllättynyt yhtää, heikoimmat lähtee ensin ja olihan Kimmon esitys pudotuskilpailussa tosi huono. Hyvä ettei henki loppunut. Kai joutui raahaamaan häntä perässään.

Kommentit (385)

Vierailija
321/385 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhani siis luulee että Tavikset ei tiedä hänen koskemattomuusamuletista?

Tietääkö Petra että Viivillä on amuletti?

Jep.

Juhani luulee näin, vaikka Petra kertoi sen heti kun heimot yhdistettiin mutta Juhani, Petra eikä Sara tiedä että Viivillä on amuletti. :)

Petra kertoi siitä koska mielestään ei ole mitään velkaa heille, jotka yrittivät hänet tiputtaa ja yrittää ainakin Saraa tiputtaa. Tää on niin hyvä asetelma, näkis Saran naaman jos tavisten suunnitelma toteutuu eli uskottelevat Juhanin oleva tiputusvaarassa, Juhani käyttää amuletin ja Sara tippuu.

Ja ensi viikolla toivon, että Carabao häviää koskemattomuuden, niin Janne lähtis. Mun mielestä kuuluu lähtee mutta miten Inga ja Kasperi saavat puhuttua muut ympäri.

Kiinnitin kans huomiota Kain lausahdukseen mutta ajattelin sen olevan vaan heitto.

Kimmo sano itte, ettei kukaan oo lähestynyt häntä äänestysasioissa, se on varma merkki että itseä äänestetään. Olisko sitten siitä jo arvannut ja sopinut Kaitsun kanssa asiasta?

Amuletit on melkein turhia, kun niitä ei koskaan käytetä! Varsinkin tuo tämän vuoden puolikkaat amuletit. Ihan mahdottomia. Mutta miksi ei tullut enempää? Viime kaudella oli monta.

Toi oli kyllä ihan typerä veto, puolittaa amuletti. Sitä toista puolta ei saanut kukaan kun Kasper lähti eikä sanonut mihin piilotti amuletin.

Vitsi kun olis hienoo, jos Taina voittais koskemattomuuden. Näkis liiton ilmeet kun on pakko äänestää joku ulos.

Se ois mahtavaa nimittäin Taina on ollut alusta asti mun lemppari!

En tiedä lempparista mutta tahtoisin nähdä sen v*tutuksen, nieleskelyn, selittelyn ja itkemisen kun tytöt p*ukottaa Kaita selkään ja tiputtaa sen. Ja se pakko räpyttää silmiä varmaan menisi toiseen potenssiin.

Vähän ilkeää mutta jotenkin nauttisin.

Luulen että Kaitsu ottaisi sen aika tyynesti, varmaan on varautunut siihen. Taina olisi finaaliäänestyksessä aika voittamaton, joten Viivi harkitsee kaksi kertaa, ennen kuin pudottaa Kain eikä Tainan.

Taina on päässyt Kain siivellä noin pitkälle niin luulen, että ei ole niin iso uhka finaalissa kuin Kai.

No Taina kyllä on uhka finaalissa! Pudonneet ovat sanoneet että antavat äänen ihan tahansa kelle muulle kuin Kaille. Jos Kai ja Taina olis finaalissa, Taina voittaisi hyvin varmasti.

Vierailija
322/385 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep.

Juhani luulee näin, vaikka Petra kertoi sen heti kun heimot yhdistettiin mutta Juhani, Petra eikä Sara tiedä että Viivillä on amuletti. :)

Petra kertoi siitä koska mielestään ei ole mitään velkaa heille, jotka yrittivät hänet tiputtaa ja yrittää ainakin Saraa tiputtaa. Tää on niin hyvä asetelma, näkis Saran naaman jos tavisten suunnitelma toteutuu eli uskottelevat Juhanin oleva tiputusvaarassa, Juhani käyttää amuletin ja Sara tippuu.

Ja ensi viikolla toivon, että Carabao häviää koskemattomuuden, niin Janne lähtis. Mun mielestä kuuluu lähtee mutta miten Inga ja Kasperi saavat puhuttua muut ympäri.

Kiinnitin kans huomiota Kain lausahdukseen mutta ajattelin sen olevan vaan heitto.

Kimmo sano itte, ettei kukaan oo lähestynyt häntä äänestysasioissa, se on varma merkki että itseä äänestetään. Olisko sitten siitä jo arvannut ja sopinut Kaitsun kanssa asiasta?

Amuletit on melkein turhia, kun niitä ei koskaan käytetä! Varsinkin tuo tämän vuoden puolikkaat amuletit. Ihan mahdottomia. Mutta miksi ei tullut enempää? Viime kaudella oli monta.

Toi oli kyllä ihan typerä veto, puolittaa amuletti. Sitä toista puolta ei saanut kukaan kun Kasper lähti eikä sanonut mihin piilotti amuletin.

Vitsi kun olis hienoo, jos Taina voittais koskemattomuuden. Näkis liiton ilmeet kun on pakko äänestää joku ulos.

En tiedä lempparista mutta tahtoisin nähdä sen v*tutuksen, nieleskelyn, selittelyn ja itkemisen kun tytöt p*ukottaa Kaita selkään ja tiputtaa sen. Ja se pakko räpyttää silmiä varmaan menisi toiseen potenssiin.

Luulen että Kaitsu ottaisi sen aika tyynesti, varmaan on varautunut siihen. Taina olisi finaaliäänestyksessä aika voittamaton, joten Viivi harkitsee kaksi kertaa, ennen kuin pudottaa Kain eikä Tainan.

Taina on päässyt Kain siivellä noin pitkälle niin luulen, että ei ole niin iso uhka finaalissa kuin Kai.

No Taina kyllä on uhka finaalissa! Pudonneet ovat sanoneet että antavat äänen ihan tahansa kelle muulle kuin Kaille. Jos Kai ja Taina olis finaalissa, Taina voittaisi hyvin varmasti.

Mutta Viivi voi ajatella eri tavalla ja se ei tiedä, mitä resortissa on puhuttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/385 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep.

Mutta Viivi voi ajatella eri tavalla ja se ei tiedä, mitä resortissa on puhuttu.

Sanoihan Viivi kyllä viime jaksossa, että menisi Kain kanssa mielellään finaaliin, koska saisi juryn pisteet. Perusteluina se, että ei ole tehnyt mitään ilkeää, niinkuin Kai siinä Kasperin kanssa.

Vierailija
324/385 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, ku just loppu ruutu+ tilaus, eikä millään viittis alottaa uutta tän yhen tän illan jakson takia :D

Finaalijakso ei ilmeisesti tule ennakkoon ruutuun?

Vierailija
325/385 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on niin paljon tuotu esiin sitä että kukaan ei äijä äänestää Kaita, yritetään vielä ajaa katsojia harhaan ja saada erilainen mielikuva.

Mun veikkaus on, että Kai voittaa.

Tietääkö muuten kukaan, että milloin se finaaliääestys on kuvattu? Vai onko se heti samaan syssyyn siellä Filippiineillä?

Vierailija
326/385 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siilasmaa putoaja sit!

Vierailija
327/385 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tippuu?

Vierailija
328/385 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on niin paljon tuotu esiin sitä että kukaan ei äijä äänestää Kaita, yritetään vielä ajaa katsojia harhaan ja saada erilainen mielikuva.

Mun veikkaus on, että Kai voittaa.

Tietääkö muuten kukaan, että milloin se finaaliääestys on kuvattu? Vai onko se heti samaan syssyyn siellä Filippiineillä?

Minustakin tuntuu siltä! Viime vuonna Wallu Valpiota kaikki luuli voittajaksi, mutta Miska voitti potin. En tiiä millon on kuvattu

Vierailija
329/385 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aiemmin aatellut näin, mutta selkeästi Viivi on ihastunut Kaihin. Kun Kai sanoi Noran olevan läheisin, Viivin kasvoilta paistoi valtava pettymys ja ärtymys. Huomasitteko?

Vierailija
330/385 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aiemmin aatellut näin, mutta selkeästi Viivi on ihastunut Kaihin. Kun Kai sanoi Noran olevan läheisin, Viivin kasvoilta paistoi valtava pettymys ja ärtymys. Huomasitteko?

Mun mielestä tää ihastus on molemminpuolista. Semmosta toisen vilkuilua jne.

Vierailija
331/385 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oskari putos

Vierailija
332/385 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kiinnittäny tuossa niin huomiota, katoin vaan Noran yllättynyttä ilmettä :D

Mut siinä ku Kai ja Viivi oli niitä kookoksia hakemassa ja Kai kysy et pistääkö ne hänen pään nyt pölkyllä, nii kiinnitin huomiota Viivin äänensävyyn ja eleisiin. Samoin siinä ku pisti femmat Kain kanssa. Sanoa voi mitään vaan, mut kyllä ilmeistä ja eleistä huomaa että jotain ihastusta on ilmassa.

Vierailija
333/385 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka sieltä äänestettiin ulos?

Siis ruutu+ jaksossa?

Vierailija
334/385 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oskari putosi!