Onko muita joille E-kuppi tai isompi?
Mistä löydätte hyviä, kohtuuhintaisia liivejä? Huomasin juuri etten mahdu enää kuppiin E, ja niitäkin on ollut niiiiiin vaikea löytää että hermot meinaa välillä mennä.
Olenkohan nyt sitten kuppia F, ainakin mies on tyytyväinen.
Entä kärsittekö kovista niskasäryistä kun rinnat painaa niin paljon, oletteko harkinneet pienennystä?
Kommentit (11)
ja imetysaikana kasvo entisestään ettei kaupasta löytyny enää sopivaa paitaakaan, paitsi semmoset jotka venyy ja paukkuu ihan kunnolla.
Mulla E-kuppi ja tilaan liivini
www piste bravissimo piste com
Suosittelen :)
Ainakin minä löydän sieltä jonkunlaiset, joista ei heti kaarituki napsahda poikki. Toki silloin kun täältä maalta pääsee Oulussa käymään, voi käydä ihan erikoisliikkeessä.
Olen ylpeä rinnoistani, niistä kun tykkää muutkin. Ja ne on täyttä tavaraa...
t:DD-E
Minun pitää olla tosi hoikka että rinnat pienenee, saan ylläpidettyä b-kuppia jos olen suunnilleen nälkälakossa.
Nyt olen raskaana niin kyllä on tissit tosissaan kasvaneet!
ap
Miksei oteta huomioon isoja varustuksia?
noh samankokoiset kun 85B-kupit.... :)
Siihen en saanut tissejäni survottua :(
ap
toiset t-paidan alle sopivat sileät ja niiiiiiin mukavat päällä. Kummatkin oli alle 40 e/kpl.
80-85 G on koko eikä sopivia löydy kyllä muualta kuin erikoisliikkeistä, ja ne ovat hintavia...
Tuota Bravissimoa olen joskus katsellut, mutten vielä rohjennut tilata.
en oo ajatellu pienennystä. enkä ole löytänyt kohtuuhintaisia, tai ainakin minusta 50e on paljon maksaa niistä. ja niitäkin on saanu metsästää pitkin kaupunkia.