Miksi miehet juovat alkoholia?
En siis mitään moralisoi enkä itsekään mikään raittiusihminen ole mutta se on jotenkin paljon suuremmassa osassa heidän vapaa-aikaansa, keskinäistä seurustelua, saunailtoja jne
Kommentit (24)
Tulee mukava rento olo ja arkihuolet unohtuu edes hetkeksi. Myrkkyähän se on mutta noutaja tulee aikanaan kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritäpä itse kuunnella tota akan nalkutusta selvinpäin. Jotenkin se on yritettävä selviytyä.
Niin asiaahan ei voi muulla parantaa kuin sillä että juo viinaa. Sitten itketään kun muija jätti.
Siinäpä se yritetty on, mutta kun toi akka ei oo tyytyväinen mihinkään. Itse olen eroperheen lapsi ja muistan miten pahalta se tuntui katsoa kun faija joutui lähetä litomaan. Muistan aina kun kattelin mutsin ja faijan matseja millon mistäkin ja aina ne alkoi mutsin jostain käsittämättömistä sekoiluista ja päätyi riitoihin. Jo lapsena ihmettelin, että mitä toi mutsi oikeen sekoilee? Ja sama jatkuu taas vaimon kanssa. Ei viittis lähetä lasten takia etteivät joudu kokemaan samaa minkä itse koin.
Koska se tekee gutaa!
-Lapinlahden Linnut
Miehet ei osaa käsitellä tunteitaan. Päihteillä pitää paeta todellisuutta ja nollata pää.
Alkoholi on pakoa ahdistavasta todellisuudesta.
+ naiset voisi vähentää sitä nalkutusta "turhasta". Olisi kaikilla helpompaa, eikä tarvisi paeta alkoholiin.